Mikä on tyhmintä koulussa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo tiedän tää on varmaan surkee ja turha topic teidän mielestä mutta teimpä kuitenkin. Ja kertokaa jos tällänen on jo ja pankaa sitten lukkoon jos on. Itse en kuitenkaan lyötänyt hakuna!

No asiaan nyt kuitenkin. Otsikko kertoo kaiken, keertokaa mikä omasta mielestänne on tyhmintä koulussa! Omasta mielestäni tyhmintä on se että pienemmät valittavat kaikesta(siis todellakin kaikesta) opettajalle! Sitten kouluruoka! Hirveitä kumiperunoita jotka ei edes maistu perunalta! Sitten välkkä sais olla ees vähän pitempi koska omien kenkieni (tennarit) nauhojen sitominen kestää ainaki 5 minuuttia!

Sitten teidän mielipiteitänne:

ps. mä kerään kaikki mielipiteet tähän aloitusviestiin:

- kumiperunat

- liian lyhyt välkkä

- pennut valittaa kaikesta

-liian tiukat opet

- opet jotka luulee olevansa kivoja

- matikka

- jotkut pojat ja tytöt

- liian pitkät päivät

- pikkuipanat jotka roikkuu käsissä ja jaloissa/ykköset jotka heittelee kävyillä, oksilla ja kivillä

- näsäviisaat oppilaat jotka luulevat itsestään liikaa

- kovikset

- pitkästyttävät enkun tunnit

- opet jotka luulee olevansa kivoja

- tylsät äikän tunnit

-ärsyttävä enkun ope (kia k alias kauno koodin mielipide omasta opestaan)

Kommentit (8)

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ehkä liian tiukkikset opettajat! Tänään opettajamme suuttui niin, että piti meitä 15 tai 10 min yli aikaa en muista kumpi.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Vierailija

Koulussa on hirveintä:

- Kamala ruoka

- Liian lyhyet välkät

- Pojat (en tarkota muita kuin meidän luokan poikia koska ne on älytasoltaan oikeesti kolmevuotiaita! Ja jos joku haluu tietää syitä miks ne on mun mielest sellasia ni kysyy vaan, mulla on ainaki kymmenen niitä syitä!)

- Pikkuipanat jotka roikkuu käsissä ja jaloissa

- Tiukkisopet

- Liian pitkät koulupäivät (no okei pisin on kolmeen mut rasittavaa kumminki)

Siinä oli nyt ainaki tällä kertaa!

~Aria~

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
nakkipaketti: minkä takii ne pojat on tyhmii,

Eikös selviä siinä Arian viestissä...,koska ne ovat älykkyysosamäärältään kuin kolmevuotiaita..

Kyllä meidänkin koulussa tuollaisia on..tuntuu,että joidenkin aivot ovat varmaan jonkun koppakuoriaisen kokoiset...Kerrankin joku tokaisi, että Suomessa on paljon metsää..aikamoinen Sherlock!

Tyhmintä koulussa on myöskin näsäviisaat oppilaat tai oppilaat,jotka ovat koko ajan käsi pystyssä ja luulevat tietävänsä kaiken.., mutta sitten taas oppilaat,joiden äo on selvästi jotain rotan tasoa, niin ovat ärsyttäviä. Muutenkin kaikki ärsyttävät oppilaat ovat ärsyttäviä.

Tyhmintä koulussa on myös jotkut ärsyttävät opettajat. Minusta tiukoissa opettajissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta liian tiukka ei saa olla. Pitää olla tiukka, mutta kuitenkin rento. Liian rentokaan ei saa olla..muuten koko homma menee täysin pipariksi..etenkin yläasteella tuntuu, että opettajien pitäisi olla vain entistä tiukempia tietynlaisten oppilaiden suhteen. Itse en kyllä ymmärrä, miten joku voi olla yläasteella opettajana. Itseltäni pää halkeaisi varmaan alta minuutissa juuri näiden yhteistyökyvyttömien tai kasvattamattomien nuorten takia.

Matikka on monen mielestä tyhmää, mutta miettikääpäs kuinka tärkeä aine se loppujen lopuksi onkaan, noin niinkuin jatko-opintoja ajatellen..

Vierailija

Koulussa on tyhmää:

-eihyvä ruoka

-ykköset jotka heittelee kivillä, kävyillä ja kepeillä

-liian lyhyet välkät

-ärsyttävät likan (ja pojat)

-kovikset

-matikka

-pitkästyttävät enkun tunnit

-opettajat jotka luulevat olevansa kivoja kun antavat esim. ryhmätöitä

-kaikkea muuta

Vierailija

No jaa, ei mitään ihmellisen tyhmää paitsi:

- Ärsyttävä englannin opettaja.

- Pahaa ruokaa.

- Tylsät äidinkielen tunnit.

Ja luokalta löytyy aikamoisia,eh, ääripersoonallisuuksia. (olipa pitkä sana)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat