Jalkapallon MM-kisat 4 vahvinta maata

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

sain idean jääkiekosta mut kuitenkii mä veikkaan...

1:Brasilia

2:Espanja

3:Englanti

4:Argentina

Brsilia on vahvoilla koska heillä on hyvä joukkue ja joukkuehenkikin on varmasti korkealla

Espanjalla on hyvä keskikenttä ja hyökkäys Esim.Torres,David Villa,Fabregas,Xavi. ja myös ehkä maailman paras veräjänvartija Iker Casillas

Englannilla on aina ollut lupaava joukkue etenkin nuorien kannalta Esim. Miller,Walcott,Angbolahor,Rooney ja eräs lupaava U21-joukkueen maalivahti Joe Hart ja onhan Englannin topparit hyvässä kunnossa (Terry ja Ferdinand) Ja hääräähän siellä keskikentällä vanhat kunnon Gerrard ja Lampard

Argentiinan nostin neljänneksi,koska heillä on kova jalkapallo tausta viitaten Maradoonaan.Ja tälläkin joukkueella on vahva hyökkäys Messi ja Tevez.Argentiinalla ei ole mahdollisuutta kultaan puollustus pelin takia se ei ole niin hyvässä kunnoss kun esim. Englnnilla ja espanjalla

T: AtA

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minä luulen, että tässä ovat Etelä-Afrikan MM-kisojen neljä vahvinta maata, ei järjestyksessä:

* Saksa

* Brasilia

* Espanja

* Englanti

Eli Eurooppalaisten komennossa mennäään jälleen. * Saksa (on ollut suosikkini vuodesta 2006 alkaen) on suosikkijoukkueeni heidän vastustajien mielestä ärsyttävän pelityylin vuoksi. Mutta rakastan Saksan jalkapallokultuuria, se on vain niin upea. (!)

* Brasiliaa voi pitää kovana mitalisuosikkina. He saavat varmasti kasattua tasapainoisen ja hyvän pelaajaringin kisoihin.

* Espanja taasen jatkaa taatusti siitä mihin jäivät vuoden 2008 EM-kisoissa.

* Englanti palaa luultavasti jälleen maailman huipulle jalkapallossa. Se tapahtuu, kun jokainen pelaaja pysyy omalla tasollaan ja auttamaan joukkuettaan.

Siinä minun lyhyt analyysi MM-kisoihin.

~Mr R.A.

Vierailija

Tässä on minun

italia, saksa, brasilia ja portugali.

Espanja kaatuu jälleen mm-kisoissa, koska niin on käynyt aina. Argentiina on kova mutta en jakasa uskoa että se menisi 4 parhaan joukkoon.

Vierailija

Ensimmäisen ja toisen kierroksen perusteella voi päätellä paljon.. Espanja hävisi Sveitsille. Ei Sveitsi tietenkään heikko maa ole mutta oletetaan että Espanjan pitäisi se voittaa. Saksa taas hävisi Serbialle toisella kierroksella mutta tietysti voitti Australian 4-0 lukemin. Luulisin että tässä turnauksessa on monta yllättäjää. Niinkuin:

Sveitsi

Mexico

Japani

Ghana

Serbia

USA

Luulisin että nuo maat voivat olla niin sanottuja "yllätysmaita".

Kuitenkin vahvimmilla ovat

Hollanti - Voittanut molemmat pelinsä. Robbenin kun saa vielä mukaan niin vahvuus vain kasvaa.

Saksa - Vaikka Serbialle hävisi luulisin että he ovat vahvoilla

Brasilia - Kova voitto suosikki. Jokainen tietysti odottaa Brasilialta paljon.

Espanja - Hävisi Sveitsille. En kuitenkaan usko että se heidän peliin vaikuttaa. Heitä ei voi ikinä unohtaa.

Hyvätkin maat alkavat olla jo epätoivoisia.

Englanti - Seuraava peli on pakko voittaa.

Italia - Pelasi yllättävän tappion Paraguayta vastaan

No ei nyt mitään muuta sanottavaa tässä ole.

Huomenna tulee jännittäviä otteluita. Minä aion ainakin katsoa.

~xfeight~

Vierailija

Ja eikös tämän voisi sisällyttää Mr. Roope Ankan tekemään MM- kisa topiciin? Kun muuten tulee keskusteluja: "Hunoimmat maat MM- kisoissa?", "Saksa pelas hyvin kisois" yms. Joten tämän voisi laittaa lukkoon, MM- kisa topicissa aiheesta on muutenkin laajemmin ja enemmän asiaa. (:

Ja ylläpito, tämä lukkoon? Mitä mieltä muut ovat?

Vierailija

Tämä todellakin kuuluu tuohon Jalkapallon MM-kilpailut 2010 topicciin, mutta vastataan silti.

Minun suosikki maani ovat.

1.Brasilia

2.Argentiina

3.Portugali ja Espanja

4. Jaetulla neljännellä sijalla ovat mm. Saksa ja monia muita heikompia maita.

Uskon että Brasilia pystyy voittamaan tänä vuonna kuudennetta kertaa MM-kisat.

Vierailija

No sanoisin että:

Uruguay

Argentiina

Portugali tai Espanja

Brasilia

(ei oo järjestyksessä...)

Ropsu ~ Rikkaista Rikkain

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat