Näsän kirjakerho

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Elikkäs elikkäs tämä on minun virtuaalinen kirjakerhoni. Täällä olisi tarkoitus järjestää kirjavinkkauksia ja jos mahdollista ehkä jopa lukea samaa kirjaa, sekä muuta kirja aiheista hupailua. Sanokaa viestissänne jos haluatte osallistua yrittäisin pitää jasenet jossain kymmenen paikkeilla mutta jos vielä silloin joku haluaa mukaan on se ehkä mahdollista.

Jäsenet:

N.Äsäviisas

One Piece

Fort Tripla

Lohis

Fergus Mc Duck

Fani ankka

HENRI K J L

Kaisakoo

Star Duck

Crazy Duck

Lillen

manga-ankka

Merimaria

Jakuza

Range Osku

Projekti:

---------

Kirjavinkkaukset:

"Näsä" 21.4.10 Toivomuslista

Kirjakerho on täynnä. ÄLKÄÄ ENÄÄ LÄHETTÄKÖ JÄSENHAKEMUKSIA!

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Voin tulla tähän mukaan. Vaikuttaa hyvältä. Oletko itse yksi niistä kymmenestä, jotka tähän _ehkä_ vain pääsevät, vai?

Tämänhän olisi hyvin voinut perustaa ihan tuonne tuttuun Kirja-toppaan, mutta menköön tässä näin sitten.

Odotellaanpa vain muita mukaan. (=

OP kuittaa.

//: Selvä, Näsä.

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Näsän kirjakerho

One Piece - 11.04.10 11:57 (ID 504823)

Voin tulla tähän mukaan. Vaikuttaa hyvältä. Oletko itse yksi niistä kymmenestä, jotka tähän _ehkä_ vain pääsevät, vai?

Tämänhän olisi hyvin voinut perustaa ihan tuonne tuttuun Kirja-toppaan, mutta menköön tässä näin sitten.

Odotellaanpa vain muita mukaan. (=

OP kuittaa.

Kiitos kun tulit OP ja minä en ole yksi niistä kymmenestä.

Vierailija

Heheheiii, Lohari liittyy mukaan tähän. Toivottavasti pian päästään aloittamaan. ;D

Jos me luetaan samaa kirjaa, onko mäahdollista sitten tehdä äänestys tai otatko toiveita vastaan kirjoista sitten? Se järjestelmä toimisi ehkäpä hyvin, saataisiin paljon ehdotuksia ja siinä samassa uusia lukukokemuksia, koska kun on paljon valinnanvaraa, tulee aika varmasti sellainen kirja mitä ei ole kaikki lukeneet.

- Lohis

Vierailija

Iitsu voisi myös liittyä, tämä vaikuttaa hauskalta. Muuten, kun tein sen topicin, jonka aiheena ovat kirjakerhot, muistaakseni luulit, että tein tällaisen.

// Muuten, suosittelen lukemaan kirjan "Aika hyviä noidiksi". Sen on kirjoittanut Eva Ibbotson. Olen kerran sen lukenut ja pidin kovasti. Juonta en tarkasti kylläkään muista.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Minäkin voisin liittyä tähän kirjakerhoon.

Olen samaa mieltä OP kanssa että olis voinu laittaa sinne kirja-toppaan, mutta minun mielestäni se on parempi ihan omana toppana.

Kuittaan.

Vierailija

Mä liityn.

Luen esim. frandejä, kundeja- sarjaa ja high school musical- sarjaa. Tällä hetkellä luen kirjaa: Frendejä, kundeja & irtiottoja

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vielä kaksipaikkaa jäljellä ja Iitsuli se sinun kirjakerho toppasi tämän innoitti on pitänyt tehdä tämä jo pitkä aika sitten.

Vierailija

Lainaus:
Näsän kirjakerho

N.Äsäviisas - 11.04.10 12:14 (ID 504854)

Vielä kaksipaikkaa jäljellä ja Iitsuli se sinun kirjakerho toppasi tämän innoitti on pitänyt tehdä tämä jo pitkä aika sitten.

Siis tarkoittaako tuo että en ehtinyt mukaan , jos niin sääli :[...

Lillen-matti myöhänen-

Vierailija

Minä tulen mukaan! Elikkäs tällä hetkellä luen Artemis Fowleja. Olen lukenut Artemis Fowlin ja Tehtävä pohjoisessa kirjat, ja tällä hetkellä luen Ikuisuuskoodia. Harry Potteritkin tottakai olen lukenut aikapäiviä sitten.(Niinkuin varmasti moni muukin.) Olen lukenut tietenkin monia monia muitakin, mutta nuo ovat suosikkini.

Mahtavaa, että tällainen topic tehtiin. Kuulostaa todella järkevältä ajatukselta!

Ciao!

//Aijaa, ei pääsekään enää. :[

///Vai pääseekö sittenkin? :]

Vierailija

Lainaus:
Re: Näsän kirjakerho

lillen - 11.04.10 04:38 (ID 505068)

Lainaus:
Näsän kirjakerho

N.Äsäviisas - 11.04.10 12:14 (ID 504854)

Siis tarkoittaako tuo että en ehtinyt mukaan , jos niin sääli :[...

Lillen-matti myöhänen-

Aloitusviestissä N.Äsäviisas kertoi, että voi ottaa myös enemmän käyttäjiä mukaan, jos joku haluaa. Eli luulen, että sinäkin pääset mukaan.

-Star Duck-

//: Luultavasti sinäkin pääset manga-ankka, kun ylimääräisiä N.Äsäviisas sanoi ottavansa, jos joku vain haluaa tulla mukaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat