Hannu Hanhi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ketä ärsyttää joskus Hannun kerskailu ja se, että joskus Aku saa Iinekseltä Hannulle kuuluvat haukut

Kommentit (13)

Vierailija

Harmittavaa kun Hannu ei oikein usein saa kokea työn raskautta ja vaikeutta.Aku raataa että saa leivän pöytään,mutta Hannu vain saa kaiken onnellaan.Minusta Hannun edes pitäisi yrittää.

-SA- (ärsyyntynyt.:Z)

Vierailija

Totta, hannun onnekkuus ja laiskuus ottaa kieltämättä minua (Ja monia muita) päähän. Niinkuin Superakukin sanoi, Hannu saa kaiken onnellaan, ja ei koskaan koe oikean työn raskautta ja vaikeutta. Mutta ajatelkaahan, Aku Ankka-lehti ilman mitään Aku v.s Hannu mittelöitä olisi aika tylsä. Akun ja Hannun mittelöt ovat hauskaa luettavaa. Akun ja Hannun mittelöistä on tullut perinne. Ja onhan se hyvä, että Akun suunnattomalle epäonnelle löytyy vastakohta, siihen se perustuukin. Hannu tökerön Onnekas, ja Aku, käsittämätön epäonnekas.

-Late98-

Vierailija

Minun tekisi mieli lyödä vasen koukku Hannun naamaan, siksi kun kän on tosi ärsyttävä. Eli minun mielestäni hän on tosi ärsyttävä.

Vierailija

En oo ite koskaan tykänny Hannust sen kerskailun takii mut ei se kylkää oo oikein et Aku raataa ja Hannu saa kaiken tost vaa. Oikotie Onneen taskaris on kyl iha ookoo tarina Hannust.

Vierailija

Hannu on ärsytävä varsinkin siinä 2008 luvun taskarissa jonka nimi on:Läpimurto siinä ekassa kun hannu kertoo niitä sen "urotekojaan" ja muuta sellastta ja sitten se kun se kerskailee ja on aina tuhanes tai miljoonas asiakas.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hannu Hanhi

carl barks fani - 20.04.10 07:09 (ID 509704)

kyl on typerä keskustelu aihe

sanon vaan et ainakin parempii aiheita kun sun omat|!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat