Sudenpentukenraaliarvonimi-varoitus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sudenpentukenraaliarvonimigeneraattori antaa arvonimen nimenne perusteella. Laitat nimesi generaattoriin, ja odotat hetken ja saat tuloksen. Jotkut laittavat sen profiiliinsa, mutta silloin tapahtuu näin: Nimesi on esimerkiksi Matti Meikäläinen. Syötät generaattoriin nimesi, ja tulos on jotain tällaista: Matelevan Aikakoneen Takoja ja Toiveikas Insinööri. Laitat sen profiiliisi, ja siellä lukee nimesi! Alkukirjainten perusteella voi katsoa kuka tahansa sinun nimesi. Siksi suosittelisin kaikkia laittamaan oman nimimerkkinsä sudenpentukenraaliarvonimigeneraattoriin, jos tahtoo laittaa sen profiiliinsa. Kaikkihan eivät ole niin tarkkoja, siitä kuka näkee hänen nimensä, mutta ne herkkähipiäiset, jotka ovat ÄÄRIMMÄISEN tarkkoja nimensä kanssa, ehdotan heti menemään vaihtamaan sen. Menkää vaikka kokeilemaan Ankkaprofiileista! Useimmilla on näkynyt jo vuosia tai kuukausia oma nimi profiilissa. Osaatteko sanoa, olenko minä ensimmäinen vai oletteko te jo tahneet saman havainnon?

-Disneyland-

Kommentit (6)

Vierailija

Minä tein arvonimeni itse,en siis käyttänyt generaattoria. Siinä lukee nimimerkkini,eikä nimeni.

MRL kuittaa.

Vierailija

Minulla luki nimeni vähän aikaa profiilista, mutta poistin sen.

Mitä väliä vaikka nimi näkyisikin? Saman nimisiä on paljon, siis ei sillä ole paljon väliä näkyykö nimi vai ei.

Vierailija

Saman nimisiä voi olla paljon tai vähän. Minulla niitä on vähän, mutta en ole koskaan laittanut sitä profiiliini. Joillakin taas voi olla asia näin: Otetaan esimerkiksi Matti Meikäläinen. Hän on laittanut nimensä profiiliinsa sillä tavalla, ja hänen nimimerkkinsä on _Donald Duck-95_. Voi siis usein päätellä, että hän on vuonna 1995 syntynyt. Sitten Matti Meikäläinen kirjoittaa, että hänellä on huomenna historian testi, ja hön sai toissaviikolla matematiikasta arvosanaksi kymmenen. Niinpä saattaa paljastua, että _Donald Duck-95_ onkin vaikka hänen luokkatoverinsa!

Tuskin tällaista nyt tapahtuu, mutta jotkut ovat äärimmäisen tarkkoja mihin nimensä pistävät. Tämä ei siis koske sinua, "kalle kääk".

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Voi siis usein päätellä, että hän on vuonna 1995 syntynyt. Sitten Matti Meikäläinen kirjoittaa, että hänellä on huomenna historian testi, ja hön sai toissaviikolla matematiikasta arvosanaksi kymmenen. Niinpä saattaa paljastua, että _Donald Duck-95_ onkin vaikka hänen luokkatoverinsa!
Mahdollista, jopa todennäköistä, mutta mitä väliä? Silloinhan tunnette toisenne joka tapauksessa ennestäänkin. Tiedän täältä paljon luokkatoveita, ei siinä ole mitään vaarallista. Jos nyt oikeasti häpeää omaa nimeänsä eikä halua sen käyvän ilmi niin älköön mainitko sitä, mutta Suomessa on paljon kalenterista löytyviä samannimisiä notta paljonkaan väliä. Yläasteella luokallani oli muuten eräs jonka nimeä ei kalenterista löytynyt, ja kun tarkistimme Väestörekisteristä, oli hän ainut senniminen Suomessa. Kyseessä ei myöskään ole mikään vieraskielinen nimi, vaan vanhemmat ovat todennäköisesti halunneet antaa lapselleen jonkin muutaman sukupolven takaisen isänsä nimen tai vastaavaa.

Joka tapauksessa, olen alunperinkin ollut siinä käsityksessä että generaattoriin kuuluu antaa nikki eikä suinkaan omaa nimeään, mutta eihän sillä tosiaan ole mitään todellista väliä. Kukaan ei kykene tunnistamaan varmasti ketään nimen perusteella vaikka kuinka kertoisi tulevista koulumenoistaan tai muusta. Vasta jos alat osoitettasi jakelemaan niin sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat