Allergia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko sinä allerginen jollekin? mille?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Lainaus:
Re: Allergia

Tri £uromie$ - 11.05.10 03:23 (ID 525030)

Siite pölylle ja omenalle.

Minäkin olen siite pölylle allerginen.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Nyt, kun kevät oli ja kesä tulee, alkaa minun allergiani. Siitepölylle ja koivulle olen allerginen, joka on paha juttu, koska kovuja kasvaa talon vastapäässä. Että niin...

Vierailija

Minä olen allerginen koivun ja lepän siitepölylle.

Se on ainoa huono puoli keväässä ja kesässä, silloin se siitepöly nimittäin lentää.

Pitää popsia joka päivä Histec-pillereitä ja välillä laittaa lisäksi myös silmätippoja. Ei se kovin hirveää oikeastaan edes ole, mutta joskus meno on sietämätöntä. Vaan eipä tuo pahemmin ole haitannut.

OP kuittaa.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Minä olen allerginen jollekin lääkeaineelle jonka nimeä en muista.

Se ei paljon haittaa, sillä sitten käytetään vaan toista lääkettä jossa ei ole sitä ainetta. Onneksi sitä ainetta on vain harvassa lääkkeessä:] :] :D

Kuittaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Allergia

Rankku08 - 11.05.10 04:07 (ID 525103)

Nyt, kun kevät oli ja kesä tulee, alkaa minun allergiani. Siitepölylle ja koivulle olen allerginen, joka on paha juttu, koska kovuja kasvaa talon vastapäässä. Että niin...

Sinulla on sama ongelma kuin minulla.. Minäkin olen koivun siitepölylle allerginen.

Ja minulla on vielä monia muita allergioita.. :( :[

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Allergia

turo - 13.05.10 01:21 (ID 526808) ei oo mitään :) (onneks)

Samat sanat.:) Olen ainut perheessäni joka ei ole millekkään allerginen. :D

Vierailija

Minä olen koivun siitepölylle hiukan, pienempänä oireili paljon enemmän mutta myöhemmin ei juuri lainkaan. Tänän keväänä on taas kutisseet silmät, ei kuitenkaan niin häiritsevästi etteikö olisi allergialääkkeellä pysynyt kurissa. Hasselpähkinää en voi syödä, kurkkua alkaa kutittaa ihan kauheasti ja se ei ole kivaa...

Millekään eläimelle en onneksi ole allerginen, ja eläinrakkaana ihmisenä se olisikin ihan kauheaa ;o Välillä tosin alkaa silmiä kutittaa kaverin kissoja silitellessä, mutta aion kyllä joskus ottaa kissan itse.

Vierailija

En ole milekkään virallisesti allerginen,mutta jos juon maitoa,minulle tulee huono olo. Maitotuotteista ei kumminkaan tule.

MRL kuittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat