Mitä te harrastatte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse harrastan cheerleadingiä sekä nuorisoteatteria. Haluaisin myös aloittaa rumpujen soiton ja seinäkiipeilyn . Nyrkkeilykin olisi kivaa.... Ennään tarvittaisiin vain aikaa, kun nuo cheer harkat on jo 3 viikossa + nuoppari

Kommentit (6)

Vierailija

Mä harrastan bassokitaran soittoa ja haluaisin opetella soittaan myös kitaraa, mutta ei ole rahaa eikä aikaa...kuuntelen myös toosi paljon musaa, enimmäkseen metallia ja rockia...

Vierailija

Lainaus:
AkuisthebestxD kirjoitti:

haluaisin opetella soittaan myös kitaraa, mutta ei ole rahaa eikä aikaa...

Opettele ihmeessä! Rahaa akustiseen tarvitset n. 50e - 100e,jos haluat siihen kaikki muut tarvikkeet mukaan. Eli plektrat,teline,kantolaukku / pussi.

Jos sähkökitaraa mielesi tekee,suosittelen googlettamaan "thomann.de/fi". Sieltä löydät hyvät ja halvat sähkökitarat. Jos osaat jo hieman soittaa kitaraa,niin suosittelen sinulle merkkiä Epiphone. Jos vasta aloittelet,niin suosittelen erityisesti Fender squier stratocasteria,tai Fender squier Telecasteria. Niihin löydät myös hyviä settejä,jos katsot Thomannilta "kitarapaketit".

'

Itse tilasin K.O sivulta,se on luotettava. Jos tuotetta on varastossa,niin se tulee n.viikossa. Aika olisi lyhyempi,jos Thomann olisi Suomessa,eikä Saksassa. Itselläni on nyt pieni akustinen kitara,sellaisella on hyvä aloittaa. Mutta älä ihmeessä aloita rikkinäisellä kitaralla,koska se lamaannuttaa intosi. Aikaa tosiaan tarvitset,minä soitan n. 1 tunnin päivässä ja olen soittanut puoli vuotta sähkökitaralla (Epiphone exoplorer-GT) ja ehkä toiset puoli vuotta akustisella. Siinä ajassa olen ehtinyt harjoitella parisenkymmenen Metallican biisin riffit,sekä n. 5 niistä osaan kokonaan.

Suosittelen myös opettajaa. Se antaa perusta kitaransoitollesi,sekä nuotit olisi hyvä opetella. Minua opettaa isäni,ja siskoni opettaa nuotteja minulle. Hän on soittanut (kai) 4 vuotta viulua. Isäni on aika hyvä soittamaan kitaraa. Tässä painotan sitä,että sinun ei tarvitse mennä opistoon soittamaan kitaraa,jos tunnet jonkun joka osaa soittaa kitaraa.

Tässä siis vähän tietoa näin aluksi,jos vaikka sattuisit kiinnostumaan kitarasta enemmän. Itse suosittelen syvästi kitaransoittoa,todella hyvä harrastus. Ja en siis soita opistossa.

Muita harrastuksiani ovat lähinnä sähly ja aika monet muut urheilulajit. Saatan aloittaa kuoronkin,mutta sitä harkitsen vielä. Kaikista harrastuksistani vain sählyä harrastan kerhossa / seurassa.

MRL on puhunut jo vuodesta nakki ja muusi!

//oho,viestistä tuli 2056 merkkiä pitkä.

Vierailija

Mä harrastan pianonsoittoa ja partioo. Pianonsoittoo oon harrastanu hmm... 2 vuotta? Ja partioo kohta 4 vuotta.

-aaf- kissat on voimaa

Vierailija

harrastan lentopalloa ja sitä oon harrastanu 4,5 vuotta :).vapaa ajalla käyn kavereiden kanssa (niillä kenellä on crossi)ajelemassa yleensä radalla.

PS.KAWASAKI on paras :D:D:D:D:D:D:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat