Sarjakuvien risut ja ruusut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä täällä kerrotte mitkä ovat mielestänne sarjakuvien hyviä ja huonoja puolia.

Toivottavasti tällaista ei ole jo ja tämä on oikea alue.

Minusta on tylsää, että jos on tulossa samalla aukeamalla jännittävä kohta, silmät oikaisee väkisin sinne.

Hyvää taas on se, että usein tulee joku paha paikka, niin joutuu kääntämään sivua ennen kuin saa tietää mitä sitten tapahtuu.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:
Sarjakuvien risut ja ruusut

Uka Naakka97 - 07.05.10 08:45 (ID 521230) Elikkä täällä kerrotte mitkä ovat mielestänne sarjakuvien hyviä ja huonoja puolia. Toivottavasti tällaista ei ole jo ja tämä on oikea alue. Minusta on tylsää, että jos on tulossa samalla aukeamalla jännittävä kohta, silmät oikaisee väkisin sinne. Hyvää taas on se, että usein tulee joku paha paikka, niin joutuu kääntämään sivua ennen kuin saa tietää mitä sitten tapahtuu.

Äh, yritin sanoa samaa.

Vierailija

Samaa mieltä. Sitten joskus on käynyt silleen et on jännittävä kohta ja hyppään vahingossa aukeaman eteenpäin ja nään mitä tapahtuu. :P Se on ärsyttävää.

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Se on ärsyttävää,että kun saan uuden aku ankan tai taskarin,niin yritän säästää sen iltaan,mutta tekee mieli lukee hiukan sen juonesta.Pian kuitenkin oon lukenu jo koko tarinan,vaikka piti vaan hiukan vilkasta :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Sarjakuvien risut ja ruusut

..Irma.. - 08.05.10 02:04 (ID 522617) Samaa mieltä. Sitten joskus on käynyt silleen et on jännittävä kohta ja hyppään vahingossa aukeaman eteenpäin ja nään mitä tapahtuu. :P Se on ärsyttävää.

Minä en yleensä hyppää aukeamaa eteenpäin, vaan luen aina loppuun, varsinkin Rosan tarinoissa. Olen aina sellainen kärsivällinen ;)

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat