Liisa Ihmemaassa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kävin eilen katsomassa Liisa Ihmemaassa -elokuvan.Elokuvan juonta on uusittu ja mielestäni parempi kuin alkuperäinen.Kannattaa mennä katsomaan.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:
Aku 98:

Kävin eilen katsomassa Liisa Ihmemaassa -elokuvan.Elokuvan juonta on uusittu ja mielestäni parempi kuin alkuperäinen.Kannattaa mennä katsomaan.

Kävitkö katsomassa 3D: nä vai tavallisena. Olen harkinnut 3D: nä katsomassa käymistä. Tosin, kun kerta saan traumoja Linnanmäenkin Lintsi-kinossa surkeiden 3D-lasien kanssa, en tiedä pitäisikö minun.

:)Ninnu

Vierailija

Lainaus:
Liisa Ihmemaassa

Aku 98 - 02.04.10 12:37 (ID 498116)

sori näsäviisauteni/tarkkuuteni mutta korjaampahan vaan.Se uusi liisa ihmemaassa elokuva on jatkoosa jossa liisa on 19 ja palaa lapsuuden maailmaan ja siinä kyllä onkin kahdesta kirjasta Liisa ihmemaassa ja joku liisan peiliseikkailu tai jtn.(kts vaik wikipediasta(ei aku))

-AF98-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Liisa Ihmemaassa

tiuli - 03.04.10 07:09 (ID 498965)

Mäkin olen käynyt katsomassa sen. Tosi hyvä :D En katsonut 3D, vaan ihan normaali.Hatuntekijä oli paras.

Minä olen katsonut sen 3D, kun ei Jyväskyläsä sitä muutenkaan vo katsoa... Mutta "hullu" Hatuntekijä oli tosiaan ihan paras! Ja suosittelen tätä elokuvaa! Arvosana: 5/5. :D

Kia K -Lennä lennä kärpänen, iltaisin sua lätki en! (Ja tämä on elokuvasta Alice in Wonderland! Liisa Ihmemaassa! ;))

Vierailija

Kävin tuossa jonkin aikaa sitten katsomassa sen ja se oli ihan mahtava, siis katsoin 3D:nä. Paljon parempi kuin ensimmäinen osa. Suosittelen kaikille. "Hullu" Hatuntekijä oli paras.

:)

Vierailija

Elokuva on siis jatkoa alkuperäiselle Liisa Ihmemaassa elokuvalle.

Hullu Hatuntekijä eli Johnny Deppin näyttelemä hahmo on ylinäytelty. En itse siitä. Hyvä näyttelijä muuten. Ymmärtäähän tuon, että Depp on Burtonin luottonäyttelijä ollut Saksikäsi-Edwardista eli 1990 luvun alusta saakka.

Ei elokuva aivan huono ollut, mutta sellainen ihan ok. Luotu maailma on hieno, eli fantasiamaailmojen ystäville sitä voi suositellakin.

Vierailija

Oon käyny kattoos kavereitte kaa sen 3D!! SE oli NIIN PARAS!!!! Hatuntekijä oli paras!!!!

- Von ankka, hullu mutta tiedättekö mitä? Vain kaikki parhaat ovat (elokuvasta)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat