Käyttäjiä joita oikeasti kaipaat eniten!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tein tälläisen topicin jonne voi käydä todistamassa joillekin lopettaneille käyttäjille että joku oikeasti muistaa heidät vielä! =(

Minä kaipaan eniten ehkäpä Vaariamme ja Frodoa.. =( Voi niitä Wii pelejä Vaarin kanssa ja mopokeskusteluja Frodon kanssa.. =( He tuskin pitivät minua minään epänormaalina käyttäjänä, mutta minä pidin heitä.. =(

Vaari: Vaari oli kivoimpia käyttäjiä tällä foorumilla siihan asti kunnes lopetti. =(

Hän oli jotenkin vain niin viisas ja piti samoista asioista mitä minä.. =) Harmi ettei vaarilla ollut tilaa minulle Wiinsä ystävä listalla.. =(

Frodo: Hän oli mahtava käyttäjä joka ajeli Pv:llään.. Toivon frodolle hyviä ajo kelejä ja että Pv toimii hyvin. =)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Vaaria, Ankkafani315:a, Akuhullu97:a, Hiidenkirnua, Tapsa99:a ja muitakin, joita en jaksa muistaa. Itsekin lähden kohta, kun viestit ja käyttäjät menevät... ????

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Eniten kaipaan Vaaria, joka oli mukavaa juttuseuraa etenkin autoista ja peleistä jutustellessa. : )

Kaipaan myös -DonaldDuck-a, joka tosin käy täällä joskus. Onneksi hän on PS3- ystävälistallani...

//: Vaarihan itse antoi varsin selvästi ymmärtää, että hän om lopettanut. En sanoisi, että pari viestiä kuukaudessa olisi normaalia Vaaria.

Vierailija

Mutta eihän Vaa_rimme mihinkään ole kadonnut, epäaktivoitunut ehkä, mutta käy hän täällä aina välillä. Hän on mukava käyttäjä. Ei kukaan tällä foorumilla silti ikuisesti jaksa roikkua.

Frodo ja Salwer1st/ ois kiva jos aktivistuis tänne taas.

Sami-96

Vierailija

Onko Tapsa99 lopettanut?! ONKO? (Sori caps). Ei Tapsa ole saanut! Hän kirjoitti mahtavia viestejä ja oli gallerian aktiivisin piirtäjä...

Kk -Täällä taas kiusaamassa

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ehkä eniten jäin kaipaamaan Akuhullu97:aa, jolla oli aina todella pitkät viestit ja positiivinen asenne ja oli yksi tämän sivuston parhaimpia käyttäjiä...ja kun olen törmännyt Akuhullu97:n alkuaikojen viesteihin, jotka saattoivat olla yhdenkin lauseen mittaisia ja sitten, kun vertaa niitä niihin todella pitkiin viesteihin, mitä hänkin usein kirjoitti, niin siinä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

Ja myös tekstin virheettömyys ja kieliopillisuus olivat asioita, joita hänessä arvostin... vaikka ikäeroa meilläkin oli vajaat neljä vuotta..

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Allu! :'D Ei olisi saanut, vaikka ensi viikko toisaalta voikin muuttaa asioita... Viisaaksi älkää haukkuko, päden vain jos oikeasti tiedän jotakin asiasta. Ja Wiin yhteystietovihkoni ei suinkaan ole täysi, ainoastaan Mario Kartin ystävälista. =D

Lupuhullu, et sitten yhtään tasottomampaa vanhaa viestiäni löytänyt? :') Jestas, hyvä etten jatkanut.

Don McAnkan juttuja seurailen edelleen, vaikken itse jaksakaan keskusteluihin osallistua. Periaatteessa kumpikin on oikeassa, lopetin ja en. Jos nykyinen viestittelyni on pari kuukaudessa, oli se ennen vähintään 20 päivässä. Minun _piti_ lopettaa totaalisesti, mutta porukan reaktio tähän yllätti. Sivusto on onnettomassa kunnossa, eikä sanalla sanoen enää kiinnosta yrittää parantaa niitä turhaan.

Mutta, ne muutamat käyttäjät. Pakko mainita ihan nimimerkiltä Don McAnkka, Merimaria sekä Kia K.

Don mokoma on pinttynyt mielenpintaan juuri mainitsemistaan keskusteluista, enempää ei kait tarvitse perustella?

Merimaria silkasta herttaisuudestaan sekä tietysti nykyisin erittäinkin pitkistä ja asiaa sisältävistä viesteistään.

Kia K gallerian puolelta, olen erittäin iloinen palautteestaan sekä kiinnostuksestaan töitäni kohtaan. Varmasti jatkan sillä saralla vielä tulevaisuudessakin silloin tällöin, vaikken pahuksen mitättömälle kuvakoolle edelleen lämpenekään.

Heitä plus muutamaa muuta kaipaan täältä, mutta helppohan minun on viestinsä lukea ja mököttää itse pukahtamatta lainkaan. En vain voi antaa tällaisen foorumin irvikuvan mennä läpi pelkästään hyvien käyttäjien vuoksi, pitää sen myös toimia ja sisältää huomattavasti vähemmän roskatsättiä.

Vierailija

No, eniten jään kaipaamaan Mörkömääpeliä ja Vaa_ria.

Mörkömööpeli oli aikanaan arittäinkin aktiivnen, mutta pitää taukoa _tai_ on lopettanut.

Vaa_ri on yksinkertausuudessaan niin mukava, ystävällinen ja niin hirveän hyvä käyttäjä, ettei häntä voi olla kaipaamatta.

Lainaus:
Vaari:

Merimaria silkasta herttaisuudestaan sekä tietysti nykyisin erittäinkin pitkistä ja asiaa sisältävistä viesteistään.

Ai herttaisuudestani? En ollut tiennyt olevani herttainen. Pakko sanoa(niinkuin sanoinkin jo) että jään kaipaamaan sinua. Toivon, ettet lopeta.

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, minun mielestä sivut ovat muuttuneet. Hirveästi. Valittettavasti huonompaan suuntaan, ja luullaan että off-topic on chat-topic. Siitä johtuen monet ovat lopettaneet, mainiten pari(NYYH):

Akuhullu97, Kia K ja Tapsa. Käsittämätöntä kuinka näin kävi.

Itse arvostan jäljellä olevia hyviä käyttäjiä. Itse palasin juuri siitä syystä, että on pakko keksiä jotain. Itse asiassa kaikki chätti-topat pitäisi poista ANKARALLA kädellä. Kuten: Muistatko edellisen käyttäjän, jne.

Itse kun tulin tänne topiciin, huomasin että minua ei mainittu, ja loukkaannuin(Herkkä(ja tyhmä) kun olen).Mutta mietin asiaa tosissani, ja tajusin kuinka olin ollut huonosti täällä, eikä kenenkään minua siis täytynyt kaivata.Mutta, olen nyt tehnyt parannuksen ja yritän vielä parantaa sivut, vaikka se onkin hyvin, hyvin epätoivoista.

//Jepulis jee.

Vierailija

Siis oletko palaamassa MRA ? Jos olet niin loistavaa ja tervetuloa takaisin sivuille :].

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Merimaria: Ai herttaisuudestani? En ollut tiennyt olevani herttainen.
Silloin aikanaan kun Simsistä keskustelimme, en voinut olla huomioimatta positiivisuuttasi sekä asennettasi kirjoittaessasi. Enkä ole unohtanut viimeisiä keskustelujammekaan, ja mikäli silloin olit tosissasi, olet todella herttainen. (:

Lainaus:
MRA: Itse kun tulin tänne topiciin, huomasin että minua ei mainittu, ja loukkaannuin(Herkkä(ja tyhmä) kun olen).
Itse taasen yllätyin että niinkin moni muisti kuka Vaari on, luulin (ja toivoin) kaikkien unohtavan ajan myötä. On toki mieltä lämmittävää huomata olleensa hyvä käyttäjä, mutta toisaalta taas sääli jos ei porukka kykene unohtamaan ja jatkamaan uusien kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Täytyy nyt tässä Vaarille sanoa, että joka pätee hyvin näillä sivuilla: Jos olet jollain tavalla antanut itsestäsi hyvän, ystävällisen, omalaisen, auttavaisen, aktiivisen tms. kuvan, tai tehnyt jotain merkittävää, eli toisin sanoen jos olet jotenkinkaan erottunut massasta johonkin aikaan sivuilla, niin kyllä sinut tullaan muistamaan ja todella pitkään vielä.

Ei siitä pahoillaan kannata olla. Päinvastoin, siitähän kannattaa olla iloinen!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vai laittoi Allu tälläisen vielä pystyyn : D. No, hieno topichan tämä on.

Lainaus:
Re: Re: Käyttäjiä joita oikeasti kaipaat eniten!

Donald-91 - 25.04.10 07:16 (ID 512707)

Jos olet jollain tavalla antanut itsestäsi hyvän, ystävällisen, omalaisen, auttavaisen, aktiivisen tms. kuvan, tai tehnyt jotain merkittävää, eli toisin sanoen jos olet jotenkinkaan erottunut massasta johonkin aikaan sivuilla, niin kyllä sinut tullaan muistamaan ja todella pitkään vielä.

Tuo on totta. En itse ainakaan voi mitenkään unohtaa niitä ystävällisiä ja hienoja käyttäjiä, jotka täältä ovat ajan saatossa lähteneet. Jo hyvällä käytöksellään ja omilla viesteillään ja useimpien mieleen kuten minunkin mieleeni on monet jäänneet oman viestittelyni aikana täällä. He ovat muistoissa aina ja törmääpä heidän viesteihinsä joskus joitakin topiceja selaillessa.

Ei sinua Vaari siis hevillä tällä foorumilla unohdeta. Turha luullakaan ainakaan siihen asti kun minä täällä kirjoittelen on yksi sinua kaipaava käyttäjä tällä foorumilla. Vaikka en kovin aktiiviseksi enään koskaan tulekaan kirjoittelemaan : D.

Ja turha sinun on Allu surkutella ettei sinua täällä kukaan kaipaa, sillä minä sinua kaipaan, vaikka sinun kanssa kirjoittelenkin sarjisfoorumilla jatkuvasti.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Vanhus: Don McAnkan juttuja seurailen edelleen, vaikken itse jaksakaan keskusteluihin osallistua.

Siis edes joku lukee viestejäni silloin tällöin... : D

Lainaus:
Vanhus: Don mokoma on pinttynyt mielenpintaan juuri mainitsemistaan keskusteluista, enempää ei kait tarvitse perustella?

Heh! Olen ylpeä! :'D Sinun kanssasi saatoin jutella kahdesta asiasta, joista en koulussa voi edelleenkään puhua, sillä kaverini eivät kestä Sonya tai autoja... : /

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat