Kysely-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topicissa on aiheena kysyä seuraavalta, ihan mikä tahansa kysymys, joka on asiallinen eikä loukkaa häntä. Vastauksen pitää olla perusteltu, mikäli sen voi perustella.

Lisäksi kysymyksen täytyy olla helposti tiedettävissä, eikä kysymystä tarvitsisi lähteä hakemaan Wikipediasta.

Kysymyksen kuuluu olla sellainen, johon kysymyksen laittaja ei tiedä vastausta. Esim. Miten pitkä on Kiinan muuri? Tällaiset kysymykset ovat kielletty. Sallittuja taas ovat esim. Omistatko sinä polkupyörää? Mikä on lempiruokaasi? jne.

Lisäksi toivoisin, että ette vastaisi vain:"En tiedä." Se siis myös kielletyihin.

Eli tämä topic on sitä varten, ettei tulisi, ja vaikka olisi, niin voisimme tunkea kaikki samaan topiciin. Hyviä esimerkkejä ovat: Mikä on lempivärisi, tämä vai tuo, Omistatko, Osaatko, Uskaltaisitko jne.

Eli näytän vielä esimerkin topicin ideasta:

Käyttäjä 1.)Mikä on lempiruokasi?

Käyttäjä 2.)Spagetti bolognese, koska siihen kuuluu se ihana tomaattikastike... Silmälasit vai piilolinssit?

Käyttäjä 3.)Silmälasit, koska ne ovat helpommat. Uskallatko hypätä talon katolta?

Käyttäjä 4.)En ikinä, koska siinä voi murtua jalkoja. Käytätkö tietokonetta päivittäin?

jne...jne...jne...

Eli kuten huomasitte, joka vastauksessa oli perustelut. Tehkää tekin niin.

Olikohan aloitusviesti tarpeeksi pitkä? Jos tästä puuttuu jotain niin ilmoittakaa minulle.

Eli kertaan vielä, että ei saa esittää loukkaavia kysymyksiä.

Toivottavasti tämä nyt toimii.

Ja kiitos Nöösille hieman tämän avustuksessa.

Minä aloitan:

Rappuset vai hissi? (Muista perustella.)

Ciao!

Sivut

Kommentit (190)

Vierailija

Jahas, vai että tällainen.

Noh, valitsisin portaat, sillä siinä saa kuntoilla samalla, niitä pitkin on mukavampi kulkea (:'D) ja hissikin voisi jumittua. (Vaikka hissejäkin käytän joskus.)

Nexti tulee tässä:

Antikvariaatit vai divarit?

Vierailija

Itse sanoisin että divarit, koska siellä on halvempaa. (Luultavasti) Lisäksi se on hyvä tapa uusiokäyttää lehtiä ja kirjoja. Lisäksi talomme lähellä on divari.

Seuraava: Osaatko kärrynpyörän?

Ciao!

Vierailija

Vau! Sinähän toimit ripeästi manga-ankka! Ja hienosti ja selvästi olet (ainakin minun mielestäni) selittänyt topicin idean ja esimerkit ovat loistavia! Jätti aplodit siis manga-ankalle!=D

Divarista en ole kuullutkaan, mikä se on? Joten valitsen Antikvariaatit. Jos tarkoitan samaa paikkaa, niin niissä on paljon kaikenlaista vanhaa ja mielenkiintoista ja kaunistakin. Tosin mahtuuhan niihinkin niitä outoja ja ällöttäviä juttuja, mutta pääasiassa niissä on kaikenlaista mielenkiintoista.

//: manga-ankka ehti ensin! No totta kai osaan kärrynpyörän!;D Olen osannut sen niin pienestä asti kuin vain muistan. Niitä on kiva ja helppo tehdä... ainakin omasta mielestäni.=D

Tietokone vai kirjakasa?

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Jaa-a, kirjoja on mukava lukea, mutta olen suurimman osan päivästä tietokoneella (valitettavasti). Ehkä kirjat, koska niitä on terveellisempää lukea kuin napottaa tietokoneen näytön edessä.

Kuka on 50 vuotta Carl Barksia nuorempi piirtäjälegenda?

Vierailija

Eikös se taida olla se Taskarin juhlakirja, itse en ole sitä lukenut.

Seuraava: Uskaltaisitko hypätä benji-hyppyä?

Ciao!

Vierailija

En uskaltaisi, en todellakaan. Pelottaisi liikaa sellainen.

Mutta uusin kovakantinen ei kyllä ole Taskarin juhlakirja, ei.

Joten laitanpa uudelleen:

Mikä on uusin kovakantinen Aku Ankka-julkaisu?

Vierailija

Romano Scarpan parhaita Mikkejähän sieltä löytyy!

Superi vastasi minun kysymykseeni muuten oikein. (=

Next:

Omistatko suurta trampoliinia?

Vierailija

Vastaan vielä kertaalleen.

Sattumoisin on! Sekä ylihuomennakin. Maantiedon kokeet sattumoisin. Tosin todella helppo sellainen.

Next:

Oletko koskaan kaatunut missään kaupassa johonkin hyllyyn? (Minä olen nimittäin, eräässä vaatekaupassa! :'D)

Vierailija

En ole valitettavasti koska minusta kun sitä kävin katsomassa niin se vaikutti hyvin sekaiselta...

Seuraava: Onko sinulla kotitöitä tehtävänä?

Lillen-positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Valitettavasti itselläni ei ole mitään havaintoa, mutta "vedän lonkalta" eli veikkaan. 36?=D

Varmaan väärin, mutta kuitenkin...

Next: Olisitko mieluummin ankka vai lehmä? Miksi? (Itse olisin ankka, koska olen muutenkin niin "ankka"!;D)

*Nöösi, nauru naamalla*

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat