MM-Kisat SAKSA

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne kaiki Leijona-fanit! Kertokaa mielipiteitä kokoonpanosta ja mitä oletatte tai odotatte suomelta!!!! Ite oon mieltä: SUOMI VOITTOON! :)

Kommentit (6)

Vierailija

MR roope ankka miks me ei saada tehä omii keskustelupalstoi jos meit huvittaa? miks kaikki pitää puhuu sellasel jonka joku on keksiny sata vuotta sit. IHAN epäreilua sanon minä. VOISITKO vastata :) !!!!!!! PS tämän keskustelun osallistujille: Valtteri Filppula pitää saada tiimiin!!! ;D PS: Sori ku vähän kyseenalastan mut haluisin tietää:(. muuten, ootko sä akkarin valvoja?

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Vaikka kysyitkin asiaa Mr.Roope Ankalta,niin vastaan silti:

Ensinnäkin mietipä onko hieman turhaa tehdä jokin keskustelu aiheesta,jonka voi sisällyttää jo aiemmin tehtyyn topiciin?

Kyllä on.

Tälläiset keskustelut kannattaa laittaa jo valmiina olevaan emotopiciin (tässä tapauksessa Urheilu-topiciin),koska nämä vievät täällä vain tilaa ja sitten sivusto näyttää entistä sotkuisemmalta. Eikös olisi paljon siistimpää,jos olisi vähemmän tälläisiä topiceja?

Toki saatte tehdä keskusteluja, mutta kannattaa miettiä aina kahdesti tai mielummin vaikka parikymmentä kertaa ennenkuin tekee sen. Kannattaa esimerkiksi katsoa,että voiko aiheen sisällyttää johonkin valmiina olevaan topiciin tai onko aiheesta jo tehty topic? Esimerkiksi kaikki vs-taistelut voi laittaa vs-topiciin ja siksi ei jokaiselle vs-taistelulle tarvitse tehdä omaa topicia.

Mr.Roope ei ole ainakaan minun tietääkseni mikään Akkarin valvoja, vaan hän on yksi tämän sivuston parhaimmista käyttäjistä,joka myöskin yrittää saada näitä sivuja hieman parempaan jamaan. Ikävä kyllä se on hyvin hankalaa,jos tälläisiä turhia topiceja tulee kuin sieniä sateella.

Ja vielä lopuksi: Kirjoita kirjakielellä, se on paljon siistemmän näköistä.

//Pienenä vinkkinä, että tässä topicissa voi kysyä, että olisiko vaikkapa tälläisellä ja tälläisellä topicilla kysyntää ja olisiko se tarpeellinen? Näin voi välttyä turhilta topiceilta...http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18991/topic_/sivu/1

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat