Taikaviitta 2000- adressi

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Okei, elikä tei tällaisen puhuakseni eräästä minulle, ja varmaan monelle muullekin tärkeästä asiasta.

Kuten varmaan kaikki tietävät, Taikaviitta 2000-sarjaa julkaistiin aikoinaan suomessa 14 numeroa. Julkaiseminen kuitenkin loppui, sillä suomi ei ollut vielä valmis sci-fi taikaviitan vaikutuksille, joten siis, ketkä kannattavat, että taikaviitta 2000 palaisi takaisin ruotuun, laittakaa nimenne tähän adressiin, ne jotka eivät pitäneet sarjasta, älkää vaivautuko.

Muistakaa, jokainen ääni on tärkeä, ja tämä voi vaikuttaa siihen, näemmekö enää taikaviitan uusia seikkailuja.

Ps: Tämä on osa tämänhetkistä käynnissäolevaa Taikaviitta 2000 takaisin- kamppaniaa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Kommentit (508)

Vierailija

Minä kyllä kannatan niitä takaisin. Sarjahan jäi kesken, muualla sitä on kyllä julkaistu. Annan nimeni, siis käyttäjänimeni, adressiin. Taikaviitta 2000-sarjan pitäisi jatkua.

OP kuittaa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kappas kehveliä! En ole kuin ehtinyt muokata ensimmäistä viestiäni, niin heti alkaa tulla nimiä! :D Rohkeasti vain, ihmiset!

EDIT: Ainiin, ja minä toki kannatan asiaa, siis listassa on nyt OP ja Taikisfani.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Minäkin kannatan -2000 sarjan paluuta, koska olisin halunnut sen tosiaan jatkuvan. Hyvä adressi, Taikisfani!

-Late98-

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Minäkin annan ääneni. Sen verran hyvä julkaisu oli..itsekin satuin pari numeroa lukemaan. Tosin lehden nimen voisi varmaan vaihtaa.. esim. Taikaviitta 2010- lehti? tms..

-Sohvis-

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Laten, Superäijän, Akufanin ja Sohvaperunan nimet ovat nyt myös listassa. Lisää nimiä vaan. Ehkä on toivoa, että taikaviitta näkisi joskus vielä päivänvaloa!

- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tumppi ja Ee ovat myös adressissa!

Hyvä homma ihmiset, en uskonutkaan, että noin moni rakastaa Taikaviitta 2000-sarjaa!

- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat