Lempi vuodenaikasi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis mikä on lempi vuodenaikasi? Perustelkaa myös vastauksenne. Minun on kesä, koska silloin voi uida järvessä ja on lämmintä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Kesä tietty. Silloin on paljon omaa aikaa, voi uida ulkona, eikä tarvitse pitää paksuja talvitakkeja, tai tehdä läksyjä.

Vierailija

Kesä, koska silloin ei ole koulua, on hienon lämmintä ja kaikista parhain...ehtii lukemaan Aku Ankkoja joka päivä!!!!:D:D:D:D:D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Lempi vuodenaikasi?

Battery - 04.05.10 03:44 (ID 518722)

Kesä, koska silloin ei ole koulua, on hienon lämmintä ja kaikista parhain...ehtii lukemaan Aku Ankkoja joka päivä!!!!:D:D:D:D:D

veit sanat suustani! :D :) ;) Minä pidän nimittäin myös kesästä.

Vierailija

Kesä ja syksy...

Kesällä on lämmintä,paljon vapaa-aikaa, saa uida, lukea rauhassa jne....

Syksy koska sillon puut ovat kauniinvärisiä.

Vierailija

Kesä ja syksy...

Kesällä on lämmintä,paljon vapaa-aikaa, saa uida, lukea rauhassa jne....

Syksy koska sillon puut ovat kauniinvärisiä.

Vierailija

Mää tykkään ihan jokaisesta neljästä, ne on kaikki erilaisia puuhiltaan ja maisemiltaan. Mun mielestä on tosi kivaa miten erilainen maailma on eri vuodenaikoina, kuten rakkaani, syksyn ruska tai se ihana kesän tuoksu...Jännä, miten senkin aina unohtaa! Joo, tykkään kaikista!

Vierailija

Kesä on mun mielest paras mut kyl tykkään kaikist... Kesäl on nii ihanan lämmintä, ei tartte laittaa sikana vaatteit päälle, ei oo kouluu, saa uida lämpimässä vedessä tai mennä mökille ihanaan maalaismaisemaan. :D:D:D:D

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

kesä tietty!!:)koska sillon on lämmintä,ei oo kouluu,voi uida,voi nukkua pitkään,voi valvoa pitkään,on vapaa aikaa ja kaikkea muuta!ja sitte voi nähä kavereita enemmän.:)

Vierailija

Kesä ilman muuta! Silloin ei ole koulua, voi uida, on lämmin, voi pelata jalkapalloa ja muutenkin kesällä on todella kivaa.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Mun mielestä kaikki neljä ovat hyviä. Talvella voi heitellä lumipalloja ja tehdä lumiukkoja ja lumilinnoja, keväällä alkaa jalkapallokausi ja muutenkin alkaa ulkoilu, kesällä voi uida järvessä ja ottaa aurinkoa ja syksyllä koulu jatkuu ja alkaa kylmetä.

Kuittaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat