Ankkalinnan uutiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo, tota noin. Ajattelin tehdä eräänlaisen lehden. Kaikkien näiden lehtien joukkoon, mitä täällä jo on. Mietin, että aiheena olisi Ankkalinnaan liittyviä uutisia. (Esim. Taas Pormestariksi valittiin Pösö) ei näin lyhyitä. Mutta aiheena voi olla mikä tahansa Ankkalinnaan liittyvä uutinen. Tämä ei ole sellainen kuin Uutis- Ankka, koska Uutis- Ankassa kerotaan vain tosi juttuja. Tämä lehti ilmestyisi "Puhe"- Topic: iin ja tähän. Toivon, että tykkäätte tästä. Ja ei haittaa vaikka olisitte esim. Uutis- Ankan reportteri, koska täällä ei varmaan ole kilpailevia lehtiä. Ilmottautukaa ihmeessä reportteriksi.

Tulee varmaan lisäyksiä aloitusviestiin.

Kommentit (4)

Vierailija

Pelkäsin hieman että nyt alkaa tällainen erilaisten lehtien tulva. Nyt olisi syntynyt jo kolme lehteä. Mikään ei ole samanlainen, mutta tällä menolla tehdään urheilu, kauneus juoru yms. lehdet. En kuitenkaan ota sen enempää tähän asiaan kantaa, vaan jätän sen muiden tehtäväksi.

-DD-

Vierailija

Joo, tiedän mitä ajat takaa. Mutta en itse ajatellut tehdä enään yhtään lehteä ja voi olla, että tästäkin tulee floppi. Mikä ei edes haittaa.

:)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Ankkalinnan uutiset

Lillamyy - 26.04.10 05:03 (ID 513018) Joo, tiedän mitä ajat takaa. Mutta en itse ajatellut tehdä enään yhtään lehteä ja voi olla, että tästäkin tulee floppi. Mikä ei edes haittaa. :)

Siis ei tämä oikeastaan olisi huono aihe, jos kaikki lehdet jäisivät tähän. Älä käsitä minua väärin :)

Voi vain olla että hiukan vanhempi "visailut hitti" jää nyt taka alalle, ja tilalle tulee miljoona lehteä. Tämä vielä niille, jotka eivät ensinmäistä viestiäni ymmärtäneet.

Vierailija

Aaa... Nyt ymmärsin (paremmin). :) Mutta tulkaa ihmeessä reportteriksi, mutta tämän ja eilisen aikana on alkanut tuntua siltä, että ytämä on floppi.

Mutta mietin, että julkaisu voi tapahtua ma, ke, to tai la. En ole vielä päättänyt minä päivänä se julkaistaan, mutta ilmoitan heti kun tiedän.

:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat