Mikä on paras aku ankan ledessä julkaistu tarina?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin mikä on paras aku ankan ledessä julkaistu tarina.

Mun mielestä Höpsismi.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Re: Mikä on paras aku ankan ledessä julkaistu tarina?

Karhuveikko 176- 761 - 29.04.10 03:53 (ID 514655)

Don Rosan Kirje kotoa on selvästi paras.

Jep.

Aijaa, uskomattomia tietoja ja tietämättömiä faktoja.

Vierailija

Mnun mielestä paras Aku Ankka lehdessä julkaistu tarina on Kirje Kotoa joka kyllä on julkaistu niissä lehdissä kolmessa eri osissa ja tämä tarna oli uskomaton taidon näyte Rosalta mutta tämä tämä tarna ei kyllä ihan päässyt kärkeen ja parhaan tarinan voitte katsoa minun ankkaprofiilistani.

Vierailija

Ehkä Carl Barksin Aku Ankka ulosottomiehenä (en ole varma nimestä). Tietääkseni sitä ei ole enää uudemmissa lehdissä julkaistu, ja bongasin sen itse mökiltä, äidin vanhasta akkarikokoelmasta!

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Vastaan: Mikki Hiiri: Pieninä palasina maailmalla, Akkarista 04/2001. Valintaani liittyy monia nostalgisiakin syitä, mutta lyhyydestään huolimatta kyseinen tarina on yksi kiinnostavimpia ja erilaisempia tarinoita Aku Ankassa. Siinä Mikki ja Hessu huomaavat, että maailma alkaa vuotamaan, kun heidän olohuoneestaan tipahtelee palapelinpaloja, jonka jättämät reiät ovat aukkoja tyhjyyteen. Pidin varsinkin siitä, kun Mikki ja Hessu pakenevat yhä laajenevaa tyhjyyttä. Loppuratkaisu ei ollut ehkä ihan paras mahdollinen, vaan tarinasta olisi voinut saada vaikka kuinka hyvän. Todellinen puoliksi hiottu timantti. ; )

Vierailija

Temppeliherrojen kätketty kruunu on minunkin mielestäni hyvä, mutta paras lukemani on Aku Ankassa 14/1999 johtosarjana julkaistu Outo tunne rinnassani, jossa Milla saa liikaa omaa lientään, muuttaa itsensä Iinekseksi, retkahtaa Akuun ja toteaa, että onnenlantin voi ottaa Roopelta myöhemminkin.

Vierailija

AA: 52-53/09 Don Rosa: Kymmenen Avataran Aarre on suosikkini, mutta pidin myös kovasti Don Rosan: Temppeliherrojen kätketty kruunu -ja Paino-ongelma tarinasta. Tykkään lukea myös muiden piirtäjien tarinoita, kuten Takaisin Klondikeen, Karamellikammo, Höpsismi ja Aku Ankka hotellinjohtajana. Nuo tarinat piirsi muistaakseni Carl Barks.

-Battery

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat