AA.fin Ennätystehdas

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tiedä onko tämä hyvä idea mutta tässä topicissa on tarkoitus tehdä viesteissä ennätyksiä. Esim pisin viesti tai jotakin.

jos tästä tulee suosittu lekendat-topic voi muttua vähän väliä. Hehe. Mutta tässä on oikei TARKOITUS tehdä ennätyksiä jos joku keksii mistä voi tehdä ennätyksen sanoo sen mutta nyt aluksi rikottavana on vain yksi ennätys. PS kaikki ennätykset lähtevät alusta esim pisimmän viestin ennätyksen saisi se joka vaikka olisi kirjoittanut tänne "hä" ja muita kirjoituksia ei olisi.

pisin laulu. tekijä : lupuhullu8

pisin utelu. tekijä : pikkusohvi

pisin viesti. tekijä : tuplanolla2 (1041 merkkiä)

Kommentit (6)

Vierailija

Tosi hyvä topic! Yritän tehdä ennätyksen:

Eniten kirosanoja yhdessä topicissa? Enpä taida tehdä sitä. Se olisi lainvastaista.

Pisin laulu akuankka fi: ssä? Joo, se kelpaisi. Täältä tullaan!:

1. Oi maamme Suomi synnyinmaa, soi sana kultainen! Ei laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa kuin kotimaamme tää pohjoinen, maa kallis isien.

2. Sun kukoistukses kuorestaan, kerrankin puhkeaa. viel lempemme saa nousemaan, sun toivos riemus loistossaan, ja kerran laulu synnyinmaa, korkeimman kaiun saa.

Sainko ennätyksen?

pikkusohvi
Seuraa 
Liittynyt8.11.2009

Että pitäs niinku mahollisimman pitkä viesti tehä vai?No ei kyllä kuulu ''imagooni'' mutta kuiteski

muute oon ihan hirveeee höpöttämään kaikenmaailman kukkasista ja kesälomasta ja pälisen niin ettei kukaan saa mittään selvää mutta

no...ei kai se haittaa,VAI?!?!?No ei sen minä päätän.Ohhoh,vasta jotaki kolomesattaakakskytysi,no eipä ollukkaan ku vasta kolomesattaaseitkytäseittemän...

hyvä oon myös utelemaan:

mitä?

missä?

millon?

miksi

kuka?

jne.mutta yleisin kyselysanani on hä?

Mit..?merkkejä hyväne aika vasta kuulkaas viissattaaseittemänkymmentäneljä?!?!?!?!

siis hetkinen!Onko sen pisimmän viestin tekijän titteli vaan niille keillä on TÄSSÄ TOPICISSA pisin viesti,vai mitä häh??

PS,merkkejä vasta vaivaiset seittemänsattaakaheksankymmentä..ei vaan 785!

Vierailija

kas, kas, vai yrittää tikkusohvi... eiku...äh... sori pikkusohvi tehdä ennätyksen no niin yritän. meitti yrittää tehdä mahdollisimman pitkän viestit joka ylittää 785en rajan. Noh...mistäs tässä nyt puhuis enpäs nyt ihan tiedä mutta kiva kun pikkusohvi yritti tehdä ennätystä ja sai 785 merkkiä ihan hyvä sanon mä. no voi sun seitsemän mä oon tässä vaiheessa tehny vasta surkeat 379 merkin pituisen viestin eiku...äh...sori 452 merkin pituisen viestin. noh tuskin se hirveesti haittaa kun mä mä koko ajan sekaannun noh...niin se menee. muuten ootteko huomannu että meitti sanoo koko ajan NOH eikö olekkin hauska juttu, NO EI OLE MUTTa NAURAN KUITENKIN TÄHÄN TYYLIIN HAH HAh HAH HAH HAAAAAAAAA!!!!!!!! eihän täällä sais huutaa turhaan mutta hussin nyt kuitenkin muuten...HETKINEN mähän oon tehnyt pitemmän viestin 825 merkkiä. tätä pitää juhlia alanpas laulella vaikka tällaisen oudon biisin: rokkia poppia jazzia saksia härregood jo 948 merkkiä. hetkinen... eikö tähän saa enää kirjoitettua kas kyllä saa HEI mä oon saanu jo 1041 merkkiä.

Vierailija

Haloo, pisimmän viestin on tehnyt KIRJA!!! Jaa, voin tehdä pisimmän laulun/räpin ennätyksen...

Mitä on juoma? Tiiätsä sen? Mitä ihminen juo enimmäkseen? Limsaa tietysti. Miksi...?

Muumilimsa, muumien omaa limsaa... Muumilimsa! Se janon vie. Muumilimsa!

Doctor pepper on pippurijätkä, mitäs sille voi kun pelaa lätkää?

Mountain Dew, Mountain Dew, mikä sekin on? Multa se kielen vei, mutta ei mieltä vie.

SevenUp on ookoo juoma, muttei mikään topjuoma. Miks sitä juuaa, kuka sitä tietää? Noko se tuppaa kaupan hyllyltä tänne asti!

Cokis on ihan lockis, sit en juo, enkä muillekkaan tuo.

Vierailija

Anteeksi. Minun viestini poistettiin. Se olikin aika turha. Ja liian pitkä. Anteeksi kun tein sen. Ei ollut hyvä idea...

Vierailija

Huoh, eikö Aku Ankka foorumin legendat topicissa näkynyt, kuka on tehnyt pisimmän viestin ja muita pikku ennätyksiä. Muutenkin, tuo "pisin viesti" joka tänne kirjoitettiin, ei sisältänyt melkein mitään asiaa tai järkevyyttä, se oli tähän tapaan: "Joo, niin okei", joten se oli täytetty huonolla kirjoitusasulla ja muulla turhalla tiedolla. Muutenkin, Kirja on tehnyt foorumimme pisimmän viestin, joten koettakaas saada pitempi, ja ilman mitään hömpötyksiä. Mielestäni tämä topic on hitusen turha, mutta katsotaan nyt minkälainen tästä tulee. Ja tuplanolla 2, rajoittaisit hieman capsin käyttöä, jotta viestisi olisi helpompaa luettavaa. Ja pakkohan minun oli tulla tänne laukomaan mielipiteitä, mutta pyydän anteeksi jos loukkasin jotakuta. Ja tänne voisi tulla vähän rajoitettuja aiheita, joista pystyisi valita minkä tekee, eikä vain tehdä jonkinlaisen "foorumimme lyhkäisimmän viestin" ja saada siitä kunniaa.

-Star Duck-

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat