Jääkiekon MM-2010 Tulosveikkaus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sain idean Donald-91:ltä.

(Toivottavasti hän ei suutu idean "varastamisesta").

Säännöt: Jokainen saa veikata yhden tuloksen/ottelu. Veikkausaika alkaa sen päivän aamusta, minä ottelu pelataan, ja loppuu siihen, kun peli alkaa. Ei siis ottelun alusta eteenpäin.

Seuraavaa ottelua saa taas veikata.

Jokaisesta oikein arvatusta tuloksesta saa 1 pisteen.

Ensimmäinen veikattava ottelu on Yhdysvallat-Saksa (7.5). Sitä saa nyt jo veikata.

Ymmärsittekö?

Sivut

Kommentit (147)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

No, Yhdysvallat-Saksa- pelistä, niin voittajasta ei liene epäselvyyttä, mutta Saksaakaan ei pidä aliarvioida, varsinkin kun kotiyleisön tuki on varmasti valtaisa..

Veikkaan Usa-Saksa ottelun lopputulokseksi 5-1.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan hyvä idea topicille, mutta tämän aiheen olisi siltikin voinut pitää ihan Urheilu-topicissa. Ei muuta valittamista tule minulta tästä topicista ainakaan nyt.

Tri £auromies ei tainnut ihan ymmärtää nyt tätä ideaa. Ideana _ei_ ole veikata pelkästään voittajaa, vaan kokonaista tulosta. Eli tulos on sellainen, jossa on kaksi eri lukua. Ei siis pelkkä maan nimi, vaan kaksi lukua, ja siinä välisääs viiva.

Minä veikkaan seuraavasti: Yhdysvallat-Saksa _3-1_.

///: Muokkasin veikkaustani. Syynä siihen on se, että Usa voitti eilen jääkiekossa Ranskankin vain 3-1, joten ei kait se siinä tapauksessa pysty voittamaan Saksaa kovinkaan suurinumeroisesti. Vaikka kisat onkin ja pelaajat pelaavat siellä todennäköisesti jo alkulohkossakin tosisemmin.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mutta voisihan ne laittaa myös aina seuraavaksi ja omaksi viestiksi viimeiselle sivulle, niin ne minun mielestäni näkisi aina heti.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Jääkiekon MM-2010 Tulosveikkaus

Akku - 04.05.10 05:04 (ID 518883)

Veikkaan että 5-0, jos USA pelaa niin kuin olympiakisoissakin.

Aivan! Jos Suomi otti rökäletappion USA-pelissä olympialaisissa, niin minkäläinen tulee olemaan Saksan matsi USAa vastaan?

Itse veikkaan kirjaimellisesti 6-0

-Opossumin otsaluu! Odota minua!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noniin, eli muokkasin tuota minun omaa veikkaustani. Ja syykin veikkaukseni muuttumiseen on olemassa.

Samalla nostan tämän tarpeellisen ja ajankohtaisen topicin Pulinoiden etusivulle, jotta yhä useampi hoksaisi veikata tuloksia.

Tuosta Usa - Saksa -ottelusta voisi kyllä tarinoida jo etukäteenkin vaikka minkäverran, mutta jätänpä sen Urheilu-topicciin.

Sinne siis.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuo Yhdysvallat - Saksa -ottelu toimii tämän kevään jääkiekon MM-kisoissa avausotteluna. Se pelataan siis perjantaina 7.5.2010 kello 21.15 alkaen Suomen aikaa. Muut ottelut alkavat vasta lauantaina 8.5.10.

Alkulohko-vaiheessa (7.5-13.5) jokaisena päivänä on 4 peliä per päivä, paitsi 7.5, silloin on vain yksi peli. Lisäksi 8.5 on 3 peliä. Muutoin alkulohko-vaiheessa on 4 peliä per päivä.

Karsintalohko pelataan lohkojen viimeisten joukkueiden kesken 15.5 alkaen. 15.5, 16.5 ja 18.5 pelataan karsintalohkossa kaksiottelua per päivä.

Jatkolohko-vaiheessa (14.5-18.5) taas on myös 4 peliä per päivä, paitsi 15.5 on vain 2 peliä.

Puolivälierät pelataan 20.5 ja sinäkin päivänä on siis 4 ottelua.

Välierät puolestaan ovat 22.5, jolloin siis pelataan 2 ottelua päivässä.

Finaali ja pronssiottelu pelataan 23.5.

Vierailija

Vähän vaikea vielä veikata, kun on kisojen avausottelu kyseessä, mutta kai sitä jotain täytyy arvata ; )

Arvelisin lopputuloksen olevan jotain 2-1 tyylistä, ehkäpä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat