Uudistukset 2010

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuten toimitus on luvannut, niin nämä sivut, eli akuankka.fi on nyt uudistumassa aivan lähipäivinä. Sitä ei tiedä tässä vaiheessa kukaan käyttäjistä, että kuinka paljon uudistukset tulevat näkymään tai vaikuttamaan. Mutta arvelut ja spekuloinnit laidasta laitaan käyvät suhteellisen kuumina näin kevään edetessä.

Tässä topicissa on siis yksinkertaisesti ideana keskustella tulevista uudistuksista. Miten ne vaikuttavat? Miten ja missä ne näkyvät? Missä eniten? Kuinka paljon sivusto uudistuu? Paljon vaiko vähän? Siinäpä on viisi kysymystä alkuun helpottamaan tätä mielenkiintoista keskustelua. Mielipiteitä ja omia näkemyksiä saa esittää laidasta laitaan. Kunhan ne eivät vain riko sivuston sääntöjä.

Minun käsitykseni mukaan sivusto olisi uudistumassa aika paljonkin. Siitä kertonee varmaankin jotain toimituksen tämän päiväiset sanat "vuosisadan kupru". Mutta maltillisempiakin kommentteja on siis kirjoitettu. Ja niitä saa toki kirjoittaa myös tähän keskusteluun.

Tähän vielä laitan lainauksen minun omasta viestistäni tuosta toimituksen tekemästä topicista:

Nuo toimituksen käyttämät sanat "vuosisadan kupru" viittaavat minun mielestäni vain johonkin uuteen peliin tai muun vastaavaan. Kuten sellaiseen, joka täällä oli viime kesänäkin, silloin oli Aku kadoksissa.

Kun vähän mietitään mitä tai minkä koko luokan asiaa "vuosisadan kupru" voisi tarkoittaa, niin eihän tässä sitten mitään hätää ole näiden sivujen kunnon kanssa tulevaisuudessa. Nimittäin vuosisadan kupru tarkoittanee vuosisadan uudistusta. Eli niin isoa uudistusta, jota ei tällä vuosisadalla ole akuankka.fi:_ssä koettukaan! Eli silloin uudistukset olisivat vielä kevään 2008 uudistuksiakin suuremmat. Ja sekös vasta olisi mahtavaa!! Koko aa.fi:n historia alkaisi siinä tapauksessa alusta, kuten silloin 10.3.2008.

Vai alkaako? Sen tietää tällä hetkellä vain toimitus/ylläpito.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (36)

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Ajankohtainen topic!

Niin, odottelemme uudistuksia tuleviksi jo nyt lähipäivinä...

Mielestäni etenkin Keskustelu- osiota koskevat uudistukset vaikuttavat kovasti. Tauolla olevat käyttäjät saattavat tehdä paluun, ja uusia hyviä käyttäjiä saapuu.

Eniten uskon uudistusten näkyvät Keskustelu- osiossa, jota on jo pitkään toivoittu uusittavan.

Uudistusta en voi edes kuvitella... Se saattaa olla vain pieni, tai aivan tajuttoman iso, joka räjäyttäisi potin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Luulenpa, että tässä ihan lähiaikoina ei ole vielä tulossa minkäänlaisia uudistuksia. Lukekaapa tämä Akin viesti (capsilla ydinasia):

Lainaus:
Hoi!

Älkää menettäkö toivoanne toimituksen hitauden vuoksi! Kokoamanne uudistusten lista ja UKK olivat loistotyötä, ja PIKIMMITEN PYRIMME ASIAAN TARTTUMAAN. Ensi viikolla jyrähtää nettiin uutuus, jonka parissa olemme puuhastelleet viime viikot. Pianpa näette!

t.

Aki

Tuosta ainakin minä saan sellaisen käsityksen, että uudistuksiin ja UKK:hon ollaan käymässä kiinni vasta nyt: "Pikimmiten pyrimme asiaan tarttumaan." En tietysti varma voi olla, mutta tuo on nyt tämänhetkinen kantani asiasta.

Sen sijaan tämä nyt tulevat "Koodinmurto" ja "Vuosisadan kupru" vaikuttavat ehkä enimmäkseen joltain kultaryntäyksen tapaiselta kilpailulta. Saa nähdä, jäädään odottelemaan. =)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tänään on tullut aamupäivällä näille sivuille se Koodinmurto-pelisivusto. Minä olen siellä jo käynyt tutustumassa ja tietenkin ensimmäisen, eli tämän viikon tehtävän jo ratkaisemassa. Mutta mitään ratkaisuja en tietenkään sano, jotta jännitys säilyisi. Saattepahan itse kaikki tutustua niihin pelisivuihin ja ratkoa kyseisen ongelman.

Seköhän se toimituksen/ylläpidon lupaama "vuosisadan kupru" nyt vain onkin, jota "jonka parissa olemme puuhastelleet viime viikot" tms.? Vai onko niitä uudistuksiakin ihan oikeasti vielä tulossa? Tähän toivoisin erityisesti toimituksen/ylläpidon vastausta.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Nyt tekisi mieli sanoa jotain sopimatonta.

Tajuatteko mikä se ylläri oli? Tokehan sen tuossa ylempänä jo mainitsikin, itse uudistuksia mietitään VASTA NYT, ja Koodinmurto on tämän viikon yllätys. (Eli aivan oikein Donald.)

No juuh, arvaamallahan nuo kaikki menivät jo ensimmäisellä, helppoja lisämitaleita...

Mutta miksi sivusto potkii taas vähän väliä pihalle? Onko poke vihainen? Minulle? Juuri yritin vastailla peliä koskevaan keskusteluun piiiiitkällä viestillä, mutta #@%&! saitti heitti ulos. Tekninen kunto siis vakuuttaa jälleen, kiitoksia, melkein onnistuitte hämäämään jollain uudistuksilla ja saamaan porukkaa takaisin. Siis eikö mitään koskaan oikeasti tule tapahtumaan? Ei kait, vaikka minullehan se ei kuulu ja tämänkin olisin voinut toki jättää sanomatta, mutta tekipähän vain mieli. ):

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Juu, eli kuten minä ja muutama muu eilen arvelimme, tämä koodinmurto on vain peli, kuten kultaryntäys keväällä 2008. Uudistuksia jäämme siis edelleen odottelemaan...

Muuten, tämä topic taitaa sitten olla väärässä osiossa. Koodinmurto ei liity millään tavalla uudistuksiin.

Vierailija

Oli vain pakko nostaa hieman tätä topiccia kun tuossa seikkailee suunnilleen viisi topiccia samasta aiheesta (miten pelissä edetään).

Itse toivon pikimmiten että uudistustyöt ovat tulossa . Olihan tämä Koodinmurto jännittävä ja hyvä idea ja huomasin heti kun tulin että foorumit olivat ruuhkautuneet.

Toivottavasti ei tapahdu uutta kultaryntäystä sillä silloinhan tänne ei pääse edes ruuhkan takia sisään...

Huomaa myöskin että varsinkin nuoremmat käyttäjät ovat aktiivistuneet kun pelejä on ilmestynyt...

Toivottavasti täällä puhetta riittää...

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Lainaus:
Uudistukset 2010

Don McAnkka - 27.04.10 06:04 (ID 513471)

Ajankohtainen topic!

Niin, odottelemme uudistuksia tuleviksi jo nyt lähipäivinä...

Mielestäni etenkin Keskustelu- osiota koskevat uudistukset vaikuttavat kovasti. Tauolla olevat käyttäjät saattavat tehdä paluun, ja uusia hyviä käyttäjiä saapuu.

Eniten uskon uudistusten näkyvät Keskustelu- osiossa, jota on jo pitkään toivoittu uusittavan.

Uudistusta en voi edes kuvitella... Se saattaa olla vain pieni, tai aivan tajuttoman iso, joka räjäyttäisi potin.

Siinä olet oikeassa!Aloitin taas käydä täällä puolen vuoden tauon jälkeen sen Roopen ryöstö jutun takia.Olisin muuten unohtanut nämä sivut kokonaan :S

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noniin, on aika nostaa tämäkin topic, koska tämä alkaa olla taas ajankohtainen.

Eli tänään toimitus siis informoi meitä suurelta osin vielä tulevista uudistuksista tuolla UKK-topicissa. Ja jo pelkkä informaatiokin asian suhteen on hyvä asia. Mutta vielä parempi asia on se, että uudistuksia on siis tulossa.

Nyt on jo tullut yksi pieni uudistus. se on, kuten ehkä jo huomaattekin, se että näiden sivujen keskustelut ovat nyt tästä lähtien illalla tunnin pidempään auki. Eli ilta kymmeneen.

Järjestäisin uudistusten tulemisesta pienen gallupin. Äänestys aikaa on tämän päivän ilta kymmeneen saakka.

Gallup on tässä, siinä on kaksi vastausvaihtoehtoa:

A) Suhtaudun uudistuksiin myönteisesti ja/tai odottavaisesti. Perustelut mukaan.

B) Suhtaudun uudistuksiin kriittisesti ja/tai en usko niiden tulemiseen. Perustelut mukaan.

Itse vastaan vaihtoehdon A, koska minä ainakin uskon niiden uudistusten tulevan ja odotan niitä. On nimittäin mukava nähdä, mitä uudistuksia tulee ja miten ne vaikuttavat.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
A) Suhtaudun uudistuksiin myönteisesti ja/tai odottavaisesti. Perustelut mukaan.

B) Suhtaudun uudistuksiin kriittisesti ja/tai en usko niiden tulemiseen. Perustelut mukaan.

B)

Uskon toteutumiseen, mutten merkittäviin muutoksiin niiden myötä. Miten tätä nyt perustelisi "paljastamatta" mitään, mutta sanotaan vaikka ettei täältä voi tuosta vain potkaista ketä hyvänsä pihalle tai lentää itse perässä.

Ps. Tämä ei tietenkään tarkoittanut että suhtautuisin negatiivisesti, vaihtoehto kuului "kriittisesti".

Vierailija

UKK topicissahan kyseisestä asiasta vähän kiisteltiin, mutta itse kallistun enemmän myönteisesti tähän asiaan, eli vastaan vaihtoehdon A, sillä eihän toki Toimitus turhaan asiasta kertoisi, vaikka joskus lupaukset eivät toteutuneetkaan. Muutenkin, Toimitus näytti vähän "alkusoittoa" tälle asialle, jotta edes jaksaisimme uskoa, että uudistuksia tulee lähiaikoina. Toivottavasti myös hieman isompia uudistuksia olisi luvassa, joten en niin paljon tahtoisi pieniä uudistuksia, jotka eivät hirveästi asiaa auta. Mutta olisivathan pienetkin uudistukset hyödyllisiä, joten nyt vain odotellaan niiden käytäntöön panemista. Onko kelläkään muuten aavistusta, tulevatko kaikki/osa niistä jo tällä viikolla? Mitä luulette?

-Star Duck-

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ainahan toivoa sopii uudistusten mahdollisimman pikaista tulemista, mutta luulenpa, että ne tulevat vasta joskus kesäkuun alkupuolella. Joten tuskin ihan heti, mutta "kohta puolin" varmaankin.

Eli jos nyt juhannukseen mennessä tulisivat ne uudistukset.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat