Miksi valitsit sen profiilikuvan, joka sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin miksi? Ja jos koko topicin nimeä ei näy, niin se siis kuuluu ''Miksi valitsit sen profiilikuvan, joka sinulla on?''

Itse valitsin kuvani, koska meillä on mäyräkoira ja tuo kuva muistuttaa suuresti mäyräkoiraa :D

E:// Anteeksi, jos tälläisiä on jo. :(

Sivut

Kommentit (99)

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hassu totuus on, että valitsin tämän jo rekisteröityessäni 2008. Pidin siitä ensi silmäyksellä ja kuva sopi mielestäni nimimerkkiini. Naurava Aku, joka osoittaa jotakuta hölmöilijää. Siis perus aku Ankka.

Vierailija

Noh, valitsin tämän kuvan aivan yksinkertaisesta syystä: Hullannuin tähän ensisilmäyksellä ja napsautin kuvakseni ennen kuin ehdin kunnolla edes miettiä että otanko tämän vai en. Voin myös tehdä toisen jättisuuren paljastuksen: En ole katunut kertaakaan että otin tämän kuvan, enkä harkinnutkaan kuvan vaihtamista!;D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Hahhah,kiva kun otit asian esille.Mä en oikein tiedä miksi otin tämän kuvan.Se ei oikein hirveästi sovi nimeen mutta sitä kai ei ollut kellään ja jotenkin vain otin sen?!

:] Hah,Superaku nauraa kikattaa!

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Lainaus:
Aaro - Asia on näin ja jatkukoon keskustelu ilman minkäänlaista "sivuraiteille" menemistä.

Jes! Tiesinhän minä, että palaisit! Vaari ei kuitenkaan taida palata..: (

Ettei ihan menisi Offiksi, vastaan nyt oikealla asialla tähän toppaan:

Kuvaa olen kerran käyttänyt, mutta vaihdoin sen pikaisesti, syynä äkkipikainen kyllästyminen. Yleensä vaihdan viikossa, parissa avani, mutta tätä pidän ainakin kuukauden. Nyt on kuva tainnut olla jo jtn. viikon...

Vierailija

No en tiedä. Jotenkin vain päädyin pitkän ajattelun jälkeen Roopeen. Olen vaihdellut aika useasti kuvia, mutta tämä on ainakin tällää hetkellä kaikkein parhain. Kuyva tulee vielä muuttumaan. (Tiedän sen)

:)

Vierailija

Otin tämän kuvan, koska tämä on lempitarinastani Rahat vai kolmipyörä. Lisäksi etsin nimenomaan Akua, joka on "hypnotisoitunut".

Ciao!

Vierailija

En oikein tiedä, että miksi tämän kuvan otin. Se oli vain ensimmäinen "hyvä" kuva Roopesta, jonka nappasin sieltä valikosta. En olekkaan nähnyt tätä kuvaa kovin monella.

Vierailija

Tämä on hieno kuva. Ja se on Don Rosan piirtämä.(Hän on lempipiirtäjäni.)

Minulla oli ensin Aku agenttimerkki kourassaan sitten otin sen, jossa Akun näköisellä härkätaistelijalla on hienot hiukset. Sitten päädyin tähän.

- In the Navy -

Vierailija

No, tähän löytyy monta syytä. Kun rekisteröidyin tänne, tiesin, ettei Kia K kuvia ole, joten aloin rekisteröidyttyäni sitten miettiä noiden kuvien joukosta sitä oikeaa. No, olen kokeillut monia kuvia, mutta vain nii vähän aikaa, että sitä on tuskin kukaan huomannut. Mutta miksi päädyin tähän Della Ankkaan? No, ensinnäkin Don Rosa on suosikki sarjakuvataiteilijani, toiseksi, pidän Dellasta, kolmanneksi, kuvan Della hymyilee jokseenkin salaperäisesti ja neljä, olen kiintynyt tähän kuvaan!

Kia K -in Wondrland.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat