Mikä on mahtavin/kamalin hetki elämässäsi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kerro mikä on ollut elämässäsi kamalinta ja mikä taasen on ollut just paras hetki.Kysykää jos epäselvää =)

Kommentit (6)

Vierailija

Elikkäs siis. Kamalin kohta elämässäni. Ei nyt tule mieleen, vaikkakin huomenna se saattaa olla : poskiontelotutkinta. Tai no.. Samaan aiheesee, niin kamalin hetki on varmaankin olut silloin, kun odottelin pääsyä kitarisaleikkaukseen, kun en tiennyt, että mitä minulle tehdään :o.

Sitten paras hetki on ollut varmaankin se, kun voitin ensimmäisellä kansallisen tason hiihtokaudellani PM (Piirin Mestaruus) pronssia hiihdosta, ja siitä eritysesti viimeinen jyrkkä ylämäki, jonka menin sisulla kaatumisen jälkeen, ja siinä ylämäessä pääsin sitten pronssille.

Että sellaisia pikkuasioita on kamalimmat ja parhaat hetket olleet :]

Tuolleenkos?

Vierailija

Kamalin hetki oli, kun olin viime kesällä torissa, ja olin just ksupan reunassa ja yläpuolellani valui linnun kakkaa, ja se tippui päälleni. Minä vaan nauroin, mutta isosiskoni sanoi: Yäk!

Paras hetki oli, kun isä osti Playstation 3: sen minulle ikiomaksi. Sitten huusin: Jes! Tämä on paras päivä elämässäni!

Siinä kaikki.

Vierailija

En tiedä mikä on elämäni kamalin hetki.

Mahtavin hetki elämässäni oli kun olimme englannin suurimman vesiputouksen laella.

Vierailija

Kamalimmasta en ole aivan varma, loukkaantumisia yms. on ollut niin paljon.

Mutta mahtavin.. hmm.. sitä pitääkin miettiä, ehkä se, kun olimme jossain jalkapalloturnauksessa, oli ensimmäisiä otteluitani maalissa ja pelasinkin sitten nollapelin ja voitimme! :)

- Lohis

Vierailija

Paras hetki oli ehkä se kun setäni osti maalivahdin pihakiekko varusteet ja kamalin on ehkä se kun iskä pani mut maistamaan parsakaalia. (YÖK)

Aijaa, uskomattomia tietoja ja yököttäviä parsoja.

JEE!!!!!!!!!! 100 viesti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat