JALKAPALLO

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka pelaa futista? Maailman siistein laji!!!:D Jos kyllä, nii mitkä nappikset teiillä on? Mää sain tänään Nike T90. :)

Kommentit (14)

Vierailija

Lainaus:
Re: JALKAPALLO

hessu hissu! - 02.05.10 07:26 (ID 517453) mulla o puuman. FC BARCELONA on kyllä iha paras!

Niin on!

Vierailija

Re: Re: JALKAPALLO<br /><br />lupuhullu8 - 03.05.10 01:35 (ID 517705)<br /><br />[quote kirjoitti:
Re: JALKAPALLO

hessu hissu! - 02.05.10 07:26 (ID 517453) mulla o puuman. FC BARCELONA on kyllä iha paras![/i

Niin on!

Ei oo vaa Manchester United.

Vierailija

JALKAPALLO<br /><br />Sahab - 03.05.10 03:34 (ID 517878) [quote kirjoitti:
Re: Re: JALKAPALLO lupuhullu8 - 03.05.10 01:35 (ID 517705)
Lainaus:
Re: JALKAPALLO hessu hissu! - 02.05.10 07:26 (ID 517453) mulla o puuman. FC BARCELONA on kyllä iha paras![/i Niin on!
Ei oo vaa Manchester United.

Niin, Manchester United kyllä rulaa!

Ite pelaan Ilveksessä.

Mulla on Umbron kengät!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: JALKAPALLO

karvisfani97 - 03.05.10 04:14 (ID 517959) Minulla ei ole tarkoitus loukata, mutta tämä topic kuuluisi Pulinoihin. karvisfani97

Juuri niin!!

Vierailija

Paras joukkue on FC Bayern München!!!!!!!!!!!!!!!

Itselläni on Adidas F50 i Tunit irtonappulakengät

hinta 230 euroa!!!!!! Repikää siitä!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Noniin, peli piip!

Mitä järkeä on tehdä jalkapallotopic Sarjoihin, sekä sitten vielä kysellä aika turhaa kysymystä: "millaiset nappikset teillä niinqus on?!?!". Eli tälläisessä topicissa voisi tietysti puhua laaaajasti jalkapallosta, mikä on suosikkijoukkue, pelaaja, pelaatteko jalista, jos kyllä, niin missä seurassa, yms. Mutta vaivainen yksi ja TURHA kysymys! Millaiset nappikset.

Ja ottaen huomioon, että tämmöinen aihe kuuluisi ehdottomasti Pulinoihin, kaikistä vähiten se kuuluisi Sarjoihin. Otsikossa olisi kanssa parantamisen varaa, se on "JALKAPALLO", vaikka se voisi olla mainiosti hillitty "Jalkapallo". Siten säästyttäisiin myös turhasta Caps-näppäimen ränkkäämisestä.. jalkapallo on kyllä hyvä aihe, en minä sitä sano, että se olisi huono aihe, mutta koko topicin toteutusta olisi voinut parantaa noin sataprosenttisesti.

Vierailija

Joo joo, tämä on tosiaan turha topic, mutta minulla on vain yksi sanottava asia, ja se on pakko sanoa:

ARSENAL FOREVER!!!

~Mr R.A.

Vierailija

MM kisat alkoi jännittävissä tunnelmissa : tänäänkin Englanti putosi pelistä Saksaa vastaan!

Tänään tulee myös Argentiinan peli! Joten kaikki fanittajat töllön ääreen tuijottamaan klo 21:30 jännittävää matsia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat