Kerro lempipiirtäjäsi+ perustelut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kertokaa lempipiirtäjänne, haluun nähdä ketkä on suosituimpia;D

Mun on Rosa:);)

Rosa - 1

Sivut

Kommentit (19)

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Hupu13, jos piti kertoa perustelut niin miksi et itse niitä kertonut. Mutta sitten asiaan.

Mun lempipiirtäjä on Don Rosa ja zsitten ne perustelut: Hän on tarkka ja huolellinen ankkapiirtäjä ja myös hänen tarinoittensa hahmot ja tapahtumapaikat ovat samoja kun oikeassa maailmassa. Hän keksii todella hyviä tarinoita, joissa on myös vitsejä ja sitä D.U.C.K- omistusta on todella hauska etsiä. Hän myös kertoo tarinoittensa salaisuudet aina niissä takasivuissa (Aku Ankassa). Roope Ankan elämä ja teot- kirjasarjassa ne on kerrottu aina tarinan jälkeen.

No tulipa paljon tekstiä. Toivottavasti riittää!?

Kuittaan.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No niitä on aika monia joten laitan vaikka Don Rosan

PERUTELU

Piirrustus jälki on tarkkaa.

Tarinoiden yksityis kohdat,vitsit ja D.U.C.K

Ei sitten muuta

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Sanon Don Rosa.

Perustelut:

Hänen piirrosjälkensä on tarkkaa. Hänen tarinoissaan on paljon seikkailua ja hauskuutta. Se tekee tarinoista mukavia. Kaiken lisäksi tarinoihin liittyy historiaa, joka on kiinnostavaa. Myös Rosan D.U.C.K omistuksia ja Mikki Hiiriä on kiva löytää.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Giorgio cavazzon.

Perustelu.Piirtää mahtavia sarjoja taskukirjoihin ja roope setiin ja tarinoissa on ihan mahtava juoni.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kerro lempipiirtäjäsi+ perustelut

juujuupeli - 14.05.10 01:35 (ID 527816)

Giorgio cavazzon.

Perustelu.Piirtää mahtavia sarjoja taskukirjoihin ja roope setiin ja tarinoissa on ihan mahtava juoni.

Olen samaa mieltä kanssasi. Piirtää taitavasti ja tekee hyviä tarinoita

Vierailija

Tämä on Don rosan perustelu.

Hauska juoni piirustu tyyli eritäin hienoa.

Don rosa on best piirtäjä heti barksin jälkeen.

Vierailija

Don Rosa on lemipiirtäjäni.

Perustelu:

Hän piirtää hienoja yksityiskohtia.

Hänellä on hauskoja tarinoita.

Esim. tarinassa Kolme Caballeroassa oli hauskoja vitsejä joille nauroin.

Ja hänellä on todella hieno tyyli.

Ja hänen tarinoitansa on mukava lukea ja on mukavaa tutkia kuvia.

Vierailija

Doh, minun lemppari piirustaja on tietystikkin Don Rosa, kuten monen muunkin. Syytä ei tarvitse pitkään etsiä. Rosan tarinat ovat aina hauskoja ja omaleimaisia. Rosan kädenjälki on siistiä ja sen tunnistaa helposti Rosan piirustukseksi. Hänellä on ovelat juonet tarinoissaan ja jotkin sanakäänteet ovat varsin hulvattomia!:D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Oma lempipiirtäjäni on Giorgio Cavazzano, jonka melko yksinkertaisesta, mutta silti tarkasta ja pehmeästä kynänjäljestä pidän. Cavazzano tekee usein myös muiden henkilöiden käsikirjoittamiin tarinoihin hyvin hauskoja piilovitsejä. Usein Tito Faraci käsikirjoittajana + Cavazzano piirtäjänä = erittäin hauska tarina. >Risti

Vierailija

Lempipiirtäjäni on Don Rosa

Perustelut: Don Rosalla on tarkka käsiala, ja on tehnyt paljon tarinoita. Don osaa tehdä myös tarinoista hauskoja ja pitkiä, kuten viime aikoina ilmestynyt Temppeliherrojen kätkettu kruunu sarja(Kirje kotoa on jatko-osa tälle tarinalle).

Fakta: Niille jotka eivät tietäneet, Don Rosan koko nimi Keno Don Hugo Rosa

Vierailija

Lempipiirtäjäni on Don Rosa.Tarkat piirrokset ja paljon yksityiskohtia.Ja myös hänen tarinoihin piilottamansa Mikki Hiiret.

Vierailija

Minun lempipiirtäjä on Romano Scarpa koska hänen piirroksensa ovat hyvin piirrettyjä ja melko yksinkertaista ja hänen Roope ja muut ankat ovat mitta suhteissa sopivan pitkiä no joo nokka oli ehkä liian pitkä hänen alku aikojensa sarjoissa mutta uudemissa sarjoissa sopivan pitunen.Olisin kyllä halunnut hänen nimmarinsa mutta nyt se on myöhäitä saada.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat