Mäkihyppyvisailu

Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Tämän keskustelu tarkoitus on, että täällä kysytään mäkihyppyyn liittyviä kysymyksiä. Joku kysyy kysymyksen, ja ensimmäisenä oikein vastannut saa niin monta pistettä, kuin kysymyksestä saa.

Ja ne, joiden mielestä tämä kuuluu urheiluun, olkoon kirjoittamatta. En kysy mitään missään yleisessä urheiluvisailussa, koska tämän visailun aiheena on vain ja ainoastaan mäkihyppy.

Ja jos tämä on jonkun mielestä turha, niin ei kannata kirjoittaa. Antaa tämän visailun vain vajota viestien pohjalle.

Säännöt:

1. Kysymyksen perään täytyy laittaa pistemäärä.

2. 2 minuutin sääntö, kuten Historia-topicin visailussakin. Eli mikäli kaksi tai useampi käyttäjää vastaa 2 minuutin sisällä toisistaan oikein, niin siinä tapauksessa molemmat/kaikki 2 minuutin sisällä oikein vastanneet käyttäjät saavat kysymyksestä ansaitsemansa pisteet.

3. Jos oikeaa vastausta ei vahvisteta 48 h kuluessa kysymyksen laittamisesta, kysymys hylätään.

4. Seuraavaa kysymystä ei saa laittaa, ennen kuin edellisen oikea vastaus on vahvistettu.

5. Vastausta ei saa muokata.

6. Kysymyksen tekijä päivittää pistetilanteen vahvistaessaan oikean vastauksen.

Tämänhetkinen kilpailu päättyy lauantaina 14. 6. 2010 klo 12.00 ja uusi alkaa, kun minä sen pääsen aloittamaan. Jos loppumisaikaan joku kysymys on auki, se hylätään.

Kilpailujen voittajat:

1. kilpailu..........Fort Tripla

Save me from the dark.

Sivut

Kommentit (24)

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Ensimmäinen kysymys:

Kuka on ainoa kaksissa olympialaisissa tuplakultaa voittanut mäkihyppääjä, minä vuosina hän voitti ja minkä kaupungin olympialaisissa? (5 p.)

Save me from the dark.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Aivan oikein! Viisi pistettä Fort Triplalle.

Tilannepäivitys:

1. Fort Tripla..........(5 pistettä)

Ei muuta kuin uutta kysymystä keksimään!

Save me from the dark.

Vierailija

No voi pertti! Olin juuri laittamassa samaa vastausta kuin sinä, Fort Tripla!

Elikkä, seuraava kysymys: Kuka on ensimmäinen suomalainen olympiavoittaja mäkihypyssä(1p)

:Kuparikukkulan Kuningas:

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Minä sanoin, ettei tarvitse valittaa. Ja mitä vikaa tässä on? Tämä on vain ja ainoastaan mäkihypylle. Enhän minä voi tehdä pelkkää mäkihyppyvisaa toisen tekemään Urheiluvisaan.

Save me from the dark.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ensinnäkin miksi mäkihypylle pitää tehdä oma visailu? Ihan sama jos tekisi visailun vaikka curlingille!

Toisekseen, manga-ankka luultavasti tarkoitti, että tuonne Urheilu-visaan voi laittaa myös mäkihyppy-aiheisia kysymyksiä. Ei sinun omaa visaasi sinne tarvitse tehdä.

Ja kolmanneksi: Kyllä sinä saat tehdä topiceja, kunhan ne ovat tarpeellisia, hyödyllisiä ja järkeviä ja ne eivät ole turhia topiceja.

Ps. Tämä voisi ehkä toimia,jos aihealueena olisi vaikka talviurheilu, mutta pelkällä mäkihypyllä tämä ei oikein toimi..

Tämän voisi laittaa lukkoon.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Turha kirjoittaa toimimattomuudesta, ja minä nyt tein tämän, ja kaikki ketkä ovat kiinnostuneita, niin kirjoittakoon. Ja minä halusin mäkihyppyvisan, enkä vain laittaa yhtä kysymystä silloin tällöin urheiluvisaan. Ja valitusviestejä ei tarvitse tehdä.

Save me from the dark.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Kuparikukkulaan kysymys on hylätty, koska oikean vastauksen vahvistaminen kesti liian kauan.

Ja tilannehan on seuraavan lainen:

1)Fort Tripla..........(5 pistettä)

Uusi kysymys: Kuka voitti mäkihypyn Maailman Cupin kaudella 2009-2010? (1 piste)

Save me from the dark.

Vierailija

Simon Ammann? Muutes, olen sitten tyttö, vaikka näytän pojalta. Seuraan mäkihyppyä, koska pidän siitä.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Oikein, Scrooge McD! Piste sinulle!

Tässä tilanne:

1)Fort Tripla..........(5 pistettä)

2)Scrooge McD..........(1 piste)

Ei muuta kuin uutta kysymystä laittamaan!

Save me from the dark.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Kilpailu on päättynyt. Voittajaksi tuli Fort Tripla viidellä pisteellä ja toiseksi Scrooge McD yhdellä pisteellä.

Nyt alkaa uusi kilpa ja se päättyy 14. kesäkuuta klo 12.00.

Tässä kysymys: Mikä on mäkihypyn maailmanennätys ja kuka sen on hypännyt? (2 p.)

Save me from the dark.

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Maailanennätyshän on tasan 240 metriä ja se on hypännyt Bjorn Einar Romoren. Parissa o-kirjaimessa pitäisi olla läpiviiva. Pisin kaatunut hyppy taas on Janne Ahosen hyppäämä.

Fort Tripla

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat