Haaveilua

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jokainen haaveilee jostakin, se on varmaa. Olisi kiva tietää mistä te muut haaveilette.

Oma haaveeni on päästä asumaan ulkomaille, sillä siellä voisin tutustua uusiin kulttuureihin sekä oppia uusia kieliä.

Joten kirjoittakaa ja kertokaa omat suurimmat haaveenne. Ja ei sitten anneta toisia loukkaavaa kritiikkiä toisten haaveista.

Iloisia haaveilu hetkiä!:D

Ps. tietenkään kaikkia haaveita ei voi perustella, mutta olisi silti kiva kuula joitakin perusteluja=).Esim. miksi asia kiinnostaa ja vastaavaa..

Kommentit (5)

Vierailija

Minä taas haaveilen, että koulua olisi melkein koko ajan, paitsi tietenkin sadepäivinä ja viikonloppuina, ja tietenkin myös jouluna ja pääsiäisenä yms. Ja kesälläkin saisi olla noin kuukauden mittainen loma. Ja kaiken lisäksi jokainen tunti olisi sellainen, että saisi tehdä mitä haluaa... Minulla ei ole sisaruksia, joten viihdyn hyvin koulussa kaverien seurassa.

Muitakin haaveita on, mutta kerronpa ne myöhemmin. En jaksa nyt alkaa kirjoittamaan kaikkia. ;)

Vierailija

Haaveilen omasta pikkukoiranpennusta(tietenkään se ei aina pysy pentuna), että asuisin ulkomailla(se olis vaan kivaa koska olis melkee aina lämmin), että koulua ei olisi näin kauan(kivempi ois jos olis jotai 6 kuukautta koulua), täydellisestä taskari kokoelmasta(joka voi muuttua todeksi joskus) ja siitä että saisin joskus mummolta satasen(en tiedä miksi)

~von ankka, haaveilija vaikka väkisin~

Vierailija

Mistäs minä haaveilen...

Ainakin kesämökistä. Meillä ei nimittäin ole kesämökkiä, koska myimme sen kauan aikaa sitten.

Mökki olisi järven rannalla, ja sen vierestä kulkisi pieni hiekkatie jota pitkin pääsee pyörällä kaupunkiin. Ranta olisi pehmeää hiekkaa ja laituriin olisi sidottu ponttooni. Se oisi juuri ja juuri niin iso, että sinne mahtuu levittämään viltin ja maakaamaan kirjaa lueskellen...

Ja sitten vielä kaikki haaveilu, joka syntyy kun lukee hyvää kirjaa. Harry Potterissa ei pääse pitkällekään ennen kuin haluaisi olla noita. Ja muiden epärealistisien haaveiden joukkoon lisättäköön lentäminen ja eläimille puhuminen =)

*

Vierailija

Minulla myös Twilight-kirjoja lukiessani haaveilen että olisimpa vampyyri..vaikka eihän se ole mahdollistakaan, mutta ainahan sitä haaveilla voi.=)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat