+Koirat+

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka on koirahullu?Jaa tietosi muiden koirahullujen kanssa!

Kommentit (4)

Vierailija

WELCOME BunnyGirl!!!!!

Oon koira hullu! Meillä ei oo koiraa joka on mälsää:[ Haluaisin niin kovasti oman koiran! Mulla on yksi niistäkertova kirja! Sen nimi on suomenkoirarodut. Ois kiva tietää omistaako joku muu ton saman kirjan??!! Mun lempi koirarotuja on paljon mm. kultainennuotaja, bordercollie, jackrusselinterrieri, mopsi, mäyräkoira,cairnterrieri, ranskanbulldoggiki on ihan kiva. Niin että lempirotuja kyllä lyötyy.

ps. en tykkää isoista koirista koska oon ite hirvee pienikokonen.

pps.meiä naapurustossa on hirveesti koiria joten on mahdollista että pääsen joskus kävelyttämään niitä ja meiä sukulaisillaki on koiria!!!:]:)

Vierailija

Jes, kannatti etsiä pitkään! Löysinpäs vihdoin aiheen jota etsin (:

Täältä ilmoittautuu yksi koirahullu, tällä hetkellä kotona asustaa walesinspringerspanieliuros ja sekarotuinen rescuenarttu joka on tullut Portugalista. Harrastan näiden kanssa näyttelyitä, tokoa ja agilityä. Meillä on ollut aina koiria, ensimmäisenä pitkäkarvainen collie ja sen jälkeen pyreneittenpaimenkoira. Oma lempirotuni on pk collie :)

Vierailija

Minäkin olen koirahullu meillä on suomenpystykorva ja haluaisin käydä dogsitter koulutuksen mutta en ole vielä käynyt.. Onko joku muu käynyt dogsitterin tai aikooko joku käydä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat