Huolenpito Vaalit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli.Olen huomannut niinkuin moni muukin että keskustelujen laatu on laskussa.Minä haluisin parantaa asian.Eli.Tässä keskustelussa ME arvoisa AA.fi-in kansa voisimme päättää spämmin alaraja.Eli mikä merkkimäärä on spämmiraja.

Suunnitelmassani oli myös että äänestäisisimme johtajan joka olisi niinsanottu''moderaattori'' joka katselisi keskusteluja ja jos huomaa jotain tulee kertomaan tänne.Jos tietty henkilö saa yli 10varotusta/ilmotusta niin hän saisi rangaistuksen,joka ME sovitaan.Sitten toisiksi eniten ääniä saanut olisi puheenjohtaja joka saisi sopia,auttaa ja olla hyödyksi MEILLE ja johtajalle.Puheenjohtajallakin olisi ääni-valtaa.Ja kolmas eniten ääniä saanut olisi varapuheenjohtaja joka olisi auttavakäsi johtajalle ja puheenjohtajalle.

Huom: Jos tulee lisäehdotuksia niin ilmoittakaa.

Äänestys-säännöt: Ei saa äänestää itseä ja pitää antaa äänet näin: Johtaja:Henkilö A

Puheenjohtaja:Henkilö B

Varapuheenjohtaja:Henkilö C

Jos eniten ääniä saanut ei halua osallistua,pitää ilmoittaa.

Omani: Johtaja:Superäijä

Puheenjohtaja:Lillen

Varapuheenjohtaja:Näsäviisas.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei tästä tule mitään. Jonkin verran ymmärsin aloitusviestistä, ja se vähä, mitä ymmärsin, kuulostaa aika huonolta idealta. Kuinka antaisimme rangaistuksia ja varoituksia? Käyttäjät eivät niitä voi antaa. Puheenjohtaja ja johtaja- juttu jäi epäselväksi. Siis mitä ne tekevät?

Vierailija

Ensinäkin me emme saa jakaa rangaistuksia, vaan se on moderaattorin tehtävä.

Jos olisi tällainen kokoustaminen, se toimisi vain ja ainoastaan chat-keskustelussa, jolloin kaikkien ääni tulisi käyttöön.

Ideana se on hyvä, koska näillä sivuistoilla on mielestäni aivan liikaa kaikenlaisis vs-keskusteluita. Lisäksi ihmiset eivät perustele mielipiteitään ja vastaavat tyyliin "kyllä" tai "ei" vaikka se nimenomaan on sääntöjen vastaista.

Liian pitkiä posteja ei aina jaksa lukea, varsinkin jos niitä ei ole ryhmitelty mitenkään. On selkeämpi lukea viestit, jos ne ryhmittelee kuten minä olen tehnyt. Välimerkkien tai isojen alkukirjainten laiminlyönti myös ärstyttää suuresti.

Vierailija

Ei tulisi mitään, vaikka kuinka yritettäisiin. Muuten hyvä idea, mutta en kannata. Sanon: Lukkoon... Ei ole mitään järkeä, koska ei kukaan kuitenkaan uskoisi, eikä me pystytä antamaan rangaistuksia. Annetaan ylläpidon hoitaa nämä jutut.

:)

Vierailija

Ihan hyvä idea sinäänsä mutta hieman vaikea toteuttaa koska emmehän ME voida rangaista ketään , niinkuin joku jo siitä mainitsi niin sen tekee ylläpito , tietenkin voimme auttaa heitä sillälailla että ilmoitamme spämmäreistä jne. mutta itse idea oli hyvä mutta toteutus hyvin vaikeata...

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Superaku, tarkoitit varmasti hyvää ideallasi ja ajattelit, että se toimisi, mutta niin ei vain ole. Käyttäjät eivät voi jakaa rangaistuksia ja ei olisi mitään takuita, että rangaistuksia noudatettaisiin. Tällä hetkellä foorumin yleistila on erittäin huono, muttei sille vain voi mitään. Idea on hyvä, mutta se ei tule onnistumaan.

Ja tämän voisi lukottaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat