Mistä kannattaa ostaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli keksin tämän topicin Ankkafani111 : den topicista "Mistä saitte halvalla...". Tällaista ei ainakaan pienellä selailulla löytynyt. Voit kysyä mistä tahansa tavarasta. Vastauksen ei tarvitse olla, mistä saa halvimmalla. Tässä esimerkki:

Käyttäjä1 : Mistä kannattaa ostaa Wall-E dvd?

Käyttäjä2 : Luulisin, että verkkohuutokaupoista voisi sellaisen saada kohtuulliseen hintaan. Mistä kannattaa ostaa vanhoja taskareita?

Käyttäjä3 : Itse olen löytänyt divareista paljon hyväkuntoisia, tosin alkuperäiseen hintaan.

Toivottavasti tajusitte. Pahoitteluni, jos tällainen onkin jo olemassa. Tässä olisi ensimmäinen kysymys:

Mistä kannattaa ostaa W.i.t.c.h. lehtiä, jotka ovat numeroltaan alle 36?

// Ärrh! Tämän piti mennä pulinoihin, sen kautta minä tämän ainakin 100% varmasti lähetin...

Kommentit (9)

Vierailija

Kiva idea!

Yritetään vastailla vähän täsmällisemmin kuin "netistä" tai "kirjakaupasta", jooko? Eli ennemminkin tietoa kuin arvailua :)

Mun mielestä tämän keskustelun ei tarvitsisis mennä orjallisesti kysymys-vastaus-kysymys, vaan saisi rauhassa kysellä ja vastailla sekä täydennellä tietämyksensä mukaan. Se auttaisi tavaroiden metsästämisessä ehkä enemmän.

WITCHejä (myös alkupään) löytyy huuto.netistä aika mukavasti. Kirppareilta kannattaa katsoa myöskin - en osaa mitään tiettyä nimetä, koska en tiedä yhtään, missä päin asustelet. Suomi24-keskustelupalstan tori-osiossa on ainakin ollut.

Mistä löytää parhaiten englanninkielistä Don Rosaa? Mua kiinnostavat niin Uncle Scrooget kuin muutkin julkaisut. Suomalaisen, Akateemisen ja huuto.netin tiedän jo. (Onko jollain kokemuksia ebaysta tai amazon.comista tai vastaavasta?)

tomi98
Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

Lainaus:
Re: Mistä kannattaa ostaa...

Pahvitimali - 05.04.10 02:27 (ID 500572)

Mistä löytää parhaiten englanninkielistä Don Rosaa? Mua kiinnostavat niin Uncle Scrooget kuin muutkin julkaisut. Suomalaisen, Akateemisen ja huuto.netin tiedän jo. (Onko jollain kokemuksia ebaysta tai amazon.comista tai vastaavasta?)

Laitappa hakukoneeseen Global ebay ja sinne Don Rosa tai Donald duck. Itse olen tilannut tuolta ebaysta monestikkin mutta en sitli aku ankkoja koska itseä ei englanninkieliset Donit kiinnosta.Mutta sieltä löytää hyvinkin ja monen muunkin maan kielistä.Ja Carl Barksia kin löytyy sieltä tosi paljon yms mutta puhehan oli Don Rosasta elikkäs sieltä sitten.

$T98$

Ps: www.donaldduck.nl/home/ Tuolta saa myös jonkin näköistä aku ankka tavaraa.

Vierailija

Eli tässä uusi kysymys: Mistä kannattaisi ostaa/saisi tosi halvalla Don Rosan kovakantisia. Kirppareilta ei oikein tahdo löytyä.

Vierailija

Mikä divari? (älkää haukkuko,en ole mikään nykymurteen puhuja...) Minäkin olen etsinyt DR:n kovakantisia,mieluiten RA:n EJT 1&2.

MRL kuittaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Mistä kannattaa ostaa...

ankkafani111 - 05.04.10 06:17 (ID 500900)

että minua matkitaanko?

En halunnuyt matkia sinua, sain vain inspiraation sinun tekemästäsi topicista. On tämä ainakin vähän erilainen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistä kannattaa ostaa...

mr.latettaja - 05.04.10 08:05 (ID 501087)

Mikä divari?

Antikvariaatti on liike, joka ostaa asiakkailta, kuolinpesiltä, yhteisöiltä, ynnä muilta hyväkuntoista ja käyttökelpoista tavaraa, ja myy ne eteenpäin. Antikvariaateista käytetään puhekielessä ilmaisua divari (sanasta diverssikauppa eli sekalaisten tavarain kauppa). Yleisesti käytössä on myös vanhahtavalta kuulostava ilmaisu vanhain tavarain kauppa.

Antikvariaattitoiminta eroaa keskitetystä kirpputoritoiminnasta (niin sanottu hyllykirppis) siten, että kirpputorilla ihmiset asettavat omat tavaransa itse esille ja saavat henkilökunnan keräämät eri asiakkailta saadut maksut. Antikvariaattiliike puolestaan ostaa tavarat myyjältä, ja myy ne sitten omaan laskuunsa voitolla eteenpäin.

Antikvariaatit saattavat erikoistua johonkin tiettyyn myyntiartikkeliin. Hyvin yleisiä ovat kirja-antikvariaatit, joissa on myynnissä kirjoja ja lehtiä, joista osa saattaa olla hyvinkin uusia ja vain kerran luettuja. Osa myyntiartikkeleista taas saattaa olla hyvinkin harvinaisia.

lähde http:// fi. wikipedia . org / wiki/ Divari

Vierailija

Tämä on oikein hyvä topic, varsinkin, kun vastaajt ovat varmoja asiastaan.

Niinpä minä kysyn:

Misät kannattaa ostaa Minä-disneysarjakuvahahmo-kirjoja, jotta ne saisi jotenkin halvalla?

Entä mistä kannattaa ostaa iPod Touch tai Shuffle?

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat