AA.fi uutiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin tehdä tämmöisen, kun näin Uutis-Ankka-topicin.

Eli vapaaehtoiset AA:n käyttäjät ilmoittautuvat reporttereiksi. Koska en itse vietä hirveästi aikaa tietokoneella, nimeän jonkun ehdokkaan toiseksi toimitusjohtajaksi. Kokoamme AkuAnkka.fi:n asioista kuten uusista käyttäjistä Uutispommin, jonka julkaisemme Off-topicissa sekä tässä topicissa. Uutispommi ilmestyy kerran viikossa, päiväksi voitaisiin sopia vaikka maanantai, jolloin Uutispommiin tulevat menneen viikon asiat.

Nyt tulee mahdollisuus kirjoittaa mielipidepalstalle. Eli kerrotte mielipiteenne jostain asiasta ja ilmoitatte haluavanne sen mielipide-palstalle. Nimimerkiksi tulee oma nimimerkkisi tai tuntematon(halutessasi).

Uutispommiin tulevia asioita:

-uudet käyttäjät

-uudet keskustelut

-viikon menestynein keskustelu

-mahdollinen uusi peliennätys

-viikon aktiivisimmat keskustelijat

-kunniamaininta

-nettisivujen uudistuksia ja vikoja

-viikon käyttäjä

-mielipiteet

-viikon reportteri (eniten juttuja lehteen tehnyt)

(lisää saa ehdottaa)

Reportterit:

Uka Naakka97

Tatsari

manga-ankka

Kroisos -99

Rankku08

leumas

Sohvaperuna

Blogit:

Sohvaperuna = Touhua ja tohinaa

Virallinen vitsailija:

leumas

Päätoimittajat(2) :

Uka Naakka97

partajussi5 (kokelas)

Lehden koko henkilökunta(arvot):

Uka Naakka97

partajussi5

Tatsari

manga-ankka (1)

Kroisos -99

Sohvaperuna (1)

leumas (3)

JOS ET OLE LEHDEN HENKILÖKUNTAA JA HALUAT LUKEA LEHDEN KOKONAISENA, ÄLÄ SELAA TÄTÄ TOPICIA, KIITOS!(caps herättämään huomiota)

Tässä linkki kaikkien ilmestyneiden numeroiden listaan:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/19407/aa_fi_uutiset/vies...

Ilmoittakaa virheistä tai jos jotain puuttuu.(esim. reportteri)

Sivut

Kommentit (108)

Vierailija

Hieno idea ja mukavaa kun et tehnyt ihan samanlaista kuin tuo minun Uutis-Ankka/Ilta-Pulu.

Itse olisin mielelläni kyllä mukana ,mutta kun olen "kilpailevan" yrityksen päätoimittaja niin minulla on tarpeeksi kiirettä oman lehteni kanssa ,mutta luen mielusti kyllä tämän lehdenkin uutisia.

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: AA.fi uutiset

leumas - 25.04.10 08:49 (ID 512804)

Uusi käyttäjä on tullut!

nimi on Jubbi.

Ei ole kovinkaan järkevää kirjoittaa jokaisesta uudesta rekisteröityjästä tänne, koska heitä tulee päivässä yli 100 (en tiedä tarkkaa lukua).

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: AA.fi uutiset

djlordi - 26.04.10 08:28 (ID 512818)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: AA.fi uutiset leumas - 25.04.10 08:49 (ID 512804) Uusi käyttäjä on tullut! nimi on Jubbi.
Ei ole kovinkaan järkevää kirjoittaa jokaisesta uudesta rekisteröityjästä tänne, koska heitä tulee päivässä yli 100 (en tiedä tarkkaa lukua).

Oho! En tuota huomannut. Eihän siinä olisi mitään järkeä.

Vierailija

Minä tulen mukaan. Laitetaan tänne uusista käyttäjistä, jotka ovat tulleet aktiiviseksi. Ei heistä jotka kirjautuvat tänne eivätkä enää koskaan käy edes täällä. Heitä on kohtuullinen määrä ja heistä kyllä voi kirjoittaa. Sitten ehdotus: toimitus voisi yhdessä pohtia vaikka viikon kunniamaininnan yms. Lisäksi voisi laittaa uutisia nettisivujen uudistuksista ja kaikenlaisista vioista täällä. Mitä mieltä olette?

~m-a~

Vierailija

Lainaus:
Re: AA.fi uutiset

manga-ankka - 26.04.10 09:15 (ID 512832) Minä tulen mukaan. Laitetaan tänne uusista käyttäjistä, jotka ovat tulleet aktiiviseksi. Ei heistä jotka kirjautuvat tänne eivätkä enää koskaan käy edes täällä. Heitä on kohtuullinen määrä ja heistä kyllä voi kirjoittaa. Sitten ehdotus: toimitus voisi yhdessä pohtia vaikka viikon kunniamaininnan yms. Lisäksi voisi laittaa uutisia nettisivujen uudistuksista ja kaikenlaisista vioista täällä. Mitä mieltä olette? ~m-a~

Olen mieltä = loistavaa! Kiitos ideoista. Tuletko reportteriksi, m-a?

Vierailija

Lainaus:
Re: AA.fi uutiset

Elkku1000 - 26.04.10 01:47 (ID 512848) Anteeksi vaan mutta olen tehnyt täsmälleen samanlaisen topicin.

No annas linkkiä sitten. Anteeksi, en tiennyt.

Vierailija

Lainaus:
Tuletko reportteriksi, m-a?

Tulen kyllä! Nyt ei vielä pyritä niin paljon juttujen tekoon, vaan pikemminkin reporttereiden haalimiseen. Voisin mainostaa tätä topicia Off-topicissa, kun väkeä on illalla. Minä olen ja yritän olla kaikissa AA.fin uutisjutuissa tukevasti mukana! Olen nimittäin haaveillut toimittajan työstä...

~m-a~

Vierailija

Lainaus:
AA.fi uutiset

Uka Naakka97 - 26.04.10 08:32 (ID 512819)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: AA.fi uutiset djlordi - 26.04.10 08:28 (ID 512818)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: AA.fi uutiset leumas - 25.04.10 08:49 (ID 512804) Uusi käyttäjä on tullut! nimi on Jubbi.
Oho! En tuota huomannut. Eihän siinä olisi mitään järkeä.

Niin, noita rekisteröityjiä on kyllä aika paljon, mutta edes jonkinlaisen listan voisi mielestäni laittaa.

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Linkkiä Elkun alkuperäiseen topiciin: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18444/aa_fin_sanomat_

Toivottavasti nyt ei ala hirveä lehti buumi ja saadaan pidettyä ihan tämä homma kahdessa lehdessä.

Eikä nämä lehdet ole kilpailevia, joten Lillen voi ihan hyvin kirjoittaa tähänkin lehteen, jos huvittaa : D ja jaksaa... Tämä lehti kertoo Aa.fin tapahtumista ja toinen lehti joka löytyy pulinoista kuuluu koko maailmaa käsittelevää aihetta...

Ehdotuksena voisitte mainita ainakin joka viikko lehdessänne viikon käyttäjän ja vaikka kertoa hieman kyseisen henkilön foorumilla olosta jne... ja jos ette keksisi mitä siitä voisi kirjoittaa voisitte haastatella viikon käyttäjää, jos se vain on mahdollista.

Voisitte myös seurata jonkun käyttäjän toimintaa ja kertoa hieman siitä lehdessä.

Myös jostain topicista voisi tehdä juttua eli joku voisi kirjoittaa kerran viikossa jonkun topicin historiasta.

Uusista käyttäjistä ei kannata keroa kuin ne jotka edes ovat jotain järkevää puuhastelleet. Listaa on turha alkaa tekemään, kun siitä tulee liian pitkä.

Itse en ala mitään kirjoittelemaan. Olen vain sivusta seuraaja ; ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Ei pahalla, mutta tämä topic on jo pidempi kuin Elkun tekemä. Se ei ollut kovin kattava.

Nyt tuli mahdollisuus myös mielipidekirjoituksiin. Lukekaa aloitusviestistä lisää.

//Eikö kukaan halua toiseksi toimitusjohtajaksi?

Vierailija

Lainaus:
Eikä nämä lehdet ole kilpailevia, joten Lillen voi ihan hyvin kirjoittaa tähänkin lehteen, jos huvittaa : D ja jaksaa...

En minä kilpailevia tarkoittanut , tarkoitin "kilpailevia" ;).

Juu toivotaan että ei hirveä lehtibuumi tule koska muuten alkaa olla hirveästi lehtiä joita loppujen lopuksi ketään jaksa lukea...

Syy siksi miksi en ole mukana tässä lehdessä on se että minulla on kiireitä jo oman lehteni kanssa.

Lillen-positiivisuus on voimaa-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat