keskustelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjottakaa tänne mistä tahansa aiheesta että ei tuu muille sivuille turhia viestejä.

Kommentit (4)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä idea, mutta tämä aihe on jo keksitty, sillä off-topic vie samanasian ja se on paljon vanhempi sekä menestykdekäämpi topic. Tämä lukkoon ja keskustelu jatkuu off-topicissa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mutta tällainenhän on jo ,nimittäin Off-topic joka tekee tästä aiheesta turhan... joka tarkoittaa että LUKKOON.

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

//: Hyväähän sinä tarkoitit ei se siitä mutta kun tällainen on jo :1.

///: Vinkki kannattaa aina miettiä kahdesti ennen kuin tekee jolloin tällaiselta välttyy . En minä mitään pahaa tällä tarkoittanut mutta tällaista joutuu tehdä jos haluaa että nettisivut pysyy hyvä tasoisina.

Vierailija

Turhia topiceja ilmaantuu, vaikka kuka tahansa tekisi sitä varten topicin, joten tämä ei asiaa yhtään helpota. Muutenkin, jos tänne tungettaisiin mitä tahansa aiheita, ei selvää keskustelua saisi kukaan aikaan. Kunnon keskustelua varten monelle eri aihealueelle on tehty oma topic, jotta keskustelu ei menisi liiankin laajaksi, vaan pysyisi rajallisena aiheena. Aloitusviesti sitä paitsi olisi voinut olla pitempi ja kirjoitusasultaan hieman parempi. Eli tämän topicin voisi ylläpito/moderaattorit lukottaa, tai toisessa tilanteessa poistaa.

-Star Duck-

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat