Elämänkerrat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervehdys jälleen ahkerat Aku Ankka.fi: n käyttäjät. Tein tälläisen topicin, jotta voitte kertoa kaikille "elämäntarinanne" AA: n käyttäjinä. Kerrotte miten pitkäti haluatte kaikenlaisia tietoja itsestänne.

Ei muuta kuin kynä/näppäimistö sauhuamaan!

Fergus Mc Duckin elämäntarina

Hei! Olen Fergus Mc Duck, kuten tiesittekin. Nimimerkkini tulee Roopen isän, Fergus MacAnkan nimestä. Ja miksikö hänet valitsin? Pidän hänestä persoonana ja hahmona, hän on yksi tärkeä tekijä Roopen elämässä. Englanninkielinen versio taas johtuu siitä, että pelkäsin suomenkielisen nimen olevan käytössä.

Liityin näille sivuille 20.6.2009, eli kesällä. Aluksi en ollut kummoinen käyttäjä. Kirjoittelin kaikenlaisiin topicceihin, mutta käytin puhekieltä. Kun katselenvanhimpia viestejäni, luokittelen niitä jopa spämmiksi!

Kesän jälkeen käytösäni alkoi hiljainen tauko. En käynyt täällä lähes ollenkaan, eikä viestejäkään ollut kirjoitettu kuin viitisenkymmentä. Sitten marraskuussa, kaverini N.Äsäviisas kertoi uudesta topiccista nimeltään Historia. Höristin korviani, onhan historia lempiaineitani koulussa. Tulin katsomaan ja ihastuin Donald-91 upeaan topicciin. Viestyimääräni aloitti tasaisen kasvun, ja sadannen viestini kirjoitin marras-joulukuussa. Silti kirjakieli ei vielä ollut vakiintunut käyttööni, vaikka lauseenjäsennys nykyistä olikin. Viimeisen puhekieleen viittaavan viestini kirjoitin muistaakseni tammikuussa.

On paljolti Historian ansiota, että palasin tänne. Tosin olen käynyt muissakin mahtavissa topiceissa ja tutustunut mukaviin ja ystävällisiin käyttäjiin. Nykyään käyn aktiivisesti muun muassa LTP: ssä, Historiassa, Uutis-Ankassa sekä -Operaatio-ssa. Muutkin topicit menevät.

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Kommentit (6)

Vierailija

Minun elämänkerta...No,näkee profiilistani milloin tulin tänne mutta joskus mietin "Tulinko tänne AA sivun käyttäjäksi turhaan?Teinkö oikein?"Ensimmäiset topicini lukotettiin miltei heti.Eka topic joka sujui mielestäni sutjakkaasti oli Ankan historiaa... topiccini.Minut tunnetaan täällä ehkä monipuolisempana käyttäjänä.

Vierailija

Erittäin hieno elämänkerta Aa.fi:ssä.

Itseltäni ei elämänkerraksi tulisi muuta kuin erittäin pitkä tauko.

Vierailija

Hei olen von ankka! Rekistöröidyin näille sivuille 10.4(eli tasan kuukausi sitten) kun oli tosi tylsää. Olin katsellut näitä sivuja jo tosi kauan ja vihdoin päätin rekisteröityä. Nimimerkki oli vain sekunnissa keksitty pila mutta laitoin sen silti nimekseni. Aluksi kaikki oli outoa mutta sitten kaikki muuttui vähitellen tutuksi. Aluksi en jaksanut paljon tänne kirjoitella mutta vähitellen määrä kasvoi ja kasvoi. Nykyään kirjoittelen tänne ainakin 30 viestiä(joskus kirjoitin 50 ja siihen kului paljon aikaa) Nykyään vietän paljon aikaa täällä!

ps. ei ole rekistöröitymispäivän jälkeen tullut päivää jolloin en olisi käynyt täällä

Santtu99
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

No tämmöinen elämänkerta täällä sivussa on mennyt.

Rekisteröidyin vihdoin omalla kustannuksella 1.12.2009 ja tarkoitukseni oli kirjoitella Akupediaan eikä keskusteluihin. 4.5.2009 taisin kirjoitella ensimmäisen viestin ja samalla topicin, ja siitä lähtien olin keskusteluissa, mutta olen kyllä harvoin kirjoitellut kun viestimäärästä näkyykin. Alussa kirjoittelin jonkisen 20-120 merkki viestejä mutta nytten se on noussut 443-567 merkkiin. Ja galleriaan en taida koskaan lähettää piirustuksia, mutta kyllä siellä yksi kommentti näkyy.

Ja tässähän se oli!

Vierailija

TaikaViitan432: den elämä:

Olen 8-vuotias tyttö. Käyn toista luokkaa. Kouluni nimi on Viertola. Isäpuoli ja äiti, kuuluu perheeseeni. Ei siis ole pikkusiskoja eikä -veljiä, ei isosiskoja ja -veljiä. Meillä asuu kaksi kääpiöhamsteria nimeltä Raivo ja Raita. Molemmat ovat poikia. Ja meillä asuu myös kaloja. Yksi akvaario on huoneessani, ja toinen olkkarissa. Tilaan titenkin Aku Ankkaa. Miten muutenkaan olisin täällä? Tänään menen minun kaverini syntymäpäiville. Syntymäpäivät alkavat 17-19. Tuossa minun elämässäni on jo aika paljon juttua. Joskus kirjoitan vielä lisää. Huomenna taas nähdään AA.fin rakkaat käyttäjät! Muistakaa! Huomenna ei tarvitse mennä kouluun koska on Helatorstai. Ja hyvää Helatorstaita kaikille! Toivottaa AA.fin käyttäjä TaikaViitta432!

Vierailija

En muista tarkkaan päivää jolloin liityin, mutta olen yksi asiallisimmista ja arvostetuimmista käyttäjistä täällä aa.fi:ssä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat