Facebook

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko facebookissa mä en oo kun en oo jaksanu tehä onko sinulla facebook?????????????????????????????

Siitä voi olla montaa eri mieltä,siis naamakirjasta.Onko se järkevä????????

Marco polo tikkari suussa jo pienestä pitäen :):):)

Marco polo tukehtui juuri tikkariinsa......

Sivut

Kommentit (105)

Vierailija

Onhan minulla naamakirjassa omat tunnukset. Ovat olleet jo kohta vuoden (:

Muuten voisit kirjoittaa selvemmän aloitusviestin ja jättää turhat kysymerkit pois. Häiritsevät kovin lukemista.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Koittakaa nyt hyvät ihmiset parantaa tuota viestienne tasoa, ja PALJONKIN sitten heti kerralla!! (h) Tämänkin topicin joka ikinen viesti on täyttä spämmiä. Varsinkin ne yhden viiva muutaman sanan merkityksettömät viestit. eipä ne ole paljon kummempia nuo onelineritkään. Siis lukekaa tämä seuraavat lauseet tarkasti, miettikää mitä se tarkoittaa ja mielellään tehkää niin!

Eli: Kirjoittakaa pidempiä ja __enemmän__ asiaa sisältäviä viestejä! Tuolaiset edellä olevat viestit ovat turhaa spämmiä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Itsellläni ei ole, enkä kyllä teekkään, ainankaan lähiaikoina. Ei ole meseäkään, kun en tiedä, että pystyykö sen tehdä .fi- loppuisella sähköpostilla, enkä minä tee mitään uutta sähköpostia, vain sen takia, että voisi olla jossain fasebookissa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Facebook

riikka99 - 07.04.10 08:50 (ID 502323)

Itsellläni ei ole, enkä kyllä teekkään, ainankaan lähiaikoina. Ei ole meseäkään, kun en tiedä, että pystyykö sen tehdä .fi- loppuisella sähköpostilla, enkä minä tee mitään uutta sähköpostia, vain sen takia, että voisi olla jossain fasebookissa.

riikka 99 olet vähän väärässä nimittäin on mullakin fi loppu sähköpostissa ja mulla on mese että sillai

Marco polo tikkari suussa jo pienestä pitäen:):):)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat