Diabolot ja muut temppuiluvälineet - topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tälläistä keskustelua en haulla löytänyt, tai sitten katsoin liian pikaisesti. ;D

Eli diabolo on tiimalasin muotoinen "hyrrä" jota pyöritetään kahden kepin päihin sidotuilla naruilla. Itse omistan tälläisen, jota kesällä paljonkin ulkona heittelen ja temppuilen sillä.

Sitten on olemassa esimerkiksi niitä spinstickkejä, joista en tiedä mitään, olen vain kuullut ja nähnyt. Harvinainen näky se kyllä täälläpäin onkin. Heh.

Eli laaja keskustelu kaiken maailman boloista ja stickeistä, kertokaa mitä temppuja tiedätte, omia ennätyksiänne, käytättekö usein, tykkäättekö? Eli peruskeskustelu nyt tästäkin aiheesta.

Mutta taas kerran hieno lopetukseni ; Jos tälläinen topic kumminkin löytyy, saa vajota keskusteluviidakkoon ja saa laittaa lukkoon. Näinhän ne foorumin lait menevät. ; )

- Lohis

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Itse aion jossain vaiheessa ostaa arlequino mediumin, ja uudet kepit. Tällä hetkellä omistan "muoviset" kepit, joihin vaihdoin neonkeltaiset (:P) narut. Bolo itse on väriltään toiselta puolelta sininen ja toiselta punainen. Osaan grindata, heittää, melkein osaan chinese suiciden, trapetsin, hissin, vesiputouksen ja muutaman muun perustempun.

- Lohis

tomi98
Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

Lainaus:
Re: Re: Diabolot ja muut temppuiluvälineet - topic

Lohis - 11.04.10 10:26 (ID 504678)

Itse aion jossain vaiheessa ostaa arlequino mediumin, ja uudet kepit. Tällä hetkellä omistan "muoviset" kepit, joihin vaihdoin neonkeltaiset (:P) narut. Bolo itse on väriltään toiselta puolelta sininen ja toiselta punainen. Osaan grindata, heittää, melkein osaan chinese suiciden, trapetsin, hissin, vesiputouksen ja muutaman muun perustempun.

- Lohis

Taidat olla vielä vähän aloittelija :P Itsellä on Taibolo niminen bolo joita aijoin hankkia vielä toisen ja kolmannen.Finessejä minulla on 2 ja niissä on levennykset osaan tehdä 2 diabololla ja paras temppu kahdella on ehkä fan tai vortex tai feed the sun tai sprinkler suicide release.Yhdellä paras temppu on ehkä infinite suicide tai joku suicide temppu.Osaan myös kolmella noin 5 kertaa menee ympäri ja Lohis harjoitteleppas seuraavaksi temppu nimeltä ''Full suicide'' Googlettamalla löytyy tai laitat you tubeen hakusanaksi.

$T98$

Ps: Minulla on alumiini kepit hiilikuitu kepit ja sitte viel puukeppei päälle pari kpl.

PPs:Minulla on jotain 40m narua oranssia keltaista vihreää ym.

Niin ja vielä suosittelen sinulle sitä arlequino mediumia ja alumiini keppejä.Itsellä oli nuo melkein vuoden mutta bolon myin pois.

Vierailija

Minä omistan hiilikuitukepit ja punaisen rubber king polon.Ja minä osaan tehdä sillä 24temppua.Täällä meilläpäin polotus on normaalia.Koulussakin välitunneilla aina kaikki vain polottaa.

Polottava Superaku salamana paikalla.:]

Vierailija

Tomi, joo, vähän aloittelija vielä olen. :'D

Nyt kun on kevät ja kesä tulee hiljalleen, alan taas harjoitella. :P Ainiin, sitten osaan käsen ja jalan yli heiton. Sitten pitäisi ostaa uudet kepit, hiilikuitukepit nimenomaan. Sitten se uusi bolo.. Hohhoijaa.. Sitten, meidänkin luokalla paljon bolotetaan keväämmällä, viime syksynä oli isot yläastejoukot katsomassa meidän temppuilua. Siinä ne suu auki katteli. Meidän koulussa kun ei ennen ole paljoa boloteltu.

- Lohis

Vierailija

Mulla on hyvä Diabolo ja alumiini kepit siihen.

Pari vuotta sitte olin tosi hyvä, mut nyt ku ei oo enää jaksanu niin taidot vähän ruostees. :D

Kyllä se edelleen silti sujuu.

Vierailija

Heh. :D Niin varmaan nytten kesällä minullakin taidot ruosteessa kun on ollu n. 7kk tauko tässä talven ja loskakelien aikana. Eilen vähän kokeilin mutta ihan hyvinhän tuo rullasi, ei mennyt narutkaan solmuun missään viaheessa, mikä on suuri ihme. :'D

- Lohis

tomi98
Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

Juuh itsekkin olen tässä pitänyt taukoa olen vain tässä ostellut boloja ja naruakin on tullut hankittua aika paljon.Kesällä taas jatkuu ja osaako muuten kukaan bolottaa kahdella? Itse harjoittelin 2D harjoittelun millenium rainbow nimisillä diaboloilla jotka tilasin viime kesänä ja aijon varmaan pian myydä nuo kun nurkkaan jääneet.Kuinka kauan ootte bolotellu? Itse alotin noin 1 v sitten elikkäs viime keväänä kamulta innostuksen sain.Meidän koulussa ei bolotettu kuin noin 5 v sitten ja kovin monella sitä ei ollut mutta en ole diaboloa kouluun vienytkään ollenkaan koska tuntuu siltä et koht joku tulee ja hajottaa nää.Ai niin kesällä opeinkin vertaxin yhdellä (diabolo on vaakatasossa) sen opein sillon mutta nyt ei ole sitä paljon tullut tehtyä kun ulkona on vähän huono.Ja kesällä myös voi tehdä 2D korkeeta ja se on sitä hauskaa :P

Eipä kai muuta tällä kertaa.

$T98$

Ps: Minulta voi kysyä kaikkea diaboloon liittyvää! Vastaan mahdollisimman nopeasti vaikeempiinkin kysymyksiin!

Lohis: Chinese suicide on mielestäni aika helppo minulla meni 2 päivää harjoitella se helpompaa siitä tulee kun ottaa vähän pitemmän narun jos sinulla on liian lyhyt naru? Tai jos se on sitten liian pitkä niin sekin voi haitata.

Vierailija

Jaah, minä oon bolotellu itekkin noin yhden vuoden, suunnilleen 10 kuukautta. Tänä kevääänä aion opetella chinese suiciden loppuun, joten harjoittelua piisaa. Aion opetella vielä ne käden ja jalan yli heitot loppuun täydellisesti. Siinähän se..

- Lohis

Vierailija

Kuinka moni muuten osaa grindata kepillä yli kaksikymmentä sekuntia? Mulla se ei ihan vielä onnistu, parhaana olen saanut 12 sek. Siinä kävi sitten silleensä, että yksi krja tippui lattialle, säikähdin vietävästi ja bolo tippui. :'[

- Lohis

//: Anteeksi tuplaposti.

Vierailija

Minulta löytyy mustavalkoinen diabolo, ja jonkinlaiset teräskepit. Taidot ovat vähän ruosteessa, kun en ole vähään aikaan sillä harjoitellut. Vaikka grindissä paras ennätys on jotain 25 sekunttia, mutta en oikein muista. Hissi on hyvin hallussa, ja trampoliini... no sanotaan vaikka, että ei se ihan hyvin onnistu. Ja hankin diabolon yhden kouluvillityksen takia. Koulussa yhdellä oli ensin mukana diabolo ja kepit. Sitten pari muuta osti samanlaiset ja niin edelleen. Itse olen sellainen aloittelijan ja kokeneen välissä.

-Star Duck-

Vierailija

Joo, hissi luonnistuu meikäläiseltäkin todella hyvin. Laitanpa pikku listan tempuistani, jotka osaan, päivitän sitä jos unohdan jotain :

- Hissi

- Grindi

- Trapetsi

- Jalan yli heitto

- Käden yli heitto

- Tavallinen heitto

- Vesiputous

Nyt ei tule mieleen muita. Ja kuten Star Duck, minäkin ostin diabolon kouluvillityksen kautta, ja kun kokeilin, se oli todella hauskaa ja nyt olen harjoitellut. (:

- Lohis

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat