ONGELMIA!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Apuva mulla on ongelma. Menin tuonne koodimurto-sivuille, ja siellä lukee että 3 aukeaa tänään klo 15 mutta minulla se on edelleen lukossa! Onko muilla tällasta?

:Kuparikukkulan Kuningas:

Kommentit (12)

Vierailija

Koita toki tuota ''Kirjaudu ulos'' hommaa, ja jos ei onnistu, lataa uusi selain, ja koita sillä. Minulla toimii tämä muualla.

Vierailija

Lainaus:
ONGELMIA!

:Kuparikukkulan Kuningas: - 12.05.10 03:37 (ID 525676)

Apuva mulla on ongelma. Menin tuonne koodimurto-sivuille, ja siellä lukee että 3 aukeaa tänään klo 15 mutta minulla se on edelleen lukossa! Onko muilla tällasta?

:Kuparikukkulan Kuningas:

Minulla oli sama ongelma. Pyysin apua mutta ei minulle vastattu. Mutta mitä selainta käytät? Käytin itse Mozilla Firefoxia mutta vaihdoin Internet Exploreliin. Sitten kun vaihdoin niin heti aukesi se kolmos osa. Kokeile vaihtaa selainta jos teillä on toinen selain.

Vierailija

Minullakin on samanlaisia ongelmia. Käytän Google Cromea, vaikka on internet explower, mutta se on tosi hidas.

KK-kotka poweria!

Vierailija

[quote]Re: Re: Re: ONGELMIA!

kalle kääk - 12.05.10 04:42 (ID 526005)

Minullakin on samanlaisia ongelmia. Käytän Google Cromea, vaikka on internet explower, mutta se on tosi hidas.

KK-kotka poweria

Minullakin se on kyllä hidas mutta odottaminen on sen arvoista.

Toivottavasti saatte osa kolmosen auki!

//: Anteeksi jos tuo kuittauksesi tulee minulle mutta tämä viesti oli jotenkin outo.

Kisulove - Kissojen kanssa aina

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat