ENNAKKO: Viestimaraton alkaa sunnuntaina!

Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Monien akuankka.fi'n käyttäjien tuntema Viestimaraton palaa jälleen! Sunnuntaina 16.5 starttaa uusi Viestimaraton-kausi, joka tuo mukanaan uudet aiheet, toivottavasti uusia (ja vanhoja) kilpailijoita ja pitkiä viestejä.

Viestimaratonin luoja Salwer1st/ on suonut minulle luvan tämän kauden järjestämiseen ja sen minä myös teen.

Niille, jotka eivät ole Viestimaratonin maailmassa ennen kisanneet, tiedoksi, että kilpailussa ideana on kirjoittaa mahdollisimman pitkä viesti annetusta Aku Ankka -sarjakuvien maailmaan liittyvästä aiheesta. Viestiä ei saa kopioida mistään, vaan se on kirjoitettava täysin itse. Lisäksi viesti ei saa poiketa aiheesta: jos aiheena on Roope Ankan elämä ja teot -kirja, niin viestissä ei saa alkaa selittämään Don Rosan elämänkertaa, vaan on keskityttävä itse aiheeseen. Pisimpien viestien kirjoittajat palkitaan pisteillä.

Tietääkseni myös ainakin ennen täällä akuankka.fi'ssä on laskettu viestien pituudet riveinä. Tällä kaudella pituudet lasketaan kuitenkin merkkeinä, eivätkä rivien määrät merkitse enää mitään.

Tähän topiciin voi vapaasti kirjoittaa mielipiteitään VM:n jatkumisesta, sekä myös EHDOTTAA AIHEITA TULEVALLE KAUDELLE. Aion nimittäin teidän kilpailijoiden ehdotuksista valita kaksi mukaan kisakalenteriin.

Kausi siis alkaa sunnuntai-iltapäivällä, tervetuloa mukaan! :)

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Jaa, vai jatkuu se taas.

Itse voin heti sanoa, etten osallistu.

Syitä on monia, yksi mm. taukoni ja toinen se, etten jaksa enää kisoja ja visoja.

Mutta aiheita voin antaa, yksi olisi ainakin Ankan elämää-saaga.

Nähtiin vuoden 2009 Akkareissa, ja nyt siitä alkoi kirjasarjakin. Eli siis siinä kerrottaisiin Aku Ankan elämästä, kaikkine ystävineen ja tuttuineen, harrastuksineen ja tapoinenn, matkoineen ja kaikkine elämän vaiheineen ja aiheineen.

Olisiko hyvä?

OP kuittaa.

Vierailija

Hyvä homma! Osallistun jos kerkeen. Mutta voisin antaa pari ehdotusta aiheiksi: Ankkalinna ja sen asukkaat. (Se voisi olla aika helppo aihe. Ainakin keksisi kirjoittamista). Roopen ensilantti. (Se taas on vähän vaikeampi aihe).

PS: Hyvä että tulos lasketaan merkkeinä! :D :)

Vierailija

Saatan osallistua,mutta aihe voisi mieluiten olla joku,josta kaikki varmasti tietävät jotain. Esimerkiksi minä en ole koskaan lukenut tuota OP:n ehdotusta.

MRL kuittaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: ENNAKKO: Viestimaraton alkaa sunnuntaina!

BlackDonald 305 - 13.05.10 03:01 (ID 526925) Voisiko joku selittää, mikä on vesimaraton

1. Mene uimahalliin

2. Hyppää veteen ja ui 42,195 km

3. Kannattaa ottaa kavereita kannustamaan.

Hauskoja uimis hetkiä!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Minähän voisin olaa mukana kun en ole ikinä päässyt mukaan muihin viestimaratoeihin. Aqanq6, oliko tuo ironiaa vai totta? No kuitenkin, Aiheeksi sopisi Taskukirja 40 vuotta. Ilmoittaudun varmasti mukaan! Tunnetko sinä muka Salwerin? No mutta nythän minä alan jo puhumaan hirveästi!:D:D:D Siis ilmoittaudun!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viimein Viestimaraton tekee sen paluunsa josta oli jo pitkään puhetta. Salwerilla ei lopulta sitten riittänyt halua tätä pyörittää täällä? Mutta yhtä hyvähän se Vankkakin on hommassa :D. Viimein saat muutenkin aloittaa sen homman mistä unelmoit aiemmin yhtenä kautena kun kysyit Salwerilta siihen lupaa. Muistatko vielä?

Nyt on suunnitelmissa aloittaa viestimaraton uudelleen kisafoorumilla ja täällä, toki kisafoorumilla pitää tehdä enemmän työtä, mutta kuitenkin. Mukana ollaan siis täälläkin!

Lainaus:
Tunnetko sinä muka Salwerin?

Kyllähän me Vankan kanssa Salwer tunnetaan eri sivuilta :D. Ei todellakaan mikään uusi tuttavuus.

Lainaus:
Voisiko joku selittää, mikä on vesimaraton

Viestimaraton on kilpailu, jossa on tarkoitus kirjoittaa mahdollisen pitkä viesti.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/13246/viestimarat...

Hieman esimakua viime kaudesta. Siinä on myös alussa sääntöjä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Jes! Tätä meikäläinen on täällä odotellut. Eli olen tulossa taas kerran VM:ään mukaan, jos kiireiltäni kerkiän. Hyvä homma!

~JD™

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat