Sarjakuva-visa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä olisi visa jossa saa kysyä kysymyksiä myös muistakin sarjakuvista kuin Aku Ankasta. Saa kysyä sarjakuvien tekijöistä, henkilöistä ynnä muusta.

Säännöt:

A) Vastausta ei saa luntata mistään!

B) Kysymyksen perään pitää laittaa monta pistettä siitä saa.

C) Puolia pisteitä ei voi olla. Jos on puolia pisteitä, ne pyöristetään lähimpään kokonaiseen.

D) Jos kysymykseen ei vastata 24h sisällä, kysymys hylätään ja uuden kysymyksen saa esittää.

E) Kysymyksen esittäjän pitää tulla vahvistamaan vastaus kysymykseensä, jos joku on vastannut. Ennen vahvistusta ei saa esittää uutta, jos esitetään uusi kysymys ennen vahvistusta, uusi kysymys hylätään.

____________________________________________________________________________________________________

Minulla on täysi oikeus muuttaa/poistaa/lisätä sääntöjä. Lisää järkeviä sääntöjä saa ehdottaa, saa myös kertoa mitä aloitusviestiin voisi lisätä/poistaa.

____________________________________________________________________________________________________

TILANNE:

1. One Piece, Fort Tripla, Viiru .... 1p

Jokainen varmaan ymmärsi säännöt? Aloitetaan.

Ensimmäinen kysymys: Ketä Kiroileva siili ainoastaan kunnioittaa? ( 1p )

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jaa, että tallainen. Ihan hyvä ja hauska, en nyt muista tällaista aiempaa, joten samahan se on vastatakin sitten. Risuja ja ruusuja ei nyt taida tulla, joten menen suoraan kysymykseen:

Kiroileva Siili kunnioittaa Siilimuoria. Onko näin?

Vierailija

OP vastasi oikein, hänelle yksi piste! : )

Tilanne : One Piece... 1p

Muutkin saavat tilannetta päivittää, että saan tietoon kenellä on montakin pistettä, ja nyt saa joku muu laittaa kysymyksen. :D

- Lohis

Vierailija

Vastausta ei voi enää hyväksyä, vuorokausi on kulunut. Uusi kysymys:

Kuka piirtää "Veera ja minä" - sarjakuvaa? ( 1p )

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Sarjakuva-visa

Lohis - 11.05.10 07:43 (ID 525366)

Vastausta ei voi enää hyväksyä, vuorokausi on kulunut. Uusi kysymys:

Kuka piirtää "Veera ja minä" - sarjakuvaa? ( 1p )

Lemmikki-lehden tilaajana satun tietämään, että Milla Paloniemihan kyseistä sarjista työstää. : D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat