Vastaukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täältä löydät vastaukset Koodinmurtoon. Sanot vaan mihin haluat vastaukset niin saat ne täältä.

Sivut

Kommentit (137)

Vierailija

Mene Konnapuotiin. Se ei ole nättijussi tai sädetin, vaan jokin KA-alkuinen ja joku johon tervitsee tulitikkuja, EI pommi!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Haluaisin kuulla vastauksen seuraavaan kysymykseen: Mitä järkeä tämä topic oli tehdä?

Jos et ole sattumoisin huomannut on täällä ollut monia topiceja, jossa on lupailtu apua ja vastauksia, mutta ne ovat kaikki lukotettu, miksi? Koska ne ovat turhia. Jokaisen täytyy itse hieman miettiä ratkaisua noihin eikä saada suoria vastauksia foorumilta. Vinkissä ei ole pahaa kunhan se ei paljasta liikaa... Muutenkin tämä topic kuuluu Koodinmurto topiciin, jossa on täysin sama aihe, mutta se on vain yleispätevämpi, sillä siinä voi jutella kaikesta koodinmurtoon liittyvästä.

Mieti ensi kerralla topicia tehdessäsi onko se tarpeellinen?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Tämä topic pilaa koodinmurto tehtävien idean. Mitä järkeä on pelata sitä, jos lunttaa vastaukset joltain foorumilta. LUKKOON!

Vierailija

Lainaus:
Re: Vastaukset

"Hiidenkirnu" - 01.05.10 10:42 (ID 516076) Haluaisin kuulla vastauksen seuraavaan kysymykseen: Mitä järkeä tämä topic oli tehdä? Jos et ole sattumoisin huomannut on täällä ollut monia topiceja, jossa on lupailtu apua ja vastauksia, mutta ne ovat kaikki lukotettu, miksi? Koska ne ovat turhia. Jokaisen täytyy itse hieman miettiä ratkaisua noihin eikä saada suoria vastauksia foorumilta. Vinkissä ei ole pahaa kunhan se ei paljasta liikaa... Muutenkin tämä topic kuuluu Koodinmurto topiciin, jossa on täysin sama aihe, mutta se on vain yleispätevämpi, sillä siinä voi jutella kaikesta koodinmurtoon liittyvästä. Mieti ensi kerralla topicia tehdessäsi onko se tarpeellinen?

Olen samaa mieltä. Kaikkien pitäisi miettiä niitä vastauksia itse. Ei ole mukavaa kysyä toisilta vastauksia ja sitten vain tehdä. Siinä ei ole mitään jännitystä! Kaikki vaan itse miettimän mitä pitää tehdä niin hyvä tulee. Vähän turha topic, täytyy myöntää. (Toimitus, lukotus)

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat