Kertokaa huolenne tänne..

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voi siis kertoo kaikki huolensa ja murheensa. Täällä EI saa kiusata ketään! Perustin tämän sen takii koska mun äidillä on syöpä ja se on kauheeta.. No siitä vaan huoliaan kertomaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Minulla ei kyllä ole mitään huolta, mutta tämä on oikein hyvä topic jos joku oikeasti kaipaa apua tai/ja tukea. Mutta jos on niin suuri huoli ettei sitä uskalla edes täälllä kertoa niin silloin kannattaa kääntyä jo esim vanhempien puoleen. Uskon kuitenkin että Tappix yrittää auttaa kaikkia mahdollisimman paljon joten hyvät aa:fin käyttäjät: Kirjoitelkaa tähän topciin huolianne! :):)

P.S Tappix, minä pidän sinua ihan erityisen mukavana käyttäjänä, kun teit tällaisen topicin auttaaksesi muita!!

-krisuli, täällä taas!- :)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Otan osaa, Tappix. Varmasti aivan sanoinkuvaamattoman kauheaa tuollainen... Meidän suvussakin on setä, joka on vakavasti sairas. Toivottavasti hän kuitenkin parantuisi. toinen kauhea asia on se, että kaikki kuuntelevat Lady GaGaa ja Cheekkiä!!!! Mikä helavetti niistä tekee niin erityisen kivoja? Siksikö, että niiden videot ovat niin @!$#?§ "kovia" ja siksi, että lauluissa puhutaan naisista, rahasta, ja muusta aivan tyhjänpäiväisistä, kamalista, saasteisista asioista!? Niin.. kröhm.. se oli sitten sellainen juttu... kuunnelkaa vaan niitä "lauluja" ja nauttikaa niistä. Minä pärjään Hectorilla ja Juicella tarpeeksi hyvin.

Tämähän ei ollutkaan Musiikki-Topic...

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Kertokaa huolenne tänne..

Rankku08 - 09.05.10 05:47 (ID 523868) Otan osaa, Tappix. Varmasti aivan sanoinkuvaamattoman kauheaa tuollainen... Meidän suvussakin on setä, joka on vakavasti sairas. Toivottavasti hän kuitenkin parantuisi. toinen kauhea asia on se, että kaikki kuuntelevat Lady GaGaa ja Cheekkiä!!!! Mikä helavetti niistä tekee niin erityisen kivoja? Siksikö, että niiden videot ovat niin @!$#?§ "kovia" ja siksi, että lauluissa puhutaan naisista, rahasta, ja muusta aivan tyhjänpäiväisistä, kamalista, saasteisista asioista!? Niin.. kröhm.. se oli sitten sellainen juttu... kuunnelkaa vaan niitä "lauluja" ja nauttikaa niistä. Minä pärjään Hectorilla ja Juicella tarpeeksi hyvin. Tämähän ei ollutkaan Musiikki-Topic...

olen aivan samaa mieltä kannssasi,rankku08!mä en ees jaksa kuunnella niitä lady gagaa ja cheekkiä.kaikki meiän luokal on niin kiinnostuneita lady gagasta!typerää.

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Kertokaa huolenne tänne..

vikke98 - 09.05.10 06:03 (ID 523883)
Lainaus:
Re: Re: Kertokaa huolenne tänne.. Rankku08 - 09.05.10 05:47 (ID 523868) Otan osaa, Tappix. Varmasti aivan sanoinkuvaamattoman kauheaa tuollainen... Meidän suvussakin on setä, joka on vakavasti sairas. Toivottavasti hän kuitenkin parantuisi. toinen kauhea asia on se, että kaikki kuuntelevat Lady GaGaa ja Cheekkiä!!!! Mikä helavetti niistä tekee niin erityisen kivoja? Siksikö, että niiden videot ovat niin @!$#?§ "kovia" ja siksi, että lauluissa puhutaan naisista, rahasta, ja muusta aivan tyhjänpäiväisistä, kamalista, saasteisista asioista!? Niin.. kröhm.. se oli sitten sellainen juttu... kuunnelkaa vaan niitä "lauluja" ja nauttikaa niistä. Minä pärjään Hectorilla ja Juicella tarpeeksi hyvin. Tämähän ei ollutkaan Musiikki-Topic...
olen aivan samaa mieltä kannssasi,rankku08!mä en ees jaksa kuunnella niitä lady gagaa ja cheekkiä.kaikki meiän luokal on niin kiinnostuneita lady gagasta!typerää.

Joo samaa mieltä!

Ja otan osaa tappix.

Saanko muuten sanoo et tä on väärässä osiossa?

Vierailija

Tapix? millanen on sun äitin syöpä En oo utelias muttta haluisin kuitenkin tietää sen ja siihen lady kakkaan niin se on aivan koko ajan täytyy vitkuttaa rint oi

Vierailija

Lainaus:
Re: Kertokaa huolenne tänne..

emppu 1999 - 09.05.10 06:55 (ID 523954) Tapix? ---siihen lady kakkaan niin se on aivan koko ajan täytyy vitkuttaa rint oi

Mitä sinulla on Lady gagaa vastaan?

Vierailija

Joo huomasin vast itekkin ett tää on väärässä osiossa.. Äiti toipuu jo syövästä hyvä niin :) Kohta se on ihan terve..

Vierailija

Minua stressaa se, kun on yläasteella ja niitä kokeita on sitten joka päivä! Se on ainoa huolenaiheeni tällä hetkellä.

Lady Gaga.... kuunnelkaapa se iskelmällä paljon soiva kappale Lady gaga... siinä vasta kappale :D!

Vierailija

Lainaus:
Äiti on terve!!

Tappix - 11.05.10 03:40 (ID 525052) Jee nyt äidilläni ei ole enää syöpää!! Tulokset tulivat eilen. Hän on terve!! Mutta keskustelu jatkuu

Onneksi! Kauheaa, jos ihmisillä on syöpä :s .

Omia huolenaiheitani ei ole.

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Ei tämä ole mielestäni väärässä alueessa. Sinä Tappix kyselet muiden ongelmista ja tämänhän alueen nimi on Kyselyt ja visailut.

karvisfani97

Ps. Voishan tämä topic olla kyllä Pulinoissakin.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Kertokaa huolenne tänne..

noor - 09.05.10 07:24 (ID 524002)
Lainaus:
Re: Kertokaa huolenne tänne.. emppu 1999 - 09.05.10 06:55 (ID 523954) Tapix? ---siihen lady kakkaan niin se on aivan koko ajan täytyy vitkuttaa rint oi
Mitä sinulla on Lady gagaa vastaan?

anteeks nyt vaan,mut kaikki EI tykkää lady gagasta!se on vaan niin ärsyttävä!(sori kaikki lady gaga fanit,mut kaikil on oma mielipide!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat