Lisää supersankareita!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eikö olisi kivaa saada lisää supersankareita?

Viitattareen, supersilinteriin, superhessuun ja Taikikseen kyllästyy. Minusta olisi hauska saada supersankareita, joiden esikuvana olisi joku elokuvasankari, kuten Taikaviitalla on Batman.

Olisi hauska saada mukaan vaikka Terästouho (esikuva olisi teräsmies) tai vaikkapa Rauta-Pelle

(esikuva olisi Iron Man). Myös Tupusta, Lupusta ja Hupusta pitäisi saada supersankarit, vaikka Taikaviitan avulla.

Kommentit (9)

Vierailija

Olisse kyl ihan kivaa. Tuntuu et nää samat supersankarit pyörii koko ajan saman juonen kaa. Tupust, Hupust ja Lupust olis aika jännä nähä millaset ne olis sankareina :D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Lisää supersankareita!

Ikkunoiden rikkoja - 23.05.10 09:17 (ID 534577) tuskin muita supersankareita tarvitaan,mutta ankanpojat olisi kiva nähdä supersankareiden tamineissa

Niinpä oishan se kiva nähä ;D

-Pikku Oravat-

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Lisää supersankareita!

ToTa 12 - 29.04.10 03:56 (ID 514661) tai vaikkapa Rauta-Pelle (esikuva olisi Iron Man).

Jep! Olen katsonut kyseisen elokuvan,ja Pellestä voisi tulla! Hyvä idea!

Vierailija

No jaa, ei niitä uusia tarvitse hirveästi ja tuskin uusia tullaan tekemään. On jo Taikaviitta, Viitatar, Supersilinteri jms. Monia on, ja myös Touhosta on tehty supersankari. Ei niitä uusia oikein tarvitse.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Mun mielestä tupusta, hupusta ja lupusta ei todellakaan pitäis tehä supersankareita. Eikä lisää sankareita tarvita.

Vierailija

No ei mun mielestä kyllä välttämättä tarvis uusia sankareita. Jos tulisi uusia, niin olisi kiva nähdä minkälainen sankaritrio ankanpojista muodotuisi.

-duck96-

Vierailija

En nyt tiedä mutta kyllä jotain sellaista voisi tulla mutta ei enempää kui 1 supersankari lisää... Mielestäni myös pahiksia voisi olla enemmän...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat