Miten hymiöt tehdään?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen uusi täällä enkä tiedä miten hymiöt tehdään.

Lupuhullu Lupuilua parhaimmillaan

Kommentit (12)

Vierailija

Täällä on jo todella monta tälläistä topiccia, eli laitatko ystävällisesti lukkoon ja selaat muutaman sivun pidemmälle ja siellä on topic: ÄLÄ KYSY MITEN HYMIÖITÄ TEHDÄÄN, TAI SAAT MINUT PERÄÄSI!!!

Ja se on sivulla 3, kun äsken katsoin.

:)

Vierailija

joo, pliis, älkää tehkö näistä topicceja. täällä on 100000000 topiccia hyymiöistä. kohta nää sivut menee tukkoon näistä topiceista. jos on aivan pakko tietää mitten hymiöitä tehään,(etkä löydä topiccia "ÄLÄ KYSY MITEN HYMIÖITÄ TEHDÄÄN, TAI SAAT MINUT PERÄÄSI!!!) laita vaikka off-topiciin. joku ystävällinen ihminen varmasti kertoo perushymärit. pliis.

yoda, voiman mestari joka osaa neuvoa, naurattaa ja liiiiiiiiiijoitalaaaaaaa (XD)

Vierailija

Karhukopla merkki laitat suluissa merkin ja pienen h:n sit laitat suluissa eli (h) Milla Magia merkin saat laittamalla suluissa ja 9 ja suluissa. Akuankka katsoo sinua päin saat laittamalla kaksoispilkku ja )eli :)

Kysymyksiä?

Mutta tää on turha topic. Toivottavasti opit. LUKKOON!!!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
peksu1:Mutta tää on turha topic. Toivottavasti opit. LUKKOON!!!

Sanoo hän joka nosti tämän topicin topicmerestä taas pinnalle. Tämä topic on tehty kolme kuukautta sitten, niin on ihan turhaa huutaa enään lukkoon jne..

Antaa tämän nyt vajota, tähän ei tarvitse enään vastailla.

Vierailija

Peksu1, oliko järkeä nostaa tämän turhan topicini? Tämä on tehty spämmiaikoinani, ja en jaksa enää muistella niitä. Tämä topic pitäisi lukottaa, ja poistaa. Toivon, ettei kukaan vastaisi tähän enää.

-LH8-

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Älä nosta tubu, hubu ja lubu turhaan vanhoja topiceja. Tämäkin topic on yli vuoden vanha, joten tätä ei olisi tarvinnut nostaa, kun vastauskin on jo saatu.

Kuten muutkin topicit, jossa tarkoitus on vain tehdä hymiöitä niin tämäkin menee nyt lukkoon.

Hymiöiden tekoon ohjeita löytyy täältä:

http://www.akuankka.fi/akupedia/1510/aku_ankka_nettisivujen_hymiot#1510

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat