anteeksipyyntö-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

täällä voi pyytää anteeksi niille joille on sanottu pahaa.pyydän anteeksi aqanqilta koska olen sanonun siitä pahaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Tällainen on jo. Tämä on siis täysin turha topic. Olet ollut täällä jo suht kauan, joten luulisi sinunkin jo tietävän, että TARKISTA AINA ONKO OLEMASSA SAMANLAISTA TOPICIA ENNEN KUIN LUOT TOISEN (Anteeksi Caps)!

Lukkoon!

Vierailija

Lainaus:
Re: anteeksipyyntö-topic

ZZZZZZZZZZZZZZ - 05.05.10 08:19 (ID 519238) Tällainen on jo. Tämä on siis täysin turha topic. Olet ollut täällä jo suht kauan, joten luulisi sinunkin jo tietävän, että TARKISTA AINA ONKO OLEMASSA SAMANLAISTA TOPICIA ENNEN KUIN LUOT TOISEN (Anteeksi Caps)! Lukkoon!

Niin. Lukkoon!

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Tri £uromie$: Tuollaset Lukkoon jutut on spännäämistä!
Et edes tiedä mitä on spännääminen, enkä kyllä minäkään. Sen sijaan oma viestisi oli selvää spämmäämistä, mitä hyötyä on tulla tekemään sitä itse valituksen muodossa jos ei ole oikeasti järkevää sanottavaa? Haloo, järkeäkin saa käyttää...

Eli, lupuhullu spämmäsi, okei. Mutta oliko pakko vain ilmoittaa siitä? Asiaakin saa sisällyttää viestiin eikä vain jatkaa sitä mistä itse asiassa juuri valitti.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: anteeksipyyntö-topic

Tri £uromie$ - 05.05.10 02:05 (ID 519304)

Tuollaset Lukkoon jutut on spännäämistä!

Tiedätkö? Että se on spämmäämistä, eikä spännäämistä. Melkein voisi sanoa, että sinä olet tässä se joka spämmää.

:)

Vierailija

Taitaapi olla turha topic.

Haluaisin, että jotkut hiukkasen katsoisivat, onko sellaisia jo olemassa. Lukko-perustelu: Turha topic, näitä on jo miljoonia. Kiitos.

Vierailija

Lainaus:

hessu hissu! - 16.06.10 04:03 (ID 557170)

Melko turha topic...

Tämän voisi vaikka laittaa lukkoon.

-HH! HEVIÄ!!!

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: anteeksipyyntö-topic

Topottaja - 21.06.10 11:15 (ID 563210)

Lainaus:

hessu hissu! - 16.06.10 04:03 (ID 557170)

Melko turha topic...

Tämän voisi vaikka laittaa lukkoon.

-HH! HEVIÄ!!!

Olen samaa mieltä.

Samat sanat samaa mieltä ollaan!!!

Adiel
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Lainaus:
Re: Re: anteeksipyyntö-topic

lupuhullu8 - 05.05.10 01:27 (ID 519286)

Lainaus:

ZZZZZZZZZZZZZZ - 05.05.10 08:19 (ID 519238) Tällainen on jo. Tämä on siis täysin turha topic. Olet ollut täällä jo suht kauan, joten luulisi sinunkin jo tietävän, että TARKISTA AINA ONKO OLEMASSA SAMANLAISTA TOPICIA ENNEN KUIN LUOT TOISEN (Anteeksi Caps)! Lukkoon!

Todellaki lukkoon.(h)

Niin. Lukkoon!

Vierailija

Lainaus:

Vaa_ri - 05.05.10 02:35 (ID 519345)

Lainaus:
Tri £uromie$: Tuollaset Lukkoon jutut on spännäämistä!
Et edes tiedä mitä on spännääminen, enkä kyllä minäkään. Sen sijaan oma viestisi oli selvää spämmäämistä, mitä hyötyä on tulla tekemään sitä itse valituksen muodossa jos ei ole oikeasti järkevää sanottavaa? Haloo, järkeäkin saa käyttää...

Eli, lupuhullu spämmäsi, okei. Mutta oliko pakko vain ilmoittaa siitä? Asiaakin saa sisällyttää viestiin eikä vain jatkaa sitä mistä itse asiassa juuri valitti.

totta

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat