Paras aprillipila mitä olette koskaan tehneet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse laitoin kaverini kanssa nastan opettajamme tuolille emmekä saaneet edes jälkkäriä!!!

Kävimme myös siirtämässä 1. luokan kelloa 15 min

eteenpäin ja he pääsivät 15 min etuajassa!!!

Kommentit (6)

Nautin
Seuraa 
Liittynyt3.5.2010

Itse laitoin edessä istuvan kaverin selkään

"kick me"-lapun. Väli-tunnilla kaikki potkivat häntä. Sitten sabotoimme liikuntavarusteet ja emme pitäneet liikuntatuntia, pääsimme kotiin!

Vierailija

No ei nämä ole mitän pahoja, mutta kuitenkin.

Kerran siirsimme kelloa 2h eteenpäin eikä opettaja huomannut mitään.

Ja siten olemme laitanut liitujen sijaa liitulakua. Ja opettaja otti ensin yhden ja sitten toisen ja niin edelleen.

Sitten tämä ei ollut aprillipila, mutta yksi sijainen meinasi päästää meidät tuntia aikasemin kotiin vaikka olisi ollut vielä uskontoa. Kolme lähti kotiin kun muut mietti lähteekö vai eikö. Yksi tuli takaisin ja kaksi jäi kotiin.

:)

Vierailija

Huijasin kerran tuttua, että meiän ope oli viimein kyllästynyt sen lintsailuun ja täysin raivoissaan. Onneton kamuni uskoi sen ja juoksi äkkiä lepyyttämään opea, joka oli ihan ymmällään. Kamuni vannoi vielä kostavansa tämän, vaikka eighän se edes ollut paha tai edes kovin häävi pila.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

En tiedä, mutta:

Olin aprillipäivänä kamulla kylässä, kamun pikkusisko oli mun ja kamuni kaa yläkerrassa kamuni huoneessa, kamuni vinkkas mulle silmää ja huudahti: "Mikä tuolla taivaalla on?", jolloin heti juoksin ikkunaan ja huusin: "Missä? Missä?!" Kamun pikkusisko ei älynnyt mitä tapahtui..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat