Huhuja Ankkalinnan alamaailmasta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ankkalinnan alamaailma kuohuu! Huhut vuosisadan kuprusta vellovat konnien keskuudessa. Mistä on kysymys? Ankkalinnan tietotoimisto ATT seuraa tilannetta!

Lisätietoja huomenna!

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Lainaus:
Huhuja Ankkalinnan alamaailmasta

Toimitus - 27.04.10 02:54 (ID 513299)

Ankkalinnan alamaailma kuohuu! Huhut vuosisadan kuprusta vellovat konnien keskuudessa. Mistä on kysymys? Ankkalinnan tietotoimisto ATT seuraa tilannetta!

Lisätietoja huomenna!

Mikä ihmeen kupru??!! Ja mikä ihmeen koodinmurto? En tajunnut mitään!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vai tälläinen se ylläpidon pankin räjäyttäminen onkin? Eli uudistuksia ei ole tulossa ihan heti vaan tuli tälläinen uusi tapahtuma kuten Aku on kadonnut viime vuonna. Huomisessa lehdessä ja tällä sivulla kuulemme varmasti siitä sitten lisää ; ).

Kalle Kääk: Kyllä tuo on ylläpidon ihan oma asia eikä tunnuksille kukaan ole murtautunut ; ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: Huhuja Ankkalinnan alamaailmasta

"Hiidenkirnu" - 27.04.10 03:05 (ID 513305)

Vai tälläinen se ylläpidon pankin räjäyttäminen onkin? Eli uudistuksia ei ole tulossa vaan tuli tälläinen uusi tapahtuma kuten Aku on kadonnut viime vuonna. Huomisessa lehdessä ja tällä sivulla kuulemme varmasti siitä sitten lisää ; ).

Kalle Kääk: Kyllä tuo on ylläpidon ihan oma asia eikä tunnuksille kukaan ole murtautunut ; ).

Näköjään! Pitäisikö kuitenkin uudistusten tulla, kun niitä on kaivattukkin?

Vierailija

Jännittäävää on nähdä että mitä aika tuo tulessa , toivottavasti jotain todella jännittävää...

Niin eihän sitä tiedä vaikkapa tulisikin jotain isompiakin uudistuksia ,mutta niinkuin sanoin jo kerran saa nähdä mitä aika tuo tullessaan ;).

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Ihan mielenkiintoista tosiaan... Ehkä tämä on eräänlainen "Johtotarina" niihin uudistuksiin...

Aikas epäselvää ja salamyhkäistä vielä toistaiseksi. Odotellaan siis huomiseen!

Saapa nähdä! :D

-Late98-

// Ohhoh, minulla on 400 viestiä rikki! :)

Vierailija

Jännittävä uusi alue tämä Koodinmurto. Mutta mitäs kaikkea tänne on tarkoitus tulla? Eikai tämän yhden topsun takia pistetty tällaista pystyyn?

Mukava kuitenkin, jos huomisen lehdessä on joku tuollainen samanlainen juttu, kuin "Aku kateissa" viime vuonna.

Luulin jo, että tulee uudistuksia, mutta se olikin tällainen... Vaikka tämäkin on ihan kiva, olisi jo niitä uudistuksia saanut kyllä tulla tämän sijasta...

OP kuittaa.

Vierailija

He he, miksei ole jo huominen? Akkarin ilmestymispäivä on viikon kohokohta, vaikka silloin koulua onkin. Niin, siis että on hauskaa, että sellainen joku juttu tulee, jos tulee. Toivottavasti olen nyt asioista perillä. Noh, huomenna sekin selviää ;).

Ööö... En halua olla epäkohtelias tai mitään vastaavaa, mutta mistä koodinmurrosta on kyse. Siitä en ainakaan ole perilla. :).

~Ankkatieturi - Aina ankkailemassa

Edit:// Paljon onnea Late97 (muistinko numerot?) 400 viestin johdosta!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ahaa, vai että tällaista sitten tällä kertaa! Hyvin, hyvin mielenkiintoista... :) Tällä hienolla keksinnöllä siis pikkuhiljaa johdatellaan ankka-kansaa kohti uudistuksia. Vai meniköhän veikkaukseni ihan metsään? No toivottavasti ei sentään mennyt.

Nuo toimituksen käyttämät sanat "vuosisadan kupru" viittaavat minun mielestäni vain johonkin uuteen peliin tai muun vastaavaan. Kuten sellaiseen, joka täällä oli viime kesänäkin, silloin oli Aku kadoksissa.

Kun vähän mietitään mitä tai minkä koko luokan asiaa "vuosisadan kupru" voisi tarkoittaa, niin eihän tässä sitten mitään hätää ole näiden sivujen kunnon kanssa tulevaisuudessa. Nimittäin vuosisadan kupru tarkoittanee vuosisadan uudistusta. Eli niin isoa uudistusta, jota ei tällä vuosisadalla ole akuankka.fi:_ssä koettukaan! :D :) ;) Eli silloin uudistukset olisivat vielä kevään 2008 uudistuksiakin suuremmat. Ja sekös vasta olisi mahtavaa!! Koko aa.fi:n historia alkaisi siinä tapauksessa alusta, kuten silloin 10.3.2008.

Vai alkaako? Sen tietää tällä hetkellä vain toimitus/ylläpito.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lainaus:
Donald: Kun vähän mietitään mitä tai minkä koko luokan asiaa "vuosisadan kupru" voisi tarkoittaa, niin eihän tässä sitten mitään hätää ole näiden sivujen kunnon kanssa tulevaisuudessa. Nimittäin vuosisadan kupru tarkoittanee vuosisadan uudistusta. Eli niin isoa uudistusta, jota ei tällä vuosisadalla ole akuankka.fi:_ssä koettukaan! :D :) ;) Eli silloin uudistukset olisivat vielä kevään 2008 uudistuksiakin suuremmat. Ja sekös vasta olisi mahtavaa!! Koko aa.fi:n historia alkaisi siinä tapauksessa alusta, kuten silloin 10.3.2008. Vai alkaako? Sen tietää tällä hetkellä vain toimitus/ylläpito.

Hyvin huomattu Don! Ja muuten, olen 99% varma että lehdessä ei ole mitään tuohon liittyvää. Nythän piti alkaa se Don Rosan jatkis (en muista nimeä).

Entä mitä tuo Koodinmurto tarkoittaa? Se saattaa tarkoittaa jotain isoa pulmatehtävää jonka ratkaistuaan pääsisi näkemään uudistukset etuajassa. Ei välttämättä oikein päätelty mutta tuota mieltä olen minä ;).

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Huhuja Ankkalinnan alamaailmasta

CrazyDuck12 - 27.04.10 04:13 (ID 513366)
Lainaus:
Donald: Kun vähän mietitään mitä tai minkä koko luokan asiaa "vuosisadan kupru" voisi tarkoittaa, niin eihän tässä sitten mitään hätää ole näiden sivujen kunnon kanssa tulevaisuudessa. Nimittäin vuosisadan kupru tarkoittanee vuosisadan uudistusta. Eli niin isoa uudistusta, jota ei tällä vuosisadalla ole akuankka.fi:_ssä koettukaan! :D :) ;) Eli silloin uudistukset olisivat vielä kevään 2008 uudistuksiakin suuremmat. Ja sekös vasta olisi mahtavaa!! Koko aa.fi:n historia alkaisi siinä tapauksessa alusta, kuten silloin 10.3.2008. Vai alkaako? Sen tietää tällä hetkellä vain toimitus/ylläpito.
Hyvin huomattu Don! Ja muuten, olen 99% varma että lehdessä ei ole mitään tuohon liittyvää. Nythän piti alkaa se Don Rosan jatkis (en muista nimeä). Entä mitä tuo Koodinmurto tarkoittaa? Se saattaa tarkoittaa jotain isoa pulmatehtävää jonka ratkaistuaan pääsisi näkemään uudistukset etuajassa. Ei välttämättä oikein päätelty mutta tuota mieltä olen minä ;).

Se saattaa olla hyvin mahdollista.

supi100

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Don: Nimittäin vuosisadan kupru tarkoittanee vuosisadan uudistusta. Eli niin isoa uudistusta, jota ei tällä vuosisadalla ole akuankka.fi:_ssä koettukaan!

Mahtavaa, Donald! En malta odottaa huomista! : D

Kumpa järjestettäisiin uusi kultaryntäys yms. mahdollsen huomisen sivujen uudistuksen yhteydessä... Ei kai toimitus ole vain tätä aluetta suunnitellut viime kuukaudet... ; )

Vierailija

Mielenkiintoista, mielenkiintoista.... Voihan lehdessä vähän tästä ollakkin, vaikka siinä olisi Tarja Halosen jatkis ;> No, lehteä odotan kuitenkin innolla! Huomenna tulen takuulla katsomaan tänne, enhän minä voi kelkasta pudota kun on näin salamyhkäinen uudistus tiedossa... Enkä ehtinyt kultayntäykseenkään osallistua, joten toivon että sellainen (tai jotain vielä parempaa) olisi tulossa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat