Ootteko nähny Höyrylaiva Villen?

Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Minä olen muistaakseni jossain Mikin juhlakasetis

Sivut

Kommentit (42)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Uskokaa tai älkää jollain kummalla tavalla tämän kyseisen pätkän minä olen nähnyt netissä! Menin Dineyn sivuille ja siellä oli sellainen satulinna-juttu. Ja kun sitten painoi siellä olkkarissa televisiossa niin siihen ilmestyi sellainen kahden senttimetrin pituinen kuva, josta tuli höyrylaiva-Ville. Sitten katsoin koko pätkän siitä kahden senttimetrin pitkänä ja leveänä.Todella outoa! Kokeilkaapa itse, takuulla tekin yllätytte!

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Ootteko nähny Höyrylaiva Villen?

Veli Huilu - 08.05.10 12:13 (ID 522379) Uskokaa tai älkää jollain kummalla tavalla tämän kyseisen pätkän minä olen nähnyt netissä! Menin Dineyn sivuille ja siellä oli sellainen satulinna-juttu. Ja kun sitten painoi siellä olkkarissa televisiossa niin siihen ilmestyi sellainen kahden senttimetrin pituinen kuva, josta tuli höyrylaiva-Ville. Sitten katsoin koko pätkän siitä kahden senttimetrin pitkänä ja leveänä.Todella outoa! Kokeilkaapa itse, takuulla tekin yllätytte!

annas osote

Vierailija

En ole nähnyt, mutta jokaisen Disney-sarjisfanin pitäisi varmaankin nähdä se, kyseinen pätkähän oli Mikin ensiesiintyminen.

:Kuparikukkulan Kuningas:

SuperLupu
Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Lainaus:
Ootteko nähny Höyrylaiva Villen?

Joel152 - 07.05.10 02:47 (ID 521409)

Mä oon muistaakseni jossai Mikin juhlakasetis

Mäkin oon jossain Mikin juhlakasetissa muistaakseni...

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Re: Ootteko nähny Höyrylaiva Villen?

akuuuuuuuuuuuuuuuu! - 08.05.10 04:09 (ID 522902) Mutta tämäkin on vanhoja leffoja.

Pikemminkin lyhytelokuvia.

Vierailija

Lainaus:
Re: Ootteko nähny Höyrylaiva Villen?

:Kuparikukkulan Kuningas: - 08.05.10 01:37 (ID 522574)

En ole nähnyt, mutta jokaisen Disney-sarjisfanin pitäisi varmaankin nähdä se, kyseinen pätkähän oli Mikin ensiesiintyminen.

:Kuparikukkulan Kuningas:

No näinhän asia ei ole. Höyrylaiva Ville oli vasta kolmas Mikki Hiiri -piirretty. Ensimmäinen oli Lentokonehullu ja toinen Laukkaava Gaugho.

Höyrylaiva Ville oli ensimmäinen piirrospätkä, missä oli synkronoitu ääni.

Totta puhuen minä olen nähnyt Höyrylaiva Villen sekä Lentokonehullun ihan DVD: ltä. Kyseessä oleva DVD on Walt Disney Treasures: Oswald, The Lucky Rabbit. DVD on kultaisissa kansissa ja sisältää myös 16 ennen Mikki -piirrettyjä syntynyttä piirrettyä vuosilta 1925-1928. DVD sisältää myös kaikkien aikojen ensimmäisen Hassunkurisen sinfonian Luurankotanssin (The Skeleton Dance, 1929).

Vierailija

Joo, kyllä olen. Silloin, kun Mikki Hiiri täytti 80 vuotta, katsottiin se historian tunnilla, vähn oli kivaa! :D

Tuli nostalginen fiilis.

-Antsu95-

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ole nähnyt vielä mutta tämän topicin innoittamana katson sitä juuri youtubesta. Toinen vanha klassikko jota on vaikea nähdä ja joka kannattaa katsoa on disney sotapropaganda Der Fuhrer's face löytyy myös youtubesta.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat