1 h maailmanloppuun (tämä on kysely, älä pelästy)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä tekisit, jos saisit tietää, että maailmanloppu tulisi 1 tunnin päästä?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Olisin perheeni kanssa, jos olisin kotona. Mutta jos olisin koulussa, niin sanoisin ihastukselleni että pidän hänestä. Ei ainakaan jäisi kaduttamaan myöhemmin, jos olisi enää 1 tunti aikaa. Ja tietenkin olisin kavereideni kanssa.

Vierailija

Kuule jos se olisi varmaa, tekisin vaikka mitä. Tänne kyllä en ala sitä selittämää.

Mutta ei mitään maailmanloppua tule, kaikkea mitä teille on kerrottu, ei kannata uskoa. 2012-juttukin on ihan hömppää, loppuuhan meidänkin kalenterit yleensä joulukuuhun, ja loppunut jo kymmeniä vuosia. Joka kerta kalenteri loppuu, mutta ei oo maailma.

Sami-96

Vierailija

Muokkasin otsikkoa paremmaksi. Mielestäni paremmaksi.

Tekisin ainakin kaiken tämän:

-Kertoisin ihastukselleni tunteistani ja (Seuraavaa tekstiä ette näe!) ********** *****.

-Keräisin kasaan kaikki perheenjäsenet, sukulaiset, kaverit ja muut ihmiset, joista pidän. Jos maailmanloppu koittaa, pidämme yhtä!

-Odottelisin loppuajan noiden, joita luettelin, kanssa.

Aika suppea topic, mutta teki mieli vastata. (;

Mitään maailmanloppujahan siis ei ole tulossa, kuten Sami sanoikin. Niitä on ennustettu pilvinpimein. Viimeksi sen piti tulla jo, kun vuosituhat vaihtui, vaan eipä näkynyt. Turhaa sitä on pelätä, ja jos se tulisikin tietoisesti, tekee kaiken mahdollisen, mitä on jättänyt tekemättä. Ei siinä muutakaan voisi. Mutta eihän se tule.

OP kuittaa.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Olen Sami-96 kanssa samaa mieltä, että en täällä ainakaan kirjottais. Mun mielestä nää maailmanloppu- jutut alkavat olla jo tylsiä. Aina tulee uusi vuosi milloin maailmanlopun pitäisi tulla.

Kuittaan.

Vierailija

Minusta maailmanloppu tulee n. viiden miljardin vuoden päästä,kun aurinko tuhoutuu. Siksi en sano mitä tekisin,koska en elä enää silloin.

MRL kuittaa.

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tekisin kaiken mitä olisin aina halunnut tehdä vaikaa se olisi laitonta! Tosin maailma voi loppua v 2012 koska sen Nostradamus ennusti tosin hänen ennustuksensa olivat melkoista hömppää. Myös Inkat tai Mayat tai Asteekit sen ennustivat ja luonnonkatastrofit ovat kiihtyneet lähiaikoina.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Vierailija

-Minä menisin kirkkoon rukoilemaan, vaikka en

usko Jumalaan. Ainakin voi yrittää.

- Sanoisin äidilleni: Hyvästi äiti.

- Lukisin lempitaskarini viimeisen kerran.

Siinä kaikki. Mutta Sami 96 on mielestäni oikeassa. On todistettu ettei maailmanloppua tule. On sanottu myös että maailmanloppu tulee Tuhoaja nimisestä planeetan takia. (Katsoin Jimissä olevaa Maailmanlopun ennustukset ohjelmassa. Uskoisin, että maailmanloppu tulee seitsemän sukupolven kuluttua.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hmm, mitä minä tekisin? Varmaan kokoaisin koko naapuruston, kaveripiirin, lähisukulaiset ja tuttavat, kokoon, ja viime minuuteilla katsahtaisin piirtämääni omaa sukupuutani, seisoisin sen edessä ylväästi kuin kapteeni uppoavassa laivassa ja kun olisi kymmenen sekuntia elonaikaa, räpäyttäisin silmiäni ja nipistäisin itseäni. Kun huomaisin, että en nukukaan, olisi jo lopun hetki. MUTTA:

-Itse en usko, että maailmanloppu tulee vuonna 2012, tai edes satojen seuraavien vuosien aikana.

-Mielestäni maailma loppuu miljardien vuosien päästä, joten onneksi minun ei (luultavasti) tarvitse katsoa sitä silmästä silmään.

-Kuitenkin vuonna 2012 saatta tapahtua jotain, mutta en usko, että sentään maailmanloppu.

Vierailija

Lainaus:
Re: 1 h maailmanloppuun(kysely, älä pelästy)

ankkaetsivä - 24.04.10 09:42 (ID 511487)

Hmm, mitä minä tekisin? Varmaan kokoaisin koko naapuruston, kaveripiirin, lähisukulaiset ja tuttavat, kokoon, ja viime minuuteilla katsahtaisin piirtämääni omaa sukupuutani, seisoisin sen edessä ylväästi kuin kapteeni uppoavassa laivassa ja kun olisi kymmenen sekuntia elonaikaa, räpäyttäisin silmiäni ja nipistäisin itseäni. Kun huomaisin, että en nukukaan, olisi jo lopun hetki. MUTTA:

-Itse en usko, että maailmanloppu tulee vuonna 2012, tai edes satojen seuraavien vuosien aikana.

-Mielestäni maailma loppuu miljardien vuosien päästä, joten onneksi minun ei (luultavasti) tarvitse katsoa sitä silmästä silmään.

-Kuitenkin vuonna 2012 saatta tapahtua jotain, mutta en usko, että sentään maailmanloppu.

Jep, olen samma mieltä kanssasi. 2012 saattaa tapahtua jotain, kuten nyt tämä tulivuoren purkaus, mutta en usko että Nostradamus olisi oikeassa tässä asiassa, vaikka kaikki urpot niin haluavat uskoa. Ärsyttää, että esim. JIM-kanavalta tulee vähän väliä jotain "maailmanlopun ennustukset" tai "2012" ja jotakin vastaavaa.MUR!

-EetuK-

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Alkaisin juoksemaan ympyrää ja hokisin: "voieivoieivoiei!!!!!!", kunnes lattiassa on reikä. Sen jälkeen tajusin että minun pitää:

-Tehdä makaroonilaatikkoa

-Sulattaa tietokone

-Juosta 20km

-Pyöräillä uimarannalle

-Kertoa äidille, koiralleni, ystävilleni, ent. opettajalleni, sukulaisilleni, jne... että rakastan heitä

-Syödä leipää jonka päällä on suklaajäätelöä

-Ajaa autolla ojaan ja alkaa nauramaan

-Solmia pajunoksa ja haudata se maahan

-Syödä kermavaahtoa

-Hypätä niin korkealle että pää osuu oviaukkoon (siinä ei ole ovea ja se on madallettu)

-Kaivaa nokkaa viimeisen kerran

-Laulaa Maamme-laulu

-Mennä kellariin (jota meillä ei ole) ja halata pakastinta

-Rukoilla

-Lähettää sähköpostia Samille

Riittääkö?

Vierailija

Jos tuliskin se maailman loppu tunnin pääst ni ainaki:

-soittaisin ihastukselleni ja kertoisin että välitän

-Pitäisin kokouksen johon kaikki tuttuni, perheeni, ystäväni, ja heidänkin kaikki ystävät ja perheet tulisivat viettämään viimeistä tuntiaan.

-söisin käpykakkua (naminami)

-pelaisin buzz-peliä serkkuni kanssa, koska lupasin et voittaisin sen ainaki joskus.

-kirjoittaisin päiväkirjaan viimeisen kerran

-Viimeisenä toiveenani olisi päästä jonkin upean urheiluauton kyytiin ja juoda siellä kokista.

Maailmanloppuun ei ole uskomista, mutta mielestäni ihan kiva topic

Vierailija

Tuohon 2012 juttuun vastaan fysiikan ja kemian-opettajaani lainaten: "Hyvin epätodennäköistä."

Ja jos se tulisi tunnin päästä, niin tekisin kaikkea mitä olen aina halunnut.

Vierailija

Jos tietäsin että mailman loppu tulee tunnin päästä niin tekisin seuraavaa:

-Alkaisin juosta ympyrää ja kiroilisin huutaen.

-Hajottaisin kaiken minkä pystyy.

-Sitten kun aikaa olisi enään minuutti niin rupeasin

aja maan pyörällä niin kovaa ympyrää että kaatuisin ja jäisin siihen kunnes maailma loppuu.

supi100

Vierailija

luultavasti tekisin niin montaa hullua juttua joita olen aina halunnut tehdä, mutta olen pelännyt loukkaantumista, ja tietenkin olisin perheeni kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat