Tuplanollasta teemanumero

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi äänestää, haluisiuko tuplanollasta teemanumeron. Minä ainakin haluaisin. Tämä voi myös edellyttää siihen, että sellainen julkaistaan.

BlackDonald 305 - viestejä vuodesta 2010

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Joo sellainen ois tosi kiva! Nimeksi vaikka tuplanolla ja kostaja! Nimi johtuu siitä että siinä voisi olla jatkosarja (vaikka 3 osainen) jossa Kia K palaa ja jotain sellaista....

Vierailija

Järjetöntä enää, kun melkein kaikki Tupliksen seikkailut ovat ilmestyneet suomeksikin.

Tuplanolla-tarinoita on 6, ja viimeisimmässä Taskarissa alkoi jo meillä kotimaassamme viides.

Siitä olisi kyllä saanut loistavan Teemanumeron, mutta siinä ei ole järjen hiventäkään nyt, kun seikkailuista melkein kaikki on jo tavallisissa Taskareissa.

OP kuittaa.

Vierailija

Olisihan se ihan mukava, mutta olen ymmärtänyt, että Tuplanolla-sarja loppui italiassa kokonaan.

Minulla on näes kaikki Tuplanollat italiaksi.

Vierailija

Siis ovatko Tuplanolla loppumassa? Mrr... Osaisin kyllä käsikirjoittaa niitä itsekkin, mutta olen alaikäinen. Mutta siis järjetöntä lopettaa Tuplanollat! Ne ovat mahtavia! En voi uskoa! letko varma, että sinulla on kaikki, Renttu? Voihan niitä tulla lisääkin! Vaikka Tuplanolla olisi eronnut, ei toivo ole silti heitetty! Uskokaapa pois! Pääsäni pyörii jo miljoonia ideoita sarjpoihin... Pitää odottaa, kunnes olen aikuinen, ja koittaa onneani! Tuplanolla ja viimeinen villitys-ideani voisi jopa kelvata... Muta... Anti olla! Mutta voivathan Saksalaiset, Amerikkalaiset ja sellaiset niitä piirtää, vaikka eivät ole läheskään yhtä hyviä. Tai sitten voitaisiin tehdä erillisiä Toimistosta-kertovia sarjoja, joiden nimi voisi ola vaikka Operaatio. Eihän niissä Tuplanolla ole välttämättä pakko olla. Vaikkapa nämä hahmot: Kia K, M. Musta, Herkko Äkä ja ne muut. Mitä sanotte? Voitaisiin keksiä myös uusia hahmoja... Miettikää niitä kaikkia mahdollisuuksia, ankistit hyvät! Määrä on rajaton!

-Kia K.

Vierailija

Olen saanut ne topolinon nettisivuilta, eikä niitä ole tullut enää pitkiin aikoihin. Ja italiaakin ymmärrän sen verran, että sain sellaisen käsityksen uusimmasta tarinasta, että Tuplanolla päättyy kokonaan. Mutta voinhan toki olla väärässäkin. Kukaan ei ole erehtymätön.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat