Cavazzanon pienet bmx taiturit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin mitä pidätte? mun mielestä huippu!

Cavazzanon huippuja! (sen melkein kaikki tarinat on mahtavii:):):):):):):):):):):):)!)

Kommentit (15)

Vierailija

Ai tuo tarinako? Ja Cavazzano yleensä? No kyllähän tuo kyseinen tarina/sarja on ihan hyvä. Itse pidän siitä sarjasta, sekä itse Girgio Cavazzanosta. :)

Vierailija

Pidän siitä kamalasti!!Mutta Cavazzano teki siinä virheen että ne ajaa maasto rataa BMX:illä joillahan on tarkoitust temppuilla mutta silti"BMX":t näyttävät maastopyöriltä.

-AF98-

Vierailija

Piirtäjä itse on aivan MAHTAVA, kaikki tarinat ovat upeita ja hienoja. Itsekin pidän tästä BMX - tarinasta. Hienot kuvitukset kuten aina. Hyviä puolia on miljoona, huonoja ei yhtään. ;D

- Lohis

Vierailija

Lainaus:
Re: Cavazzanon pienet bmx taiturit

Aku fani 98 - 15.04.10 06:37 (ID 507253)

Pidän siitä kamalasti!!Mutta Cavazzano teki siinä virheen että ne ajaa maasto rataa BMX:illä joillahan on tarkoitust temppuilla mutta silti"BMX":t näyttävät maastopyöriltä.

-AF98-

AF-98, BMX suunniteltiin motocrossin harjoitteluun Jenkeissä 1960. Muita BMX lajeja ovat dirtti, ramppi, street ja flätti, jotka siis perustuvat hyppyreissä ja tasamaalla temppuiluun.

Vierailija

Minusta pienet BMX-taiturit on oikein hyvä tarina. En vain tiedä, kirjoittiko juuri Cavazzano sen tarinan. Hänhän ei välttämättä tehnyt muuta kuin piirtänyt sen, joten eikös se ole jonkun muun tarina, mutta Giorgion piirtämä? Tosin yleensä piirtäjää pidetään käsikirjoittajaa tärkeämpänä...

"Fergus, pienet BMX-taiturit on tarina parhaimmillaan"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat