Onko tosiaan niin että...?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis onko tosiaan niin että kaupassa huomasin kun oli taskareista 130,131,132 ja 133 uusinta painoksia niin niissä oli selkämys kuvia ja olen nähnyt taskarin 141 aitona siinä ei ollut selkämys kuvia :s

Niin että onko sillä lailla että sellaisten taskarien joissa ei ole aitona selkämys kuvia niin uusinta painoksiin sitten painoksiin sitten laitetaan sekäkämys kuvat??? Kun katsoin täällä taskarin sivuille laitettuja selkämys kuvia niin ei siellä ollut lähellekkään samanlaista kuvaa??

Tätä minä ihmettelen. Vastatkaa jos tiedätte asiasta jotakin.

supi100

Sivut

Kommentit (30)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainaus:
Aku mies123: uusinta painoksissa on mut alku peräsis ei oo!

Kyllä, asia on juuri niin kuin Aku mies123 sanoi. Eli vanhoissa taskukirjoissa ei ole selkämyskuvaa, mutta uusintapainoksissa ja kokonaan uusissa on. Ensimmäinen selkämyskuvahan tuli uusiin taskareihin vuonna 1995 alkaen taskukirjasta 178 "Joku odottaa soittoasi". Minä en tiedä, mistä lähtien vanhempien taskareiden uusintapainoksiin on lisätty selkämyskuva, mutta kyllä sekin on jo hyvän aikaa ollut niin. Uusintapainosten selkämyskuvat muodostuvat viidestä taskukirjasta.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Lainaus:
Re: Onko tosiaan niin että...?

Touhula - 08.05.10 05:36 (ID 523047)
Lainaus:
Kyllä, asia on juuri niin kuin Aku mies123 sanoi. Eli vanhoissa taskukirjoissa ei ole selkämyskuvaa, mutta uusintapainoksissa ja kokonaan uusissa on. Ensimmäinen selkämyskuvahan tuli uusiin taskareihin vuonna 1995 alkaen taskukirjasta 178 "Joku odottaa soittoasi". Minä en tiedä, mistä lähtien vanhempien taskareiden uusintapainoksiin on lisätty selkämyskuva, mutta kyllä sekin on jo hyvän aikaa ollut niin. Uusintapainosten selkämyskuvat muodostuvat viidestä taskukirjasta.

Eihän tuohon viestiin minulla ole enää mitään lisättävää.

Kuittaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Onko tosiaan niin että...?

HENRI K J L - 09.05.10 08:48 (ID 523270)
Lainaus:
Re: Onko tosiaan niin että...? Touhula - 08.05.10 05:36 (ID 523047)
Lainaus:
Eihän tuohon viestiin minulla ole enää mitään lisättävää. Kuittaan.

.

oon aivan samaa mieltä. Ei ole mitään lisättävää...

Vierailija

Musta se on vähän kummaa eihän siinä ole mitään järkeä! Siis jos jollain on kaikki taskarit paitsi numero 130 ja se ostaa sen kaupasta uusinta painoksena. Kun sen taskarit on sitten hyllyssä järjestyksessä niin sen ympäillä on muita taskareita joissa ei ole selkämys kuvia ja siinä yhessä on sehän näyttä vähän ihmeelliseltä.

supi100 :@

Vierailija

Lainaus:

TTom - 29.04.10 03:18 (ID 514586) minun tietojeni mukaan vanhoissa aidoissa taskareissa ei ole selkämyskuvia

Samaa tietoa minullakin. Ainakaan minulla vanhoissa painoksissa ei ole selkämystä. Minulla on itse nmr. 132, Sulaa kultaa uusintapainos ja niissä edeltävissä ensimmäisissä painoksissa ei ole selkämystä.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:

Touhula - 08.05.10 05:36 (ID 523047)
Lainaus:

Sittenhän tuo vahvistaa asiani, eli Sulaa kultaa taskariin on laitettu uusintapainokseen selkämyskuva. Kiitos tiedosta, Touhula.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Onko tosiaan niin että...?

xanteri - 13.05.10 09:05 (ID 526516) no niin, tähän keskusteluaiheeseen on jo vastattu riittävästi.

Niinpä,aihetta voisi jo vaihtaa.

-ankkakkna-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Onko tosiaan niin että...?

Aku mies123 - 29.04.10 07:29 (ID 515032)

uusinta painoksissa on mut alku peräsis ei oo!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat