Millaisia uudistuksia toivoisit aa.fi' hin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko taitaa kertoa kaiken. Pahoittelen, jos tälläinen löytyy jo, mutta itse en sellaista löytänyt topic-haulla.

Itse ainakin toivoisin, että profiilikuvan voisi itse ladata tietokoneelta, mutta ylläpito voisi tarkistaa ne ensin, ettei tulisi mitään asiattomuuksia. Tiedän, että siihen voi mennä aikaa, mutta silti.

Toisena toivoisin tänne jotain valikkoa, josta voisi valita millaisella tekstillä kirjoittaa esim. voisi valita punaisen ja lihavoidun tekstin. Joku kiva valikko, josta saisi valittua hymiöitä olisi myös kiva. Välillä nääs ärsyttää, kun niitä hymiöitä tulee paikkoihin, jonne niitä ei haluaisi. :(

Kolmantena olisi kiva, jos saisi jonkun napin, josta pääsisi suoraan omaan ankkaprofiiliin nopeasti ja vaivattomasti. Ja omaan ankkaprofiiliin saisi vaikka vieraskirjan, johon ihmiset voisivat lähettää terveisiään.

Toki minä tiedän, että näitä tuskin voi toteuttaa, mutta aina voi haaveilla. (:?

Kommentit (5)

Vierailija

Periaatteessa näitä asioita voisi käydä läpi topicissa "Kokous nettisivujen hyväksi mutta kai tämäkin käy mutta minusta tähän pitäisi saada hieman tasokkaampia viestejä ja perusteluita ja ennenkaikkea mielipiteitä...

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Lillen, no teinpä jo tämän, joten kai se on sitten ihan ok? :D juu ja minäkin toivoisin tänne hieman enemmän perusteluja ja mielipiteitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat