Toivesarja-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein tällaisen topicin, koska ajattelin, josta toimitus voisi poimia hyviä tarinaehdotuksia.

Elikkä kirjoita tarina tai sarja, jonka haluaisit lukea Aku Ankka -lehdestä ja siihen perään miksi haluaisit lukea juuri sen. Voit kirjoittaa useammankin sarjan, mutta muista myös perustelut.

Laita myös tarinan piirtäjä ja jos mahdollista, niin myös käsikirjoittaja.

Tässä on muutamia tarinoita, jotka minä haluaisin nähdä Aku Ankassa. Tämä toimii myös mallina.

1.

Nimi: Vanhan linnan salaisuus

Piirtäjä: Carl Barks

Käsikirjoittaja: Carl Barks

Perustelut: Olen aina halunnut lukea tämän tarinan, mutta se ei ole onnistunut

2.

Nimi: Karkkia ja Kepposia

Käsikirkoittaja: Perustuu Disneyn piirrosfilmiin

Perustelut: Olen nähnyt piirrosfilmin ja mielestäni olisi mielenkiintoista lukea myös Barksin sarjakuvaversio

3.

Nimi: Aku Ankka koulusalapoliisina

Perustelut: Harvinainen sarja, joka on ilmestynyt ensimmäisessä suomalaisessa Aku Ankka -lehdessä

Nämä omat toivesarjani olivat kaikki Barksin, mutta se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi olla Barksin tarinoita.

AKU-97

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minulla on vain yksi toivesarja jonka olen nähnyt osittain mummoni luona olevissa aku ankoissa nimi on muistaak seen:

Nimi:mikki ja hessu vahingossa halki vuosisatojen.

(tai jotain sinnepäin)jaksossa mikki ja hessu menee vahingossa meinneisyyteen ja tapaa minotauruksen ja myös tulevaisuuten jossa on pellen kaukainen sukulainen.

-AF98-

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Tämä Topic matkii aika paljon Topiccia "Unelmien kovakantinen". Kovakantisen tilalla on vain AA-lehti. Minä haluaisin lehteen Joulu karhuvuorella-tarinan julkaistavan jossain taas, koska olen vain kerran lukenut sen kaverini kovakantisesta. Kiva olisi uudestaan nähdä Roopen ensiesiintyminen pitkästä aikaa. Olisin todella kiitollinen, jos jossain AA-lehdessä vielä tämäkin klassikko nähtäisiin...

Vierailija

Olis mukava lukea

1.

nimi:Ankkalinnan pamaus

piirrokset:Carl Barks

käsikirjoitus:Carl Barks

perustelu:julkaistu AA lehdessä 10/1952

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

AKU -97 se sun viiminen tarina on julkaistu myös Ankalliskirjasto 7.

Tässä kuitenkin mun toiveeni:

1.

Tarina: Kirje kotoa

Käsikirjoitus: Don Rosa

Piirrokset: Don Rosa

Perustelu: Oon lukenu sen sarjan mutta se oli vähän rikkinäinen ja tekstiä puuttu.

2.

Tarina: Kolmen caballeron paluu

Käsikirjoitus: Don Rosa

Piirrokset: Don Rosa

Perustelu: Oon selannut sen kirjastossa läpi ja näytti kivalta, joten siksi haluaisin lukee sen.

3.

Jotain Carl Barksin klassikko seikkailuja

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Toivesarja-topic

Rankku08 - 03.04.10 02:28 (ID 498674) Tämä Topic matkii aika paljon Topiccia "Unelmien kovakantinen". Kovakantisen tilalla on vain AA-lehti. Minä haluaisin lehteen Joulu karhuvuorella-tarinan julkaistavan jossain taas, koska olen vain kerran lukenut sen kaverini kovakantisesta. Kiva olisi uudestaan nähdä Roopen ensiesiintyminen pitkästä aikaa. Olisin todella kiitollinen, jos jossain AA-lehdessä vielä tämäkin klassikko nähtäisiin...

Rankku08, tarkoitukseni ei TOSIAANKAAN ollut, että kopioisin jonkun muun tekemää topiccia. Sitäpaitsi tässä EI kysytä Aku Ankka -lehteä, kirjaa tai muutakaan julkaisua. Tässä kysytään TARINAA, jonka haluaisi lukea Aku Ankasta.

AKU-97

ps. HENRI K J L, tiedän, että se on julkaistu Ankalliskirjasto 7: ssä, mutta lähikirjastossani ei ole sitä enkä viitsi ostaa sitä yhden tarinan vuoksi.

Vierailija

No itse haluaisin enemmän Gottfredsonin Mikki-klassikoita lehteen. Ihan mitä klassikoita häneltä hyvänsä, ne kaikki ovat nimittäin niin mahtavia tarinoita. Esimerkiksi Mikki Hiiri autiolaaksossa. Ja kaikki nämä muut.

OP kuittaa.

Vierailija

Nostan tämän täältä pohjasta, koska ajattelin, että täältä saattaisi oikeastikkin nousta vaikutusta toimitukseen, ja toimitus voisi ehkä jopa tehdä oman suuren topicin, jonka tulos tulisi akkariin!

Mutta asiaan, eli toivoisin toivesarjaksi akkariin joko Don Rosan Yokonin sydämet tai juuri kovakantisessa julkaistu kirje kotoa...

No, eikai tässä muuta, vähän jäi lyhyeksi viesti...

aku_99 - samana Rosa -fanina jo vuodesta 2009! Ps. hvä kun huomioit viestini ja luit tämän tekstin!

Vierailija

Minusta olisi hienoa jos Barksin Tyjälän joulu voitaisiin julkaista akkarissa. Haluaisin sen kokoelmiini.

On tosi kiva, kun tänä vuonna julkaistaan joka kuukasi jokin Barksin sarja!:)

~~RA99~~

Vierailija

1. Kulmikkaat munat

Perustelut: Se ei ole ollut pitkään aikaan Aku Ankka lehdissä, ja on muutenkin hyvä sarja.

2. Vanhan linnan salaisuus

Perustelut: Se vaikuttaa jännittävältä, en ole lukenut sitä loppuun kertaakaan, sitä ei ole ollut pitkään aikaan Aku Ankka lehdessä.

3. Nokanneulan tapaus

Piirtäjä: Don Rosa

Käsikirjoittaja: Don Rosa

Perustelut: Se on hyvä sarja, ei ole varmaan ollut vielä Aku Ankka lehdessä, ja lukijat haluavat lisää Rosaa!

Vierailija

Olisi mukavaa lukea uudestaan tämä sarja, koska Tähtien Setä taskari meni minulla riepaleiksi.

Aku ja Mikki: Taistelu tähdistä

Käsikirjoitus: Pat ja Carol McGreal

Piirrokset: Fecchi

Perustelut: Tämä tarina oli mielestäni todella mainio, itse kun Star Warsista pidän. Taskari, jossa tämä tarina oli, oli nimeltään Tähtien Setä, mutta itselläni se meni riekaleiksi. Tämän taskukirjan ensimmäinen tarina, Taistelu tähdistä, olisi mukava lukea Aku Ankan lehdestä. (Muuta kun en tilaa, taskareita joskus ostelen)

- Ystävällisin terveisin,

Jac

Vierailija

Minä haluaisin akkariin:

Aku Ankka koulusalapoliisina

ja

Kolmen Caballeron paluu

Käsikirjoittaja: Don Rosa

Piirtäjä: Don Rosa

~Spekkis~

käyttäjä-28525
Seuraa 
Liittynyt9.3.2011

Lainaus:

1. Kulmikkaat munat

(...)Se ei ole ollut pitkään aikaan Aku Ankka lehdissä

??? Viimeksi vuonna 2009, ja tänäkin vuonna se on jo julkaistu.

Lainaus:
3. Nokanneulan tapaus

(...)ei ole varmaan ollut vielä Aku Ankka lehdessä

On ollut, vuonna 1991.

Lainaus:
ja lukijat haluavat lisää Rosaa!

Minä en halua.

Itse toivoisin lisää Floyd Gottfredsonia, varsinkin pitkiä sarjoja. Kuten Mikki Hiiri salapoliisina, Mikin oma sanomalehti...

Noitahan ei ole julkaistu suomeksi sitten 70-luvun, vaikka ne ovat epäilemättä loistavia.

Vierailija

Tässäpä pari tarinaa jotka olen aina halunnut lukea:

Nimi: Takaisin Klondikeen

Perustelut: En ole ikinä päässyt lukemaan tuota sarjakuvaa.

Ja sitten toinen:

Nimi: Joulu Karhuvuorella

Perustelu: Olisi mukava nähdä Roopen ensiesiintyminen ensimmäistä kertaa.

-BA niin kuin RA

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat